Feyenoord-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Nihad

Bericht door Nihad » wo okt 11, 2006 11:15 am

Afbeelding
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo okt 11, 2006 12:35 pm

Kunnen we anders niet met een paar helikopters? Die landen wel vaker op dat veld dus dat moet toch geen probleem zijn? ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 11, 2006 12:54 pm

Jij wilt je als nieuwe aankoop laten toejuichen door het Hondstrouwe Legioen, Marillion? :D
Het stinkt aan alle kanten!

Nihad

Bericht door Nihad » wo okt 11, 2006 12:55 pm

"Dames en heren, hier zijn ze dan: De 1600 supporters van Ajax! Geef ze een warm applaus!"

:D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo okt 11, 2006 1:02 pm

joey schreef:Jij wilt je als nieuwe aankoop laten toejuichen door het Hondstrouwe Legioen, Marillion? :D
Ja, het lijkt me werkelijk fantastisch om daar in mijn Ajax shirtje per helikopter op de middenstip te landen. :eusa_pray:

Misschien dat ze hun naam dan een keer wel eer aan doen en een beetje lawaai maken. Het is er meestal nogal stil als we er zijn....

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo okt 11, 2006 1:41 pm

ik lees dat een aantal van jullie een kaartje hebben gekocht voor het thuisvak :blush: hoe ziek of hoe graag willen jullie per brancard het stadion verlaten vraag ik me dan af :sad:
De haat is 100x zo erg als in de Domstad. Het hele seizoen voor de gasten is goed als ze de 22e maar van ons winnen.
maar goed voor diegene veel sterkte en wijsheid toe.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo okt 11, 2006 1:58 pm

Als je gewoon rustig blijft is er niets aan de hand hoor.

Feest

Bericht door Feest » wo okt 11, 2006 2:07 pm

Dat zullen we nog wel eens zien, Thijs.

:outtahere:

goodfella

Bericht door goodfella » wo okt 11, 2006 2:43 pm

mattie schreef:ik lees dat een aantal van jullie een kaartje hebben gekocht voor het thuisvak :blush: hoe ziek of hoe graag willen jullie per brancard het stadion verlaten vraag ik me dan af :sad:
De haat is 100x zo erg als in de Domstad. Het hele seizoen voor de gasten is goed als ze de 22e maar van ons winnen.
maar goed voor diegene veel sterkte en wijsheid toe.
Haat? Haat is er niet meer. Dat had je eind jaren '90 misschien nog. Maar het is nu helemaal weg. Hoe tam is de sfeer bij de laatste klassiekers in Amsterdam wel niet? Mensen praten teveel de media en politici na.

Ik heb er zovaak in het thuisvak gezeten. Net zoals bij alle andere clubs. Nog een mooi voorbeeld bij de bekerfinale; er zaten Hagenezen en Ajacieden op de hoofdtribune die elkaar van gezicht en naam kenden en toch gebeurde er niks. Het wordt zo overdreven allemaal...

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » wo okt 11, 2006 2:57 pm

Dus jij bent helemaal geen echte hooli?
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

goodfella

Bericht door goodfella » wo okt 11, 2006 3:05 pm

Ik ben ik schreef:Dus jij bent helemaal geen echte hooli?
Die gaan toch nooit naar binnen? En ik zit zaterdag ook weer gewoon binnen. Dus?

Maar overdrijven is ook een vak. Misschien moeten we het allemaal eens niet zo opblazen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 11, 2006 3:38 pm

goodfella schreef:Haat? Haat is er niet meer. Dat had je eind jaren '90 misschien nog. Maar het is nu helemaal weg. Hoe tam is de sfeer bij de laatste klassiekers in Amsterdam wel niet?
Over de wedstrijden in Rotterdam gedurende de laatste jaren kan ik niet oordelen, maar tijdens de wedstrijd in De Arena om de plee-offs overheerste één gevoel: leedvermaak. Feyenoord is een beetje zielig geworden. Jammer is dat eigenlijk. :blush:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo okt 11, 2006 3:49 pm

In de Kuip vind ik het al jaren best meevallen voor wat betreft die haat. Het is natuurlijk wel helemaal uit de hand gelopen tijdens dat trein incident maar in het stadion vind ik het meestal allemaal niet zo spannend.

Je hoort dat fantastische legioen eigenlijk al nauwelijks en als Ajax eenmaal op voorsprong komt is het helemaal afgelopen. De angst voor een nederlaag zit er kennelijk goed in.

Plaatsnemen in één van de thuisvakken kan natuurlijk prima alleen moet je wel je mond houden. Als je gaat staan juichen voor Ajax moet je hard kunnen lopen maar als je je gewoon neutraal opstelt is er niet zoveel aan de hand.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo okt 11, 2006 5:18 pm

Nou wil die voorzitter van Utrecht al met AJAX gaan praten over het niet meer meenemen van uitsupporters onderling, ADO neemt ook al geen supps mee hierheen en wij niet daarheen, het zit er ook vast aan te komen dat het bij de wedstrijden tegen Fnoord ook zo zal gaan, het wordt er zo niet leuker op, uitsupps in het stadion is toch wel zo leuk.

goodfella

Bericht door goodfella » wo okt 11, 2006 5:21 pm

Ik zal het niet missen BZ.

(sowieso neemt utrecht hooguit 100 supporters mee naar Amsterdam) :D

joey
Erelid

Bericht door joey » wo okt 11, 2006 5:32 pm

Ik begrijp het wel. Het kost een hoop. En dit is de tijdgeest: wat lastig is, moet weg.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo okt 11, 2006 5:38 pm

brigade zuid schreef:Nou wil die voorzitter van Utrecht al met AJAX gaan praten over het niet meer meenemen van uitsupporters onderling, ADO neemt ook al geen supps mee hierheen en wij niet daarheen, het zit er ook vast aan te komen dat het bij de wedstrijden tegen Fnoord ook zo zal gaan, het wordt er zo niet leuker op, uitsupps in het stadion is toch wel zo leuk.
Misschien dan toch wat minder rellen links en rechts? :hypocrite:
Face your fears and live your dreams, No Fear

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo okt 11, 2006 9:26 pm

Dat is toch al lang minder? Wat gebeurt er vandaag de dag nou nog?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo okt 11, 2006 10:25 pm

Gebeurd zelden wat. Kunnen wij er wat aan doen dat die kut Utrechters rare liedjes zingen, dan moet die voorzitter bij hun zijn en niet bij Jaakke of Fontein gaan lopen piepen of we geen supporters meer meenemen.

Nihad

Bericht door Nihad » wo okt 11, 2006 10:54 pm

Precies.

ADO en Ajax supporters mogen niet naar de uitduels, terwijl de ongeregeldheden an sich niks met de wedstrijd te maken had.

Er gebeurt de laatste jaren praktisch nooit wat (uitzonderingen daar gelaten). Het is allang niet meer de jaren 80 met al haar ongeregeldheden.

Andy22
Contacteer:

Bericht door Andy22 » vr okt 13, 2006 8:10 am

Goed nieuws voor wanhopige uitkaarthouders
de vvk voor feyenooit wordt vandaag of morgen hervat! :cheer: :cheer:

Ik wens allen sterkte toe :D
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr okt 13, 2006 9:14 am

Dat wordt dus niet de kroeg in vanavond, anders haal ik het morgen niet :sad:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 13, 2006 9:24 am

Spijker schreef:Dat wordt dus niet de kroeg in vanavond, anders haal ik het morgen niet :sad:
Krijg je morgenavond ook wat mee. :D :aai:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr okt 13, 2006 10:12 am

Trouwens:

Kans op vervoer per trein naar Rotterdam steeds kleiner

Eerder deze week heeft de Nederlandse Spoorwegen in verschillende media laten weten, niet langer op basis van de oude (vervoers)contracten de Ajax-supporters naar Rotterdam en andere bestemmingen te willen vervoeren. Alleen op basis van een nieuw contract, is de NS bereid de treinen te laten rijden.

Het hete hangijzer binnen het nieuwe contract zijn de bepalingen omtrent de aansprakelijkheid. Hierdoor is er een impasse ontstaan, met als gevolg dat de kans groot is dat we niet per trein naar Rotterdam kunnen afreizen. Aangezien er voor de verschillende instanties minimaal een week voorbereiding nodig is, zal in de loop van morgen (vrijdag) een definitieve beslissing worden genomen.

De AFCA Supportersclub heeft in samenspraak met de Supportersvereniging Ajax contact opgenomen met de NS. Om te proberen de impasse te doorbreken hebben wij hen gevraagd het vervoer naar Rotterdam dit keer nog te laten plaatsvinden op basis van het laatste contract wat van kracht was voor de wedstrijd feijenoord – Ajax op 23 april 2006 voor de play-offs. Met deze oplossing zou ook Ajax kunnen leven en kunnen wij als supporters onze jongens ter plekke maximaal steunen. Helaas heeft de NS ons geen enkele toezegging kunnen geven.

Edit:Mijn oplossing:Laat Ajax 1 of 2 oude treinen van de NS kopen, maak er een echte Ajax trein van (zie home) . Huur een machinist in en klaar.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr okt 13, 2006 1:08 pm

Het duurt mij allemaal wat te lang. Ik heb een kaart voor de maastribune geregeld. Mocht die combi alsnog gaan rijden kan ik nog kiezen en de andere kaart verkopen.

Plaats reactie