Babel is wel blij he?Fenerbahçe schreef::cheer: :cheer: Babeltje .... :cheer: :cheer:
Ajax - Roda JC
-
Wat is je probleem Wim ?.Wim schreef:KOPBAL OMHAAL weet je het verschil?Voetske schreef:Man zit niet zo te zuigen, als je het er niet mee eens bent prima, maar ik blijf er bij dat KJH op die ene na geen fatsoenlijke ballen heeft gehad ..Wim schreef: Stel je niet zo aan. Lees je eigen stuk nog is.................
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Jongens, jongens, er zijn 11 voetballers hard aan het werk om jullie blij te maken. 4-1, weest allen vrolijk ende optimistisch! :aai:Voetske schreef:Wat is je probleem Wim ?.Wim schreef:KOPBAL OMHAAL weet je het verschil?Voetske schreef: Man zit niet zo te zuigen, als je het er niet mee eens bent prima, maar ik blijf er bij dat KJH op die ene na geen fatsoenlijke ballen heeft gehad ..
- Ajaciedjuh
En opteren voor een standaard verlenging in de reguliere competitiewedstrijden. :hypocrite:Ajaciedjuh schreef:Afgetekende overwinning.
Makkie :hypocrite:
Voortaan gewoon alle spitsen opstellen :D
Laatst gewijzigd door Raymond op wo mar 22, 2006 11:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
- Wim
- Site Admin
.Dr. Living Stoned schreef:zit godverdomme niet zo te zeiken, wim. 't interesseert mij geen fuck of voetske de wedstrijd heeft gezien of niet dus KLAAR
Dombo!
Mij ook niet.
Ik stel alleen vast dat Huntelaar een zwakke wedstrijd speelde maar een prachtige doelpunt maakte. Mag niet worden gezegd blijkbaar. je zit dus tegen de verkeerde aan te zeiken
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
-
Gewoon doen alsof de wedstrijd pas begon vanaf de verlenging, daar zit nog wel een kern van waarheid in ook. ;)GangstaRiB schreef:Maar o o o o wat was het slecht vandaag. Kan me er niet overheen zetten.
Charisteas? :eusa_dance:Jesse schreef:Wat nu op links?
Laatst gewijzigd door Raymond op wo mar 22, 2006 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jij zit te zeiken, leg eens uit waarom zie ik het verschil niet tussen een kopbal en een omhaal.Wim schreef:.Dr. Living Stoned schreef:zit godverdomme niet zo te zeiken, wim. 't interesseert mij geen fuck of voetske de wedstrijd heeft gezien of niet dus KLAAR
Dombo!
Mij ook niet.
Ik stel alleen vast dat Huntelaar een zwakke wedstrijd speelde maar een prachtige doelpunt maakte. Mag niet worden gezegd blijkbaar. je zit dus tegen de verkeerde aan te zeiken
Verder geef ik de reden aan WAAROM KJH geen bal raakt, jij niet, je roept dat KJH slecht speelt maar verder kom je niet ...
Blij met de punten ...