Wiseguy. :DDr. Living Stoned schreef:Waarschijnlijk zonder Bahia en Castellen...Peter schreef:Ik ben benieuwd hoe Feyenoord zondag voor de dag komt.
Ik denk dat Koeman gaat opteren voor Kalou-Hooydonk-Kuijt en een centrum Vlaar-Greene.
Huntelaar zag de beelden terug met een interview en zei lachend "kusje"Thomas schreef:Mag ik even? :pukey:Peter schreef:Pascal Bosschaart na de wedstrijd:
http://suprfile.com/get.php?id=mlpn8e&get=1
Slechte verliezer, maar van zo'n slechte voetballer had ik ook niets anders verwacht
Ik ben benieuwd naar de reactie van Huntelaar, Peter. Heb je die ook?
Schorsen, die Bosschaart. :redcard: :D
Kuijt schijnt een aardige en normale gast te zijn (iemand die hier een paar maanden per jaar woont vertelde me laatst dat hij vroeger nog z'n huis heeft geschilderd), maar op het veld vind ik hem af en toe heel irritant. Vandaag blijkbaar ook weer met dat onsportieve gedrag bij de blessure van Boukhari en met z'n fopduik.Real Ajax schreef:Het was natuurlijk al heerlijk, maar tegen dit gluiperige, slaande, tijdrekkende onsportieve stelletje is het helemaal zoet. Wat deed die Kuyt trouwens raar met zijn valpartij, zo versier je geen strafschop boertje. :nooo:
:DHenk de Gier schreef:Huntelaar zag de beelden terug met een interview en zei lachend "kusje"Thomas schreef:Mag ik even? :pukey:Peter schreef:Pascal Bosschaart na de wedstrijd:
http://suprfile.com/get.php?id=mlpn8e&get=1
Slechte verliezer, maar van zo'n slechte voetballer had ik ook niets anders verwacht
Ik ben benieuwd naar de reactie van Huntelaar, Peter. Heb je die ook?
Schorsen, die Bosschaart. :redcard: :D
paar jaar geleden, bekerwedstrijd in De Kuip, Chivu wilde Bosvelt voor z'n bek rammen, miste jammerlijk, maar werd ondanks dat voor 4 wedstrijden geschorst want een slaande beweging is genoeg voor een schorsing. Paauwe maakte een slaande beweging naar Boukhari, of het hard was of niet doet dus niet terzake, slaande beweging is voldoende volgens de spelregels.Steef schreef:Ik heb 't niet gezien. Enlighten me.Henk de Gier schreef:Slaande beweging is een slaande beweging. Chivu werd ooit 4 wedstrijden geschorst toen hij een vlieg voor Bosvelt's gezicht wegsloegRaymon schreef:Paauwe's tikje viel trouwens wel mee volgens mij.
Blind zei dat hij twee slechte terugspeelballen gaf. ;)Peter schreef:Dat hoort er allemaal bij vind ik. Ik kan die Kuijt niet luchten of zien en dat is ook juist de bedoeling.
Hoe speelde Emanuelson trouwens?
Paauwe sloeg volgens mij op de borst van Boukhari.Henk de Gier schreef:paar jaar geleden, bekerwedstrijd in De Kuip, Chivu wilde Bosvelt voor z'n bek rammen, miste jammerlijk, maar werd ondanks dat voor 4 wedstrijden geschorst want een slaande beweging is genoeg voor een schorsing. Paauwe maakte een slaande beweging naar Boukhari, of het hard was of niet doet dus niet terzake, slaande beweging is voldoende volgens de spelregels.Steef schreef:Ik heb 't niet gezien. Enlighten me.Henk de Gier schreef: Slaande beweging is een slaande beweging. Chivu werd ooit 4 wedstrijden geschorst toen hij een vlieg voor Bosvelt's gezicht wegsloeg
Paauwe kwam achter Boukhari vandaan en in het voorbijrennen slaat hij Boukhari zacht in het gezicht (ook een misser van Paauwe) waarna Kuijt de bal oppikt en een counter begint tot hij Pienaar tegenkwam.
wat deed Kuijt dat hij een enorm fluitconcert over zich heenkreeg?Thomas schreef:Toch is het een slaande beweging.
Wat deed Huntelaar trouwens (behalve scoren), dat de Feyenoordsupporters zo pissig zijn op hem?
KJH is vaak vervelend in het veld, maar omdat hij bij Ajax speelt zullen we maar zeggen dat hij over een winnaarsmentaliteit beschikt. ;)