Yep, daar ben ik het mee eens. Maar ik dacht dat Trabelsi morgen zeker niet mee kon doen. Iemand iets gehoord/gelezen, dat hij toch kan spelen?Maartoe schreef:Had hij beter wat vaker met 100% inzet kunnen spelen dit jaar. :hypocrite:
Ajax-PSV (cupfinale)
- Ajaciedjuh
In internationale wedstrijden mis je hem wel, want hij is een van de weinige Ajacieden die iets extra's kan brengen op dat niveau. Tegen Groningen mis je hem niet, dan redden we het wel met Boakye. (Amper, maar dat is een ander verhaal.)
Tja, Trabelsi, we hadden hem twee jaar geleden kunnen verkopen voor veel geld. :sad:
Maar over deze wedstrijd: ik ben verdomd benieuwd hoe PSV voor de dag komt. Slap na zoveel rust, of juist fit en scherp, zoals Denemarken ooit op het WK?
Tja, Trabelsi, we hadden hem twee jaar geleden kunnen verkopen voor veel geld. :sad:
Maar over deze wedstrijd: ik ben verdomd benieuwd hoe PSV voor de dag komt. Slap na zoveel rust, of juist fit en scherp, zoals Denemarken ooit op het WK?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Weer even een lekker wedstrijd-gerelateerd vraagje:
Ik begreep dat iedereen op een speciaal afgezet gebied rond de Kuip kan rondhangen in de zon. Maar hoe zit dat dan met op de eerste en tweede ring zitten? 10/11.000 Ajaxsupporters kunnen nooit allemaal op de 1e ring. En om je plaatsje vast te houden ga je ook niet alvast om 15 u op je stoeltje zitten lijkt mij..
Heb namelijk héél weinig trek om op de tweede ring te gaan zitten.
Ik begreep dat iedereen op een speciaal afgezet gebied rond de Kuip kan rondhangen in de zon. Maar hoe zit dat dan met op de eerste en tweede ring zitten? 10/11.000 Ajaxsupporters kunnen nooit allemaal op de 1e ring. En om je plaatsje vast te houden ga je ook niet alvast om 15 u op je stoeltje zitten lijkt mij..
Heb namelijk héél weinig trek om op de tweede ring te gaan zitten.
Volgens mij is het allemaal indekken wat PSV doet. Lekker de underdog positie aannemen, maar ondertussen zijn ze allemaal lekker fris, op trainingskamp geweest, hele selectie is fit. Dit in tegenstelling tot Ajax, wat nog steeds een hoop geblesseerden kent.John McClane schreef:Ik denk heel erg futloos :sad:
En over motivatie bij PSV hoef je je geen zorgen te maken, ze hebben allemaal al vaak genoeg geroepen daar dat ze afscheid willen nemen van Hiddink door een prijs te winnen.
Niks indekken, er is niks zo erg als uit je ritme geraken, en dat is wat er gebeurt bij Psv.Trainingen leuk en aardig, maar een wedstrijd om het eggie is toch iets anders.Fouten hebben dan consequenties, een tikkie te laat en je bent gezien.
Ik zeg niet dat AJAX de beker gaat winnen, want zo bijzonders zijn wij al het hele seizoen niet.Maar AJAX zou hiervan voordeel kunnen hebben.
Ik zeg niet dat AJAX de beker gaat winnen, want zo bijzonders zijn wij al het hele seizoen niet.Maar AJAX zou hiervan voordeel kunnen hebben.
Blij met de punten ...
- Henk de Gier
- Contacteer:
Af en toe tovert Boakye wat leuks uit de hoed, maar over het algemeen is hij ongelooflijk paniekerig aan de bal. :nooo:joey schreef:In internationale wedstrijden mis je hem wel, want hij is een van de weinige Ajacieden die iets extra's kan brengen op dat niveau. Tegen Groningen mis je hem niet, dan redden we het wel met Boakye. (Amper, maar dat is een ander verhaal.)
-
- AT Toto winner 15/16
- LouisXIV & co
- LouisXIV & co
Als psv slim is, gunnen ze Ajax de overwinning. Liefst met een paar doelpunten verschil. Dan weten ze zeker dat in Amsterdam de pleuris uitbreekt en kunnen ze volgend jaar fluitend het zoveelste kampioenschap behalen.joey schreef:Maar over deze wedstrijd: ik ben verdomd benieuwd hoe PSV voor de dag komt. Slap na zoveel rust, of juist fit en scherp, zoals Denemarken ooit op het WK?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Heb je goed geoefend, BZ? Wij willen Danny zien, wij willen Danny zien.... :aai: :Dbrigade zuid schreef:Ik ga over een uurtje ook richting Amsterdam en ik heb geen eens echt zin.
Ik bedoelde natuurlijk het EK, Henk. Dat met 'onze' Brian Laudrup. :xyxthumbs:
Ik voel in elk geval totaal geen spanning. De wedstrijd doet me niets.
Het stinkt aan alle kanten!
- LouisXIV & co