Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Hier in Amsterdam kijken we al een tijdje langer tegen hem aan dan in de rest van Nederland (AT%). Hij gaat vervelen. :sad:
Naar aanleiding van Ajax-FCK viel er genoeg te vragen. En ook naar aanleiding van het transferbeleid (Rosenberg-Charisteas, Davids niet, dan Roger, etc.) . Ik zit niet te wachten op het standaardverhaaltje van HtC over ' samen winnen en verliezen'.
Naar aanleiding van Ajax-FCK viel er genoeg te vragen. En ook naar aanleiding van het transferbeleid (Rosenberg-Charisteas, Davids niet, dan Roger, etc.) . Ik zit niet te wachten op het standaardverhaaltje van HtC over ' samen winnen en verliezen'.
Het stinkt aan alle kanten!
Holland Sport is geen voetbaltechnisch programma. En een trainer zal nooit openlijk zijn TD afvallen of andersom. Al vindt hij Oga, Rosenberg en Roger wellicht compleet ongechikt.
Dan komt het verhaaltje van aanpassen, andere cultuur, Nederlandse speelstijl.
Of ze zeggen dat ze aan het verhuizen zijn en daarom niet in vorm. :D
Dan komt het verhaaltje van aanpassen, andere cultuur, Nederlandse speelstijl.
Of ze zeggen dat ze aan het verhuizen zijn en daarom niet in vorm. :D
Dat Joey geen fan van Van Nieuwkerk is, weten we toch inmiddels wel? Zal wel door zijn AT5 verleden komen. :D
Zo krijg ik altijd kromme tenen van Barbara Barend, zo heeft iedereen wat.
Ik mag hem over het algemeen graag zien, en was dan ook teleurgesteld dat niet hij maar Claudia de Breij gisteravond De wereld draait door deed. Maar dat had natuurlijk te maken met Holland Sport dat daarna kwam. Ik moet wel zeggen dat ik het interview met Ten Cate niet fantastisch vond, maar dat kan ook aan Ten Cate gelegen hebben.
Zo krijg ik altijd kromme tenen van Barbara Barend, zo heeft iedereen wat.
Ik mag hem over het algemeen graag zien, en was dan ook teleurgesteld dat niet hij maar Claudia de Breij gisteravond De wereld draait door deed. Maar dat had natuurlijk te maken met Holland Sport dat daarna kwam. Ik moet wel zeggen dat ik het interview met Ten Cate niet fantastisch vond, maar dat kan ook aan Ten Cate gelegen hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Barbara Barend is goed ingevoerd, bij AT5 bracht zij de nieuwtjes. Ik weet niet wie op het onzalige idee is gekomen haar als presentator aan te stellen. :nooo:
Ik heb geen hekel aan Matthijs van Nieuwkerk, maar ik ben een beetje uitgekeken op hem met zijn studentikoze maniertjes. Hij hoort zichzelf graag praten en zulke goede vragen stelt hij nou ook weer niet.
Ik heb geen hekel aan Matthijs van Nieuwkerk, maar ik ben een beetje uitgekeken op hem met zijn studentikoze maniertjes. Hij hoort zichzelf graag praten en zulke goede vragen stelt hij nou ook weer niet.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Vanavond Jaakke en Ko bij FC Godenzonen.
Voorzitter Ko stelde drie actiepunten voor: betere merchandising, betere begeleiding van spelers en meer nadruk op de fysieke ontwikkeling van spelers. Geen verrassing voor wie hier vaker komt. Nu hopen dat Jaakke die actiepunten overneemt. :xyxthumbs:
Jaakke vindt dat Ajax op de goede weg is (ook geen verrassing) en wil nog een aantal jaren blijven, zoals hij zaterdag ook in De Telegraaf heeft gezegd. Het doet hem niet zoveel dat hij soms de Kop van Jut is, 'iemand moet het zijn'. De kritiek van Blind en Van der Lem vorig jaar vond hij onterecht. Hij liet tussen de regels weten dat de huidige technische staf hem beter bevalt dan de vorige, maar hij wilde verder niets lelijks zeggen over Blind. Heel diplomatiek, dat wel, maar welbeschouwd komt er dan weinig uit. Ja, cliché's in de trant van: 'Je moet durven dromen', of 'Waarom zou Ajax de CL niet winnen?'
Overigens heeft Ajax geen enkel signaal bereikt dat onze club eventueel in de CL zou mogen uitkomen bij terugtrekking van de Portugese clubs, dus reken daar niet op.
Voorzitter Ko stelde drie actiepunten voor: betere merchandising, betere begeleiding van spelers en meer nadruk op de fysieke ontwikkeling van spelers. Geen verrassing voor wie hier vaker komt. Nu hopen dat Jaakke die actiepunten overneemt. :xyxthumbs:
Jaakke vindt dat Ajax op de goede weg is (ook geen verrassing) en wil nog een aantal jaren blijven, zoals hij zaterdag ook in De Telegraaf heeft gezegd. Het doet hem niet zoveel dat hij soms de Kop van Jut is, 'iemand moet het zijn'. De kritiek van Blind en Van der Lem vorig jaar vond hij onterecht. Hij liet tussen de regels weten dat de huidige technische staf hem beter bevalt dan de vorige, maar hij wilde verder niets lelijks zeggen over Blind. Heel diplomatiek, dat wel, maar welbeschouwd komt er dan weinig uit. Ja, cliché's in de trant van: 'Je moet durven dromen', of 'Waarom zou Ajax de CL niet winnen?'
Overigens heeft Ajax geen enkel signaal bereikt dat onze club eventueel in de CL zou mogen uitkomen bij terugtrekking van de Portugese clubs, dus reken daar niet op.
-
Jaakke weerlegde de drie punten toch erg makkelijk. (Met dank aan mcO en gebrek aan zendtijd was doorvragen kennelijk uit den boze) Jammer ook dat Ko weer met zijn paradepaardje (ondertiteling) kwam, daar is iets waar Jaakke helemaal niets mee kan op zo'n moment. Liever doorvragen over hóe ze denken het marketingbeleid uit te bouwen. (Jaakke kwam niet verder dan: "in China vroegen ze naar Huntelaar")joey schreef:Vanavond Jaakke en Ko bij FC Godenzonen.
Puntje 1 was een actief aandachtspunt geworden, voor oa Maarten Fontein, voor puntje 2 was iemand benoemd, en vwb puntje 3 gaf Ko zelf al aan dat er actie was ondernomen.
Wat punt 2 betreft, ik schrok een beetje van het antwoord dat JJ gaf. Hij vertelde trots dat Ajax maar liefst één hele werknemer (Herman Pinxter, dat is die kerel die altijd de prijzen uitdeelt in de Arena) had vrijgemaakt om de spelers te begeleiden. Eén hele werknemer op dertig, veertig contractspelers, wat royaal zeg! Triomfantelijk, tot twee keer toe zei JJ dat de vrouw van Gabri heel tevreden was, nee, dat was nu allemaal pico bello geregeld.
Ik las laatst dat HSV een hele staf heeft klaarstaan. :sad:
Ik las laatst dat HSV een hele staf heeft klaarstaan. :sad:
- Alaindebanaan