Heb je mij en mijn Hup Kluivert spandoek alweer gemist ?Jim schreef:Naar verluidt staat Baseman nog te juichen en te klappen.
PSV
www.vi.nlKluivert in de basis tegen Kozakken Boys
19/9/2006 13:01
Patrick Kluivert start woensdag voor het eerst in de basis bij PSV. Coach Ronald Koeman heeft aangegeven dat de dertigjarige spits er vanaf het begin bij is in de bekerwedstrijd uit tegen Kozakken Boys.
Kluivert debuteerde afgelopen zondag in de hoofdmacht in het duel met Feyenoord. Koeman liet hem in de 72ste minuut invallen.
Binnen vijf minuten botste hij bij een verdedigende actie met collega-spits Jefferson Farfán. De Peruaan hield er een zware hersenschudding aan over en ligt er zeker een week uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tiendalli is best een redelijke back. Had alleen de pech dat hij tegen PSV tegenover een ijzersterke Kone stond. Geweldige speler waarvan de tegenstander nooit weet wat hij gaat doen.wimpey schreef: Die Tiendalli heeft trouwens 'lichte aanpassingsproblemen', mijn God wat een drama.
Heeft alles in huis, behalve het bewaren van de rust als hij in scoringspositie komt. Vermoed dat dat een mentale kwestie is. Als hij dat onder de knie krijgt speelt hij binnen een paar jaar bij een topclub van een van de grote voetballanden. Zoniet, is hij nog altijd een van de beste spelers in Nederland.
VIEinde seizoen dreigt opnieuw voor Hoogstrate
Het wil maar niet vlotten met de profloopbaan van Jordi Hoogstrate. De middenvelder blijkt opnieuw een forse knieblessure te hebben opgelopen en komt dit seizoen niet meer in actie.
Afgelopen vrijdag viel Hoogstrate al na zestien minuten uit tijdens de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Hij was na een kopduel verkeerd neergekomen. Daarbij blijkt hij een kruisband van zijn linkernie te hebben afgescheurd. Hij moet worden geopereerd.
Dat is niet voor het eerst, want ook in de voorbereiding op vorig seizoen scheurde Hoogstrate diezelfde kruisband af. Het kostte de 23-jarige Groninger het gehele vorige seizoen. Voor de door PSV gehuurde speler is er nog kleine hoop. Komende donderdag volgt er nog een laatste onderzoek.
Sinds Hoogstrate in de zomer van 2003 de overstap maakte naar PSV, heeft de voormalig speler van FC Groningen nog maar elf duels gevoetbald, waarvan zes in deze competitie.
Wat een drama voor die jongen. Laten we hopen dat het meevalt. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
Even tussendoor, ik geloof dat ik hier ten tijde van de Kluivert-saga nog zei dat het gros van de PSV'ers (en jij ook) behoorlijk overdreven reageerde met hun "als Kluivert komt, ga ik niet meer naar het stadion" dreigementen. Jij ontkende dat toen.Baseman schreef:Heb je mij en mijn Hup Kluivert spandoek alweer gemist ?Jim schreef:Naar verluidt staat Baseman nog te juichen en te klappen.
:hypocrite:
Z'n rendement is bedroevend. Traptechniek is nog aan te leren (is in een jaar bij een topclub trouwens niet verbeterd), maar voor het doel 'cool' zijn en het bewaren van overzicht zijn toch vooral aangeboren eigenschappen. Koné wordt never nooit een bepalende speler bij een buitenlandse topclub, daarvoor mist ie simpelweg kwaliteit. Farfan en KJH worden m.i. wél absolute toppers.Jim schreef: Heeft alles in huis, behalve het bewaren van de rust als hij in scoringspositie komt.
Koné is een geweldenaar, maar hij is geen doelpuntenmachine. Hij creeert veel kansen, maar heeft er ook aardig wat nodig. Hij blijft echter iemand die een actie in huis heeft en daarmee een meerwaarde heeft. Alleen vind ik hem als centrumspits beter en doeltreffender dan als linksbuiten, hij heeft 2 keer centraal voorin gestaan en beide wedstrijden scoorde hij 3 doelpunten (Heerenveen en AZ meen ik).
Daarnaast zei ik ook dat velen Kluivert in hun armen zouden sluiten, zoals het altijd gaat...kijk ook maar naar Charisteas bij Feyenoord.
Nee, ik zei dat een aantal wel degelijk woord zou houden en dat is ook gebeurd.Thomas schreef:Jij ontkende dat toen.
Daarnaast zei ik ook dat velen Kluivert in hun armen zouden sluiten, zoals het altijd gaat...kijk ook maar naar Charisteas bij Feyenoord.