Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
-
Oom Brian legt uit wat voor speler Mads T. is:
Mads T. heeft een jongere broer die ook voetbalt: Andreas.
sunday herald"He is a very different player to both my brother and myself," said Laudrup's Uncle Brian last night. "He is obviously very talented but he is more like a holding player with good ability, than a dribbler so I don't think you could compare him to his dad. Technically he is sound, and he is still not the biggest of boys, even though he is only 17. It would be unfair to compare him to his dad but he has good vision and good overall ability, keeps the ball well and has a good passing game."
Mads T. heeft een jongere broer die ook voetbalt: Andreas.
Het stinkt aan alle kanten!
Rembrandt III schreef:Heeft al wel lang en breed een contract:
http://www.bt.dk/article/20050225/SPORT ... 50085/1039
Oftelwel: dat contract loopt bijna af. (Mits niet verlengd.)Michael Laudrups største bedrifter
TEMA: FC KØBENHAVN
FCK skriver kontrakt med Mich. Laudrups søn
print send artikel mere DK fodbold
U16-landsholdsspilleren Mads Thunø Laudrup, Michael Laudrups ældste søn, har skrevet en to-årig kontrakt med FC København.
Mads Thunø Laudrup har fået sin fodboldopdragelse i KB, hvorfor en kontrakt i FCK altså har været mere oplagt end en aftale under far Laudrup i Brøndby.
FCK har endvidere skrevet kontrakter med U19-landsholdsspillerne Mads Torry Lindeneg og Nicklas Svendsen samt med Morten Nielsen, en anden U16-landsholdsspiller.
- Jeg er meget tilfreds med, at vi af vor egen avl kan udvikle så store talenter, og det skal blive spændende at følge den fortsatte udvikling af disse spillere, udtaler sportsdirektør Niels-Christian Holmstrøm./ritzau/
Lagt på www.bt.dk den 25. februar 2005 kl. 13:49.
De stukjes van vi.nl:
Talmende Leonardo voor PSV gepasseerd station
4/12/2006 23:08
EXCLUSIEF - De kans is zeker aanwezig dat Leonardo na de winterstop niet meer voor NAC Breda speelt. Maar PSV wordt niet de nieuwe club van de Braziliaanse linksbuiten.
PSV had concrete interesse voor Leonardo, die voor een bedrag van 750.000 euro onder zijn contract in Breda uit kan. Maar de Braziliaanse linksbuiten wilde meer bedenktijd. En daar had de Eindhovense club geen trek in.
'Het is graag of niet', zegt trainer Ronald Koeman in de nieuwe VI. Vanwege het talmen van Leonardo gaat PSV kijken naar alternatieven.
Zoon Michael Laudrup (17) op stage bij Ajax
4/12/2006 22:56
EXCLUSIEF- Ajax heeft deze week een van de grootste Deense talenten op proef. Mads Laudrup meldt zich in Amsterdam.
Mads Laudrup is de zeventienjarige zoon van de legendarische Deense international Michael Laudrup, die van 1997 tot 1998 in Amsterdam speelde.
De jeugdinternational wordt ook begeerd door Real Madrid. De middenvelder, die aanvoerder is van Denemarken onder 17, speelt voor FC Kopenhagen.
Eigenlijk raar. Die jongen heeft 'gewoon' een contract bij FCK. Mag hij dan tijdens het seizoen zomaar een week op proef bij een andere club? :eusa_doh: Ik heb er ook in de Deense media niets van kunnen vinden.
Ik zou het me wel kunnen voorstellen als hij liever bij Ajax zou spelen. Zijn vader is god zelf in Denemarken, dus je weet hoe hij daar benaderd wordt. Bij Ajax kan hij een van de talenten zijn.
Ik zou het me wel kunnen voorstellen als hij liever bij Ajax zou spelen. Zijn vader is god zelf in Denemarken, dus je weet hoe hij daar benaderd wordt. Bij Ajax kan hij een van de talenten zijn.
Misschien komt hij wel meteen bij de selectie. Zoveel slechter is FCK niet dan Ajax.
Ik moet mezelf corrigeren. Inmiddels staat ook in Denemarken in de krant dat Mads T. bij Ajax op proef komt. Maar het bericht komt indirect weer van VI- via bold.dk, zie ik nu. Er is dus nog geen bevestiging van de kant van FCK of de Laudrupjes zelf.
Ik moet mezelf corrigeren. Inmiddels staat ook in Denemarken in de krant dat Mads T. bij Ajax op proef komt. Maar het bericht komt indirect weer van VI- via bold.dk, zie ik nu. Er is dus nog geen bevestiging van de kant van FCK of de Laudrupjes zelf.
Als ie echt goed is zou ik ( in overleg met z'n ouders ) indien mogelijk hem doorschuiven naar AJAX 1.En als ie beregoed is een contract voor een jaar of zes aanbieden, desnoods met een of andere constructie dat ie tussendoor weg mag ...
Ik bedoel, al is ie maar 90% zo goed als z'n vader ...
Blij met de punten ...
Die arme jongen.. :aai:Voetske schreef:Als ie echt goed is zou ik ( in overleg met z'n ouders ) indien mogelijk hem doorschuiven naar AJAX 1.En als ie beregoed is een contract voor een jaar of zes aanbieden, desnoods met een of andere constructie dat ie tussendoor weg mag ...
Hij zal best kunnen voetballen. Echter, er is maar één Michael Laudrup.
http://www.indkast.dk/forum/viewtopic.p ... bca0e4c1b3 , bijvoorbeeld.Jöhnk schreef:Heb je een linkje, Joey?
Hoe goed is jouw Deens? :D