Zolang de bronnen jaloerse Ajacieden zijn geloof ik het inderdaad niet ja.Lucas schreef:Moet ook wel heel bevredigend zijn om titels te kopen
PSV
- Cluijffert
- Cluijffert
- Cluijffert
Klopt, maar ik heb wel het idee dat we op de goede weg zijn. We moeten nooit een club zoals Psv worden of willen worden, maar die richting willen een deel van supporters wel uit alleen vanwege de prijzen. Maar okay, dat zijn ook fans voor die de club minder belangrijk is dan de prijzen en de manier waarop je die probeert te winnen... die fans zijn ook snel weg als succes te lang uitblijft.
- Cluijffert
Natuurlijk ben ik gefrustreerd dat we een slecht seisoen maken. Are you stupid or what? Maar niet jaloers op Psv of jullie succes.Harm schreef::drecul2:
Echt schitterend. En dan beweer je dat IK gefrustreerd ben.
Maar toch zou ik nooit willen ruilen met een Psv supporter. Wat is er nou bijzonder aan Psv, buiten het winnen van een titel? Wat heeft Psv ooit fundamentally betekent voor het voetbal in Nederland (buiten voetbal management dingen, ook belangrijk) of voetbal in het algemeenheid?
Ik denk dat de meeste Psv supporters niet snappen hoe het is om echt te houden van een club zoals veel supporters van Ajax, Feyenoord, Utrecht en zovoort dat wel hebben.
Maar corrigeer me als ik verkeerd ben... leg ons het speciale van de club Psv uit!
Dan krijg je weer van die "wie-heeft-de-grootste" discussies en daar heb ik weinig behoefte aan. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat je helemaal niet geïnteresseerd bent in de belevingswereld van de PSV supporter. Je probeert me alleen uit mijn tent te lokken en dat gaat je toch niet lukken.Jansma schreef:Natuurlijk ben ik gefrustreerd dat we een slecht seisoen maken. Are you stupid or what? Maar niet jaloers op Psv of jullie succes.Harm schreef::drecul2:
Echt schitterend. En dan beweer je dat IK gefrustreerd ben.
Maar toch zou ik nooit willen ruilen met een Psv supporter. Wat is er nou bijzonder aan Psv, buiten het winnen van een titel? Wat heeft Psv ooit fundamentally betekent voor het voetbal in Nederland (buiten voetbal management dingen, ook belangrijk) of voetbal in het algemeenheid?
Ik denk dat de meeste Psv supporters niet snappen hoe het is om echt te houden van een club zoals veel supporters van Ajax, Feyenoord, Utrecht en zovoort dat wel hebben.
Maar corrigeer me als ik verkeerd ben... leg ons het speciale van de club Psv uit!
- Cluijffert
Zolang jullie nog maar weten waarom je in vredesnaam nog supporters van Ajax bent ;) , weet ik waarom ik nog steeds supporter (of fan, zoals voor mij misschien een beter woord is) van PSV ben.
Hoe jullie (sommige van jullie, sorry) het voor elkaar krijgen om dit soort neerbuigende teksten neer te kalken, ik snap het nog steeds niet... :nooo:Jansma schreef:Ik denk dat de meeste Psv supporters niet snappen hoe het is om echt te houden van een club zoals veel supporters van Ajax, Feyenoord, Utrecht en zovoort dat wel hebben.
Ik weet niet wat ik moet geloven van de laatste geruchten, het is allemaal zo vaag. Salcido wil eerst kampioen worden met PSV en dan al in de zomer vertrekken ? Dat lijkt me erg sterk, wat meteen het hele verhaal twijfelachtig maakt. Mocht Chelsea overigens de rechten op 1e koop hebben dan valt dat nog mee (dan kan PSV nog steeds vragen wat het wil), maar blij zou ik er niet mee zijn.
Wat betreft Reis, alsof die 7 miljoen heeft moeten kosten. Die jongen heeft 1 stage bij Ajax gehad, 1 stage bij PSV en nog nooit in het 1e elftal gespeeld. Van dat bedrag en dus ook dat verhaal geloof ik niets. In dat verhaaltje wordt ook nog beweerd dat Chelsea een 1e optie tot koop heeft op Alex, wat natuurlijk (en helaas) niet klopt.
Hier trouwens het AN over Reis:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/734.php
Wat betreft Reis, alsof die 7 miljoen heeft moeten kosten. Die jongen heeft 1 stage bij Ajax gehad, 1 stage bij PSV en nog nooit in het 1e elftal gespeeld. Van dat bedrag en dus ook dat verhaal geloof ik niets. In dat verhaaltje wordt ook nog beweerd dat Chelsea een 1e optie tot koop heeft op Alex, wat natuurlijk (en helaas) niet klopt.
Hier trouwens het AN over Reis:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/734.php
Humor, aangezien Alcides al lang is gekocht door Chelsea en was verhuurd aan Benfica...goede 'journalist' :DDe Engelse grootmacht heeft met Benfica overeenstemming bereikt over de koop van Alcides, die eerst anderhalf jaar bij PSV wordt gestald teneinde veel speelminuten te kunnen pakken.
De lichtstad ! Waar onze nieuwe messias woont :D
Of heb je Theo Maassen zijn show Tegen Beter Weten In niet gezien ?
Hoe kun je trouwens ergens niet zijn geweest en daar toch blij mee zijn ?
Dan weet je namelijk helemaal niet hoe het daar is ;)
PS: Ben er weg van, ga naar een feest :cheer:
Fijne jaarwisseling alvast !
Hoe kun je trouwens ergens niet zijn geweest en daar toch blij mee zijn ?
Dan weet je namelijk helemaal niet hoe het daar is ;)
PS: Ben er weg van, ga naar een feest :cheer:
Fijne jaarwisseling alvast !
Eindhoven is niet de mooiste stad. Maar er zijn genoeg leuke dingen te doen en mooie dingen te zien.Thomas schreef:Ik ben (gelukkig) nog nooit in Eindhoven geweest, Harm. ;)
Dat een Nederlander PSV een lelijke club vindt ala. Maar dat buitenlanders (ook in het Engelse forum) beginnen te zeuren over farmers, lelijke club, geen historie blablabla dat snap ik nooit zo goed.
- SylvievdVaart
Was leuk he? :D Is maar goed dat zijn ouders niet meer kunnen zien dat hij Jezus heeft gelikt.Baseman schreef:De lichtstad ! Waar onze nieuwe messias woont :D
Maar uhm, PSV ligt op koers, zeg!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Dat geloof ik best. Ik heb alleen nog nooit een reden gehad om er heen te gaan. Is het een beetje zoals Tilburg? :DHarm schreef:Eindhoven is niet de mooiste stad. Maar er zijn genoeg leuke dingen te doen en mooie dingen te zien.
Hoezo? Een heleboel dingen zijn prima waarneembaar zonder in Nederland te wonen. Ook via supporters van andere clubs en PSV zelf, uitspraken door trainers, spelers en stukken in de media kom je veel te weten.Harm schreef:Dat een Nederlander PSV een lelijke club vindt ala. Maar dat buitenlanders (ook in het Engelse forum) beginnen te zeuren over farmers, lelijke club, geen historie blablabla dat snap ik nooit zo goed.