Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Ik geloof niet dat Manchester United Huntelaar in de winterstop zou willen halen. Huntelaar is nog lang niet uitgeleerd bij Ajax. Gisteren zag ik hem nog heel veel fout doen en hij vond zelf dat het nog een goeie wedstrijd was ook. Het lijkt wel alsof Huntelaar zoveel energie verspeelt aan zijn directe tegenstanders dat hij de concentratie niet meer kan opbrengen als hij een kans krijgt. Ik zie hem het hele seizoen al ballen missen die er vorig seizoen simpel in waren gegaan.
Ajax!
Die fase heeft Van Basten ook doorgemaakt. Die raakte zo geïrriteerd dat iedereen om zijn nek hing dat hij geniepige overtredingen begon te maken. Daar heeft destijds een artikel over in de VI gestaan, met als strekking dat Van Basten reddeloos verloren was... ;)
Huntelaar is in de volgende fase van zijn ontwikkeling. Over een paar maanden voetbalt hij goed én scoort hij aan de lopende band, let maar op. Dan is hij niet meer te houden.
Huntelaar is in de volgende fase van zijn ontwikkeling. Over een paar maanden voetbalt hij goed én scoort hij aan de lopende band, let maar op. Dan is hij niet meer te houden.
Het stinkt aan alle kanten!
Het zou erg stom van Huntelaar zijn om al in de winterstop te verkassen naar een club als Manchester. Die jongen is nog lang niet uitgeleerd en heeft op deze manier nog niks te zoeken bij zo'n club.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik zou er ongelooflijk van balen. Ik vind Huntelaar een fantastische spits en hij heeft ook nog eens uitstraling en lef. Ik heb liever dat hij blijft, ook omdat het behoorlijk onzeker is of je er iets gelijkwaardigs voor terug krijgt. Voordeel van de verkoop van Huntelaar zou natuurlijk wel zijn dat Ajax er een speler of vier voor terug kan halen.
-
- AT Toto winner 15/16
Vond Huntelaar uitstekend spelen tegen Austria. Vooral zonder de bal. Hij was voortdurend in beweging, bood zich continu aan en had goede loopacties. Misschien dat hij daardoor minder scherp voor de goal is, maar voor het team is hij heel belangrijk.Giacomo Puccini schreef: Huntelaar is nog lang niet uitgeleerd bij Ajax. Gisteren zag ik hem nog heel veel fout doen en hij vond zelf dat het nog een goeie wedstrijd was ook. Het lijkt wel alsof Huntelaar zoveel energie verspeelt aan zijn directe tegenstanders dat hij de concentratie niet meer kan opbrengen als hij een kans krijgt. Ik zie hem het hele seizoen al ballen missen die er vorig seizoen simpel in waren gegaan.
- Alaindebanaan
Je kunt ook zeggen: Je maakt de overstap naar een topclub in een topcompetitie, en na je een paar jaar doorontwikkeld te zijn krijg je vanzelf ruzie met je trainer, waarna je doorverkocht wordt naar een nieuwe topclubajaxhome schreef:Wie zou er nu onder Ferguson willen spelen, een kwal van een trainer die allang weg had moeten gaan. Heeft Jaap Stam en V the man verguist :pukey:Dubbel schreef:Als Ajax inderdaad 55 miljoen krijgt voor KJH dan is er natuurlijk wel wat mogelijk. ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
AN10/11/2006 - Huntelaar vindt zichzelf steeds beter worden
(Gepost door RvN)
Klaas-Jan Huntelaar spreekt in een video-interview op Planet.nl de geluiden tegen dat hij in een mindere vorm verkeert. Volgens de spits zou dat alleen gelden als je alleen afgaat op de statistieken. 'Ik denk dat ik als voetballer steeds completer wordt, door de manier van spelen. Ik word nu meer gebruikt als aanspeelpunt en daarmee vergroot je een ander deel van het spel, waardoor ik meer kan leren. Als voetballer word je completer door deze manier van spelen.' De aanvaller geeft wel aan dat het soms niet te belopen is om na als afspeelpunt gefungeerd te hebben ook weer op de juiste plaats te staan voor de goal, zijn scherpte zelf als spits is volgens hem niet afgenomen.
Het filmpje doet het bij mij jammergenoeg niet.
-
- AT Toto winner 15/16