Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 1:58 pm

NOS Teletekst meldt het inimddels ook, joey

808 Teletekst di 05 dec
Zoon Laudrup op stage bij Ajax

**Mogelijk maakt binnenkort een derde
Laudrup zijn opwachting bij Ajax.Mads,
de zoon van oud-international Michael,
is deze week op proef in Amsterdam.

De 17-jarige Deense jeugdinternational,
die bij FC Kopenhagen speelt,staat ook
bij Real Madrid in de belangstelling.
Vader Michael speelde van 1997 tot 1998
bij Ajax.Oom Brian kwam ook een seizoen
uit voor de Amsterdammers.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op di dec 05, 2006 2:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 05, 2006 2:02 pm

Ik weet niet of dit een recente foto is, maar dit is nog wel een klein menneke zeg.

Afbeelding

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 2:15 pm

Volgens de redelijk accurate FM-Database is Mads Laudrup 1.69 meter en 60 kilo.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di dec 05, 2006 2:15 pm

Dr. Living Stoned schreef:Volgens de redelijk accurate FM-Database is Mads Laudrup 1.69 meter en 60 kilo.
Wampie 2

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 2:20 pm

Bertje schreef:Hij is ongeveer even oud als Anita en Sarpong, toch? Dan heb je wel gelijk een flinke dosis talent voor je middenveld, zeg. :cheer:
En zo te zien ook drie fysiek lichte spelers. De kans dat ze alle drie het eerste halen is des te kleiner, aangezien ze in dezelfde lichting zitten.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 2:23 pm

GangstaRiB schreef:
Dr. Living Stoned schreef:Volgens de redelijk accurate FM-Database is Mads Laudrup 1.69 meter en 60 kilo.
Wampie 2
neeneenee, Wimpie is Dr. Living Stoned 2!

Ik raadde Zlatan al aan [voor CM] maanden voor Ajax contact opnam met Malmö.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 2:25 pm

Ehm... W a mpi... :blush:

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 2:32 pm

Bertje schreef:Hij is ongeveer even oud als Anita en Sarpong, toch? Dan heb je wel gelijk een flinke dosis talent voor je middenveld, zeg. :cheer:
Sarpomg is ruim een half jaar ouder dan Mads, Mads is zo'n twee maanden ouder dan Anita,

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di dec 05, 2006 3:57 pm

En Anita is fysiek helemaal niet zo zwak. Wel kort, maar is geen Wamberto hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 4:24 pm

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 05, 2006 5:25 pm

Bertje schreef:Ik vraag me af waar hij terecht zou komen. Lijkt me echt wat voor Ajax om 'één van de grootste talenten van Europa' op 17-jarige leeftijd in de A1 te laten spelen. :blush:
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. :D

Opnieuw een Laudrup bij Ajax?

www.voetbalonline.nl, 5 december 2006 15:50 - Mads Laudrup mag de komende week de leiding van Ajax overtuigen dat hij in de toekomst een meerwaarde voor de Amsterdamse club kan zijn. De 17-jarige zoon van Michael Laudrup loopt net als vijf andere buitenlandse talenten stage bij verschillende elftallen van Ajax.

Mads Laudrup traint voorlopig mee met de A1 van de huidige nummer drie in de Eredivisie. Mads is de derde telg uit het voetbalgeslacht Laudrup die voor de Amsterdammers uit zou kunnen komen. Vader Michael speelde in het seizoen 1997/1998 voor Ajax. Oom Brian in het seizoen 1999/2000.
VOL
Het stinkt aan alle kanten!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 5:45 pm

Zelfs Voetbal Online meldt het, joey...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 6:14 pm

'Genoeg perspectief Van der Meyde bij Everton'

5/12/2006 17:49

De geruchten ten spijt, Andy van der Meyde vertrekt in de winterstop niet bij Everton. Volgens zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker is er nog voldoende perspectief.

Van der Meyde werd ondermeer in verband gebracht met Ajax. Maar een terugkeer in Amsterdam is niet aan de orde, zoals een vertrek bij Everton sowieso uit den boze is in de komende transferperiode.

'Er is nog genoeg perspectief voor hem bij zijn huidige club', zei Dekker bij RTV Noord-Holland. 'Dat heeft de manager van de club David Moyes mij beloofd. Bovendien is Everton een mooie club, waar Van der Meyde zich graag wil bewijzen en Andy nog een contract heeft tot 2008.'

Van der Meyde heeft sinds transfer naar Goodison Park in 2005 nog weinig kunnen betekenen voor Everton. Afgelopen zondag maakte de aanvaller na ruim zeven maanden afwezigheid zijn rentree bij The Toffees.
vi.nl

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di dec 05, 2006 8:21 pm

Thommie, ter uwer informatie: deze zone/draad is voor betrouwbaar transfernieuws. NIET voor Ex-Ajaxspeles die ook NIET vertrekken,.daarvoor hebben we andere zones/draadjes!

Aristides

Bericht door Aristides » di dec 05, 2006 10:54 pm

Afwachten; zijn vader stond als zeventienjarige ook in de belangstelling van Ajax, maar kwam pas vele jaren later. Ik herinner me nog dat Hans Kraay namens feyenoord naar Denmarken ging (met Blankemeyer) en Laudrup aanbood eventueel alleen voor de wedstrijden naar Rotterdam te vliegen. Michale bedankte daarvoor. Kraay en Blankemeyer vonden trouwens broertje Brian niet goed genoeg! Wie weet, komen er twee broertjes Laudrup naar Ajax?

Te veel talent? Kan geen kwaad, de vraag is welk talent haalt de eindstreep? Is het een linkspoot? Daar hebben we Goossens, Van der Heiden en Blind ook staan!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 12:32 am

Dr. Living Stoned schreef:Thommie, ter uwer informatie: deze zone/draad is voor betrouwbaar transfernieuws. NIET voor Ex-Ajaxspeles die ook NIET vertrekken,.daarvoor hebben we andere zones/draadjes!
Vi.nl meldt dat Van der Meijde in de belangstelling van Ajax staat/stond. Aangezien uit dit stuk dus blijkt dat Van der Meijde geen interesse heeft in een vertrek bij Everton, past dit stuk hier prima. :yes:

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 06, 2006 12:34 am

Thuram naar Ajax

www.vi.nl
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 2:49 am

En waar slaat dat op?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo dec 06, 2006 7:10 am

Rishi schreef:Thuram naar Ajax

www.vi.nl
:?:

Laudrup

Bericht door Laudrup » wo dec 06, 2006 9:54 am

Demosthenes schreef:Kraay en Blankemeyer vonden trouwens broertje Brian niet goed genoeg!
Feyenoord maakte in 1987 nog de afspraak met Brian Laudrup dat hij naar Rotterdam zou komen wanneer hij zich geschikt achtte om naar het buitenland te gaan. Waarom Brian Laudrup uiteindelijk naar Bayer Uerdingen is gegaan weet ik niet.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 06, 2006 11:18 am

Het geld?

Ook Michael kon de verleiding niet weerstaan om meteen een vet contract te tekenen.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 07, 2006 7:25 am

Stio Lopes Nogueira (Portugal) is dus 1 van de stage lopers (bron ajax.nl).

Aan de opstelling te zien, is het een buitenspeler.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 07, 2006 12:19 pm

Leonardo is vergevorderd met Ajax

AMSTERDAM - NAC-spits Leonardo is in verregaande onderhandeling met Ajax over een meerjarig contract.

Leonardo is klaar voor een nieuwe topclub en wacht af welke financiële aanbiedingen PSV, Ajax en Tottenham hem binnenkort gaan doen. FOTO KOEN VERHEIJDEN
De Braziliaanse aanvaller sprak gistermiddag in het diepste geheim voor de tweede keer met de top van de Amsterdamse club.

Leonardo kwam in gezelschap van zijn zaakwaarnemer en vertrouwensman Hans Coret naar de hoofdstad. De speler had vorige maand al een onderhoud met trainer Henk ten Cate van Ajax.

Dat gesprek maakte zoveel indruk op hem, dat hij de besprekingen met de directie van PSV even opschortte. De landskampioen wilde net als Ajax graag een tweede gesprek om over de financiële voorwaarden van zijn komst naar Eindhoven te praten, nadat trainer Ronald Koeman hem eerder had verteld wat de sportieve vooruitzichten waren voor Leonardo.

De verwachting is dat Ajax de onderhandelingen met Leonardo op korte termijn zal afronden. Als technisch directeur Martin van Geel dat niet zou doen, bestaat de kans namelijk dat de speler alsnog naar de concurrent van de Amsterdammers gaat.

Voor Leonardo is een verhuizing naar een buitenlandse club niet langer een prioriteit. ,,Ik weet alleen dat ik op dit moment de belangrijkste keuze van mijn leven maak. Ik ben 23 jaar, de mooiste seizoenen van mijn voetbalcarrière komen eraan,’’ zegt de spits, die afgelopen weekeinde in de thuiswedstrijd van NAC tegen FC Twente onder meer werd bekeken door bondscoach Marco van Basten. Ook de Braziliaanse bond volgt hem echter al een tijdje, al heeft dat nog niet tot een uitverkiezing geleid.

Ajax hoeft met NAC geen ingewikkelde onderhandelingen te voeren, omdat de afkoopsom al vooraf is bepaald op 750.000 euro. Daarvan gaat een deel naar Leonardo zelf en een percentage naar Feyenoord, waardoor NAC een bescheiden bedrag overhoudt.

Bron: AD.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do dec 07, 2006 12:21 pm

Ajaciedjuh schreef:Stio Lopes Nogueira (Portugal) is dus 1 van de stage lopers (bron ajax.nl).

Aan de opstelling te zien, is het een buitenspeler.
Een Portugese buitenspeler? :cheer: ;)

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 08, 2006 11:11 am

M'n neef zegt net dat Mads Laudrup helemaal niet bij Ajax is, omdat hij voor FC Kopenhagen in de Royal League speelt. Z'n broertje Andreas zou nu bij Ajax rondlopen.

Geen idee hoe hij hier aan komt, maar ik neem aan dat hij het niet zomaar uit zijn duim zuigt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gesloten