Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Daily Blind
Omdat er 1 bron is die beweert dat tC liever Charisteas had gehoudenKaboem! schreef:Is ook zo. Maar waarom discussiëren we hier al zo lang over eigenlijk?Jöhnk schreef:Opgedragen of niet: hij zegt het.
Daarnaast kunnen we er kort of lang over lullen, maar is Ten Cate gewoon medeverantwoordelijk voor de samenstelling van de a-selectie en dus voor de verkoop van Charisteas. Dat is statutair zo vastgelegd.
I think I lost my fucking headache
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Goede actie, het moet maar eens afgelopen zijn met al die jongelingen die zomaar wat roepen! :hypocrite:
Joey is geen betrouwbare bron in deze Thomas! Die haat Rosenberg zo erg dat ie alles zou geloven om maar niet toe te hoeven geven dat Held ten Cate liever Rosenberg dan Charisteas bij de selectie hield! :hypocrite:
Joey is geen betrouwbare bron in deze Thomas! Die haat Rosenberg zo erg dat ie alles zou geloven om maar niet toe te hoeven geven dat Held ten Cate liever Rosenberg dan Charisteas bij de selectie hield! :hypocrite:
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Huntelaar kan/mag niet weg, Voordat Heit in de middenlijn bereikt heeft, is het al rust/einde wedstrijd En Sneijder gaat ook niet weg, schele tyf... ehm...Kaboem! schreef:Stel dat Heitinga, Sneijder en Huntelaar aan het einde van het seizoen weggaan, wie moeten hen dan op gaan volgen. Suggesties?
Ik voel er veel voor om Seedorf terug te halen wanneer Sneijder vertrekt, ik denk dat er maar weinig routiniers op het Ajax-middenveld zoveel techniek en voetbalintellegentie kan brengen als Seedorf.
voor Hunt en Heit heb ik geen suggesties, Kaboem.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op di dec 12, 2006 12:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Klopt, bij Godenzonen heeft Van Geel zich er wel eens over uitgelaten.
Maar hij heeft nooit expliciet gezegd dat Charisteas puur om financiele redenen is verkocht. Hij heeft wel aangevoerd dat Rosenberg een contract heeft dat langer doorloopt (en nog wat andere dingetjes), maar dat heeft Huntelaar ook.
Hoe dan ook: meer dan vage toespelingen waren het niet. Niet dat ik het uitsluit, hoor. Maar het gaat me vooral om de manier waarop eea. is gebeurd.
Maar hij heeft nooit expliciet gezegd dat Charisteas puur om financiele redenen is verkocht. Hij heeft wel aangevoerd dat Rosenberg een contract heeft dat langer doorloopt (en nog wat andere dingetjes), maar dat heeft Huntelaar ook.
Hoe dan ook: meer dan vage toespelingen waren het niet. Niet dat ik het uitsluit, hoor. Maar het gaat me vooral om de manier waarop eea. is gebeurd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
charisteas is weg, move on will ya?Jöhnk schreef:Klopt, bij Godenzonen heeft Van Geel zich er wel eens over uitgelaten.
Dan geeft hij toch aan dat dat een rol speelt?Jöhnk schreef:Hij heeft wel aangevoerd dat Rosenberg een contract heeft dat langer doorloopt (en nog wat andere dingetjes), maar dat heeft Huntelaar ook.
Ik vond Charisteas beter bij Ajax passen dan Rosenberg. Maar Charisteas was een aankoop van Koeman. Die jongen heeft pech gehad. :aai:
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Dat soort dingen speelt altijd een rol. Maar daarmee is nog niet gezegd dat Charisteas is verkocht om andere redenen dan voetbaltechnische.joey schreef:Dan geeft hij toch aan dat dat een rol speelt?
Daarbij is het gewoonweg overduidelijk dat Ajax niet onder de indruk was van Charisteas. Dat kan en mag, maar ik ben het er niet mee eens.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di dec 12, 2006 1:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
kunnen de heren mods hun beschouwingen over een EX-Ajax-speler ergens anders voort zetten, deze draad is gereserveerdvoor Geruchten over [toekomstige] Ajax-spelers. Met andere woorden, mijn waarde site adminvriende: U BENT HIER OFF TOPIC!!!
Jullie hebben daar een prachtig mooie modzone voor, en in dit geval is het mooie hiervan dat hij voor ons niet zichtbaar is.
Jullie hebben daar een prachtig mooie modzone voor, en in dit geval is het mooie hiervan dat hij voor ons niet zichtbaar is.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op di dec 12, 2006 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father