Rosenberg is een compleet andere voetballer. Ze wisten niet wat ze zochten?Steef schreef:Feyenoord vond Rosenberg te duur.
Feyenoord
Een belangrijke factor zal wel zijn dat er nu Feyenoord-supporters onderweg zijn naar het Maasgebouw :eusa_dance:Bertje schreef:Mogen wij daar meer over horen? Charisteas lijkt me wel een aardige voor Feyenoord. Al vraag ik me af of er echt niets beters te vinden was. Hetzelfde denk ik trouwens bij het kopen van Kluivert door PSV.Steef schreef:Maar er zijn andere factoren waardoor ik het zeker niet had gedaan.
Dat hoorde ik ook net, ja. Ik kan als ik goed kijk vanuit mijn raam een stukje van de Kuip zien (van een paar km), maar ik zie nog niets branden :Dgeneraal schreef:Een belangrijke factor zal wel zijn dat er nu Feyenoord-supporters onderweg zijn naar het Maasgebouw :eusa_dance:Bertje schreef:Mogen wij daar meer over horen? Charisteas lijkt me wel een aardige voor Feyenoord. Al vraag ik me af of er echt niets beters te vinden was. Hetzelfde denk ik trouwens bij het kopen van Kluivert door PSV.Steef schreef:Maar er zijn andere factoren waardoor ik het zeker niet had gedaan.
Laatst gewijzigd door Arthur op do aug 31, 2006 8:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Had Ajax minder voor hem moeten vragen.Steef schreef:Feyenoord vond Rosenberg te duur.
Charisteas aldus behouden compenseert op de lange termijn het kapitaalverlies dat je nu met Rosenberg had geleden vanzelf.
Charisteas had Ajax dit seizoen met invalbeurten en/of als vervanger van Huntelaar net die paar puntjes kunnen bezorgen die het nu straks wel eens tekort kan komen.
Laatst gewijzigd door Jim op do aug 31, 2006 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Zomaar wat reacties van kakkies:
MIJN GOD, ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.....
You know what this means ? ..... NOT WELCOME !!!!!
VUILE GORE KALE Kanerk NAR!!
IS DIT JOUW IDEE VAN AFSCHEID????
PLEURT TOCH OP MAN! MET JE NEP-Jodekoek!
NEE GODVER HET IS OFFICEEL
FEYENOORD KUT HOEREN BESTUUR GODVERDOMME!!!!
MIJN GOD, ZIJN ZE HELEMAAL GEK GEWORDEN.....
You know what this means ? ..... NOT WELCOME !!!!!
VUILE GORE KALE Kanerk NAR!!
IS DIT JOUW IDEE VAN AFSCHEID????
PLEURT TOCH OP MAN! MET JE NEP-Jodekoek!
NEE GODVER HET IS OFFICEEL
FEYENOORD KUT HOEREN BESTUUR GODVERDOMME!!!!
-
- AT Toto winner 10/11
Er kan nu ook meteen een dikke vette streep door de naam van Wim Jansen daar in Rotterdam-Zuid. Hij werd binnengehaald als een regelrechte verlosser, maar met aankopen als Kolkka, Huysegems, Lucius, Timmer, Tiendalli, Buys en Charisteas koop je middelmaat spelers die iedereen al kende. Daar is niets geen vakmanschap voor nodig, een VI-seizoensgids en de samenvattingen van Talpa en iedere leek kan dit.
- Giacomo Puccini
Ik denk dat we het dit seizoen wel gaan merken, uit de verkoop van Charisteas spreekt ook wel vertrouwen in de capaciteiten van Babel als diepe spits. Een jongen van 19 he, denk dat dit seizoen pas zijn tijd rijp is voor de spitspositie.Jöhnk schreef:Nooit iets van gemerkt.Nihad schreef:Babel kan prima in de punt spelen.
Ajax!