Ajax-PSV (cupfinale)
- Henk de Gier
- Contacteer:
- LouisXIV & co
- Henk de Gier
- Contacteer:
niemand, er zijn geen kaarten voor neutrale vakken.Harm schreef:Wie kunnen eigenlijk kaarten voor de neutrale vakken kopen? Een aantal collega's van me hebben een SCC bij De Graafschap, zou het mogelijk zijn om hiermee neutrale kaarten te halen?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 15/16
Vandaag ook ff mn kaartje gescoort, trein 2 staat er op mn kaartje maar ik zie wel ff in welke trein ik stap. Ik denk dat ik wel 1 van de eerste treinen pak, dan heb je toch de beste plek en je kan maar beter vast in dat stadion zitten, straks heb je weer dat er een trein tot stilstand komt en dan mag de rest het stadion niet meer in.
Je denkt toch niet dat Bertje gezien wilt worden met een rossige, bolle vent in een tuinpakje en klompen, hè? ;)Harm schreef:Dan kom ik toch gezellig bij jou zitten.Bertje schreef:Pick a side and be slaughtered! ;)
PS Check je PM even (sorry Berend S. maar vorige keer reageerde Harm ongeveer 2 maanden later op m'n PM :D ).
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik heb gistermiddag mijn kaarten gehaald.
Ik heb er wel érrug veel zin in, moet ik zeggen. Niet dat het zo belangrijk is om de Hans Kraay Junior-bokaal te winnen (het kan het seizoen niet redden), maar van PSV verliezen is nooit een fijn idee. Dus laten we 'm maar meenemen, als we er toch zijn.
Maar ik heb vooral zin in het dagje. En de sfeer. Vorige keer tegen Utrecht was te gek.
K.
Ik heb er wel érrug veel zin in, moet ik zeggen. Niet dat het zo belangrijk is om de Hans Kraay Junior-bokaal te winnen (het kan het seizoen niet redden), maar van PSV verliezen is nooit een fijn idee. Dus laten we 'm maar meenemen, als we er toch zijn.
Maar ik heb vooral zin in het dagje. En de sfeer. Vorige keer tegen Utrecht was te gek.
K.
Still alive...
Dat zal niet op deze manier gaan. Wellicht kun je met het juiste contact aan kaarten voor buiten het uitvak komen.Harm schreef:Wie kunnen eigenlijk kaarten voor de neutrale vakken kopen? Een aantal collega's van me hebben een SCC bij De Graafschap, zou het mogelijk zijn om hiermee neutrale kaarten te halen?
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Henk de Gier
- Contacteer: