Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Volgens mij ging de discussie hier toch echt over ten Cate en zijn omgang met zijn spelers. En kwam Blind of Koeman op geen enkele wijze ter sprake. Wel is het opvallend natuurlijk dat Blinde ten Cate Fans henks emotionele uitbarsting tot desnoods de dood erop volgt blijven ontkennen en zijn wissel als weloverwogen proberen te verkopen! ;)
I think I lost my fucking headache
Ach wel duidelijk is dat HtC aan het saneren is.Halverwege de competitie komt ie er achter dat z'n selectie wat " dingentjes " mist.In de winterstop komen er geen versterkingen meer.Dus volgend seizoen weer een handvol nieuwe spelers gekocht van de grijpstuivers die je ontvangt van Rosenberg, Lindenbergh en een paar andere.Echt zwaar geschut zal er niet gehaald kunnen worden.
Blij met de punten ...
Thomas wil Ikedia wel?Thomas schreef:Ik heb liever dat Van Geel de aankopen doet. En dan het liefst op dezelfde professionele manier als bij AZ. Geintjes als met Roger zit Ajax niet op te wachten.
Van Geel is niet gek. Hij weet ook wel dat jongens als De Zeeuw hier niet de tijd krijgen om te wennen. Ik heb liever dat hij echte aankopen doet, dan dat hij met een handje spelers aan komt zetten waarvan een groot deel over twee jaar weer mag vertrekken. Geen Krohn-Deli's meer, maar meer Huntelaars.
In dat straatje past Schaars uitstekend, die ook nog eens buitengewoon goed binnen de selectie van Ajax past. :yes:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Je weet hoe het werkt. Vorig seizoen waren goede wissels van Blind het teken dat ie met een verkeerde opstelling was begonnen. Nu Henk een goede wissel doorvoert, is het gewoon een goede wissel, geen verkeerde beginopstelling.Lucas schreef:Volgens mij ging de discussie hier toch echt over ten Cate en zijn omgang met zijn spelers. En kwam Blind of Koeman op geen enkele wijze ter sprake. Wel is het opvallend natuurlijk dat Blinde ten Cate Fans henks emotionele uitbarsting tot desnoods de dood erop volgt blijven ontkennen en zijn wissel als weloverwogen proberen te verkopen! ;)
HtC heeft een krediet alsof ie Michels of Van Gaal is. Nergens op gebaseerd, maar nog niet iedereen heeft uitgefigulierd dat we hier met een doorsnee trainertje te doen hebben en niet met de nieuwe Lippi. Maar ook bij dié mensen moet onderhand een lichtje gaan branden na Henk's lofzang op King Oogklep Gabri.
Elke dag brult ie wel wat doms. Denk dat we aan het eind van het seizoen een uitpuilend 'HtC quotes topic' hebben. Net als dat bij CA het geval was.
Huntelaar kostte Ajax 9 miljoen euro. Het is een topaankoop gebleken, maar dat moet ook wel voor dat geld. Ajax heeft dat soort geld echter niet altijd te besteden. Zeker niet voor 2 of 3 van dat soort aankopen. Dus zal Van Geel ook jongens als Schaars moeten halen op het moment dat ze nog maar 2 miljoen euro kosten. De goede aankopen kunnen niet iedere keer miljoenenbedragen kosten. Dat redt Ajax niet.Bertje schreef:Thomas wil Ikedia wel?
Van Geel is niet gek. Hij weet ook wel dat jongens als De Zeeuw hier niet de tijd krijgen om te wennen. Ik heb liever dat hij echte aankopen doet, dan dat hij met een handje spelers aan komt zetten waarvan een groot deel over twee jaar weer mag vertrekken. Geen Krohn-Deli's meer, maar meer Huntelaars.
In dat straatje past Schaars uitstekend, die ook nog eens buitengewoon goed binnen de selectie van Ajax past. :yes:
Ten Cate had Perez niet als rechtsbuiten moeten opstellen en herstelde het daarna uitstekend door hem in het centrum op te stellen. Zoiets stelde ik. Juist van de 'Blind'-kant hoor je dat het een slechte zet was om met Perez op rechts te beginnen maar helemaal niets over de goede zet van Ten Cate om hem in het centrum te posteren.wimpey schreef:Je weet hoe het werkt. Vorig seizoen waren goede wissels van Blind het teken dat ie met een verkeerde opstelling was begonnen. Nu Henk een goede wissel doorvoert, is het gewoon een goede wissel, geen verkeerde beginopstelling.
Tja Bertje, dan komt +- 40 jaar AJAX ervaring boven drijvenBertje schreef:Natuurlijk heb jij er een hard hoofd in, Voetske. ;)Voetske schreef:Weet je, ik heb er nu al een hard hoofd in wat er zodadelijk " binnen gaat wandelen " bij AJAX ....Bertje schreef:Dat hangt af van het geld dat hij van het bestuur mag investeren.
Blij met de punten ...
Een waar woord.Jim schreef:En Koeman was deze eeuw gewoon met afstand de beste.Raymon schreef: Nee maar TC is wel de juiste trainer!
Blind was veel beter!
Echt niet!
Echt wel!
Echt niet!
Echt wel!
:nooo:
Echt wel! ;)
Sneyder is trouwens door Koe niet te kijk gezet op een manier waarop zijn huidige trainer 'm dat flikte. Give him the finger, Wes!! Je kunt het, jong!!
Thomas, volgens mij is geen Blind kant.Niet bij mij in ieder geval.Wel is er een realistische kijk op HtC en zoals Wimpey al aan geeftThomas schreef:Ten Cate had Perez niet als rechtsbuiten moeten opstellen en herstelde het daarna uitstekend door hem in het centrum op te stellen. Zoiets stelde ik. Juist van de 'Blind'-kant hoor je dat het een slechte zet was om met Perez op rechts te beginnen maar helemaal niets over de goede zet van Ten Cate om hem in het centrum te posteren.wimpey schreef:Je weet hoe het werkt. Vorig seizoen waren goede wissels van Blind het teken dat ie met een verkeerde opstelling was begonnen. Nu Henk een goede wissel doorvoert, is het gewoon een goede wissel, geen verkeerde beginopstelling.
HtC heeft een krediet alsof ie Michels of Van Gaal is. Nergens op gebaseerd, maar nog niet iedereen heeft uitgefigulierd dat we hier met een doorsnee trainertje te doen hebben en niet met de nieuwe Lippi.
Blij met de punten ...
Op zich is dat hoogst vermakelijk. Toen Co Adriaanse de trainer van Ajax uithing, was het lachen, gieren, brullen op AN. Nooit een gezelliger tijd gehad dan toen. :headbang: :Dwimpey schreef:Elke dag brult ie wel wat doms. Denk dat we aan het eind van het seizoen een uitpuilend 'HtC quotes topic' hebben. Net als dat bij CA het geval was.
(Helaas was het voor Ajax wat minder. Heel wat minder. :sad:)
Hopelijk doet Ten Cate het beter. We zullen zien.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat laatste klopt. Wie namelijk, zoals Ten Cate, zelf geen respect toont zal het ook niet krijgen.Thomas schreef:Blijkbaar kan Sneijder toch wat meer respect opbrengen voor Ten Cate.wimpey schreef:Sneyder is trouwens door Koe niet te kijk gezet op een manier waarop zijn huidige trainer 'm dat flikte. Give him the finger, Wes!! Je kunt het, jong!!
Maargoed, dat zal wel alleen aan Sneijder liggen.
Zoek het zelf in twee andere mogelijke redenen. In willekeurige volgorde:
1. Sneijder heeft na de ''kwestie tyfushond" voorlopig even geen zin in een nieuwe rel.
2. Sneijder is door schade en schande inmiddels echt wijzer geworden.
Fanaten ?, Nu volgens mij begrijp je het dan niet helemaal.Thomas schreef:Laat ik het zo zeggen. Ik vind het opvallend twee van de grootste Blind-fanaten tegenwoordig het meest kritisch zijn op TC.Voetske schreef:Thomas, volgens mij is geen Blind kant.Niet bij mij in ieder geval.Wel is er een realistische kijk op HtC en zoals Wimpey al aan geeft
Blij met de punten ...
Van mijn kant is het eerder een geduld om niet na een half jaar al de trainer aan de kant te zetten maar eindelijk een trainer eens de kans te geven. Als hij na anderhalf jaar nog meer wedstrijden verloren heeft als de (ooit voortreffelijke aanvoerder) Danny Blind.. tja dan is er geen redden meer aanwimpey schreef: HtC heeft een krediet alsof ie Michels of Van Gaal is. Nergens op gebaseerd, maar nog niet iedereen heeft uitgefigulierd dat we hier met een doorsnee trainertje te doen hebben en niet met de nieuwe Lippi. Maar ook bij dié mensen moet onderhand een lichtje gaan branden na Henk's lofzang op King Oogklep Gabri.