www.ad.nlServiër Sulejmani naar SC Heerenveen
HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft zich versterkt met de Serviër Miralem Sulejmani van Partizan Belgrado. De 18-jarige aanvallende middenvelder tekende woensdag een contract voor 3,5 jaar bij de Friese club.
In januari maakt hij de overstap naar Nederland en zal hij de tweede helft van de competitie in de eredivisie spelen.
Tegelijkertijd heeft SC Heerenveen het contract van middenvelder Abdelkrim Kissi ontbonden. Dit gebeurde in overleg. Kissi kon geen garantie krijgen dat hij een basisplaats krijgt.
De 26-jarige Marokkaan is nu een half jaar eerder dan contractueel voorzien transfervrij. De 18-jarige A-junior Robin Huisman uit Sneek, die al jaren speelt in jeugdelftallen, mocht woensdag een contract voor anderhalf jaar tekenen.
SC Heerenveen
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, maar dat neemt niets weg van het feit dat het een beetje triest is om bij Rosenberg wel alle competities mee te tellen en bij Huntelaar niet om je punt te maken. ;)Lucas schreef:Maar Huntelaar heeft ook minimaal drie keer zolang/zoveel gespeeld nietwaar?Thomas schreef:Lucas telt bij Rosenberg wel alle competities mee. Huntelaar kan echter maar net aan Rosenberg tippen omdat bij hem alleen z'n 6 competitiedoelpunten tellen. Tel je echter Huntelaars doelpunten in alle competities mee dan sta je al op iets van 13 of 14, geloof ik.Spijker schreef:Lucas, waar haal jij al je cijfers vandaan? Rosenberg heeft er in 1 seizoen ooit 14 gemaakt, z'n absolute max. Dit jaar staat ie pas op 1 volgens mij:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Markus_Rosenberg
Met 'net aan tippen' bedoelde je toch niet dat hij er bijna 2,5 keer zoveel maakte?Lucas schreef:Rosenberg staat dit seizoen in die paar keer dat ie mee mocht doen al weer op 5 goals en een paar assists. Kan onze geweldenaar in de spits, ondanks het spelen van alle wedstrijden op 1 na, maar net aan tippen
-
- AT Toto winner 15/16
Wel voornamelijk uit spelhervattingen, maar die tellen ook. ;)Jöhnk schreef:Ik heb aardig wat kansen gezien. Van slechts een schijnoverwicht was geen sprake.
Natuurlijk, H'veen had geluk dat de goal in extremis aslnog viel. Maar dikverdiend was het zeker.
Nee, Heerenveen draait een stuk beter.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Natuurlijk heeft Heerenveen dik verdiend gewonnen. Geen twijfel over. Maar het scoren wilde niet zo lukken, de bal ging er pas in toen er va banque gespeeld werd. Het had net zo goed 0-0 kunnen blijven.
Als Ajax zo speelt, moet je iedereen horen. 'Ajax onmachtig'. 'Ajax heeft optisch overwicht'. Dat is het verschil in benadering, van een topclub wordt meer verwacht. (Niets mis mee, ik stel het alleen vast.)
Als Ajax zo speelt, moet je iedereen horen. 'Ajax onmachtig'. 'Ajax heeft optisch overwicht'. Dat is het verschil in benadering, van een topclub wordt meer verwacht. (Niets mis mee, ik stel het alleen vast.)
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Waarmee bewezen is dat Bosvelt wel een hart heeft. En een hart wat sneller gaat slaan van Bosvelt... :DBosvelt kampt met ontsteking aan hartzakje
12/12/2006 10:27
'Het liefst speel ik zondag tegen FC Twente weer mee, maar het moet wel verantwoord zijn.' Paul Bosvelt kampt al enkele weken met een ontsteking aan een hartzakje. Hij moet in ieder geval het komende UEFA Cup-duel met RC Lens missen.
Bosvelt heeft al enige tijd last van deze kwaal. Afgelopen vrijdag ontbrak hij in het thuisduel met Roda JC en eerder dit seizoen moest hij ook de uitwedstrijd tegen Osasuna aan zich voorbij laten gaan.
In het Algemeen Dagblad legt de 36-jarige middenvelder uit wat hij mankeert. 'Het hartzakje ligt om het hart heen en is normaal gesproken glad, maar door de ontsteking wordt de binnenkant van het zakje ruw. Wrijving van het hart tegen het ruwe hartzakje is zeer pijnlijk, vandaar dat ik niet normaal in een slaaphouding kan liggen. Er kan zich ook ontstekingsvocht ophopen tussen hart en hartzakje, waardoor het minder ruimte heeft om zich goed te kunnen vullen met bloed.'
'Door de kwaal mag mijn hartslag niet boven 140 (slagen per minuut, red.) komen, vandaar dat ik voorlopig ter controle een hartslagmeter draag. Wel kan ik bijvoorbeeld gewoon fietsen, waardoor ik conditioneel niet te ver achter raak op de rest en ik vrij snel weer kan worden ingezet als ik beter ben.'
Bosvelt weet nog niet hoe lang hij uitgeschakeld zal zijn. Woensdag overlegt hij opnieuw met de dokter. 'Ik zal niet snel de fout maken een kwaal te verwaarlozen, al is het maar omdat ik 's nachts weer eens normaal wil slapen.'
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Vanavond Heerenveen-Lens 20.45 op Nederland 3
Heerenveen moet met 3 doelpunten verschil winnen om door te gaan,ze zijn hierbij niet afhankelijk van andere resultaten.
Bosvelt en Yildirim zijn geblesseerd dus hier moeten ze het mee doen vanavond:
Vandenbussche;Zuiverloon,Dingsdag,Hansson,Breuer;Poulsen,Prager,Hanssen,Pranjic;Alves,Nilsson
Denken jullie dat ze nog een beetje kans maken?
Heerenveen moet met 3 doelpunten verschil winnen om door te gaan,ze zijn hierbij niet afhankelijk van andere resultaten.
Bosvelt en Yildirim zijn geblesseerd dus hier moeten ze het mee doen vanavond:
Vandenbussche;Zuiverloon,Dingsdag,Hansson,Breuer;Poulsen,Prager,Hanssen,Pranjic;Alves,Nilsson
Denken jullie dat ze nog een beetje kans maken?
- Daily Blind
- Monkey Tonk
Ze moeten winnen en Lens hoeft alleen maar gelijk te spelen. Dan heb je, zeker thuis, altijd een kans.
Volgens de bookmakers hebben Heerenveen en Lens een gelijke kans om te winnen.
Tweede helft alles of niks en vlam in de pan?
Volgens de bookmakers hebben Heerenveen en Lens een gelijke kans om te winnen.
Tweede helft alles of niks en vlam in de pan?
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op do dec 14, 2006 6:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.