Ajax - Roda JC
-
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Fenerbahce
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Pardon Wim, als jij de wedstrijd hebt gezien mag jij mij vertellen hoeveel fatsoenlijke ballen Huntelaar heeft gekregen, laat maar, zal het je zelf wel vertellen, ÉÉN bal, en die kopte hij goed in, verder heeft die jongen geen bal gehad, als jij dat niet ziet ...Wim schreef:De rest van de wedstrijd gezien? Laat het woord klasse maar weg.Voetske schreef:De klasse van één speler redt een heel elftal .........
Laatst gewijzigd door 999 op wo mar 22, 2006 11:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Wim
- Site Admin
OnzinVoetske schreef:Pardon Wim, als jij de wedstrijd hebt gezien mag jij mij vertellen hoeveel fatsoenlijke ballen Huntelaar heeft gekregen, laat maar, zal het je zelf wel vertellen, ÉÉN bal, en die kopte hij goed in, verder heeft die jongen geen bal gehad, als jij dat niet ziet ...Wim schreef:De rest van de wedstrijd gezien? Laat het woord klasse maar weg.Voetske schreef:De klasse van één speler redt een heel elftal .........
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Klets, volgens mij heb jij de wedstrijd helemaal niet gezien en roep je maar wat ...Wim schreef:OnzinVoetske schreef:Pardon Wim, als jij de wedstrijd hebt gezien mag jij mij vertellen hoeveel fatsoenlijke ballen Huntelaar heeft gekregen, laat maar, zal het je zelf wel vertellen, ÉÉN bal, en die kopte hij goed in, verder heeft die jongen geen bal gehad, als jij dat niet ziet ...Wim schreef: De rest van de wedstrijd gezien? Laat het woord klasse maar weg.
Blij met de punten ...
- Fenerbahce
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Altijd lekker, tijdens de reclames op Radio 1. Die sowieso een minuut of wat achterloopt...
EDIT: godseklere, de uitzending is inmiddels afgelopen :sad:
EDIT: godseklere, de uitzending is inmiddels afgelopen :sad:
Laatst gewijzigd door Dubbel op wo mar 22, 2006 11:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.