Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Perez speelt inmiddels heel veel dus dat zal wel meevallen. Huntelaar gaf zelf laatst aan meer van zichzelf te verwachten. Sneijder heeft volgens mij nergens laten blijken ontevreden te zijn over wat dan ook.Voetske schreef:Huntelaar, Perez, Sneijder, Roger .En ik denk dat met de komst van Leonardo de Mul ook wel een keertje achter zijn oren krabt.
Door dik en dun hè, Thomas?! ;)Thomas schreef:Perez speelt inmiddels heel veel dus dat zal wel meevallen. Huntelaar gaf zelf laatst aan meer van zichzelf te verwachten. Sneijder heeft volgens mij nergens laten blijken ontevreden te zijn over wat dan ook.Voetske schreef:Huntelaar, Perez, Sneijder, Roger .En ik denk dat met de komst van Leonardo de Mul ook wel een keertje achter zijn oren krabt.
Bertje for President!
Toch gek dat die journalist volgens jou niet kan weten dat er onder bepaalde spelers het een beetje sluimert en jij zeker weet dat dat niet zo is ... heb jij zoveel connecties als die journalist.Thomas schreef:Perez speelt inmiddels heel veel dus dat zal wel meevallen. Huntelaar gaf zelf laatst aan meer van zichzelf te verwachten. Sneijder heeft volgens mij nergens laten blijken ontevreden te zijn over wat dan ook.Voetske schreef:Huntelaar, Perez, Sneijder, Roger .En ik denk dat met de komst van Leonardo de Mul ook wel een keertje achter zijn oren krabt.
Blij met de punten ...
Kan natuurlijk ook zijn dat jij het niet ziet, Henkie ;)Thomas schreef:Ik geef aan dat nergens uit is gebleken dat Sneijder en Perez ontevreden zijn.
@ Kaboem: Het is gewoon een suggestief stuk. Als die journalist echt iets had geweten dat een meerwaarde zou hebben dan had hij het wel opgeschreven.
Blij met de punten ...
Vind het niet zo'n schokkende uitspraak. In iedere spelersgroep sluimert onrust en ontevredenheid. Lindenbergh wil niet voor niets weg.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za jan 20, 2007 4:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Aha. En wilde meneer naar Feyenoord?
Natuurlijk is het niet schokkend, Jöhnk. Voetballers zijn net mensen; ze geven liefst een ander de schuld van hun falen. Komt nog bij dat ze zich machteloos zullen voelen omdat ze moeite hebben om aan de eisen van HtC te voldoen. Neem bijvoorbeeld Rosales. Die moet nu zijn man opzoeken, die uitspelen, een goede voorzet geven. Je ziet die jongen ermee worstelen, want hij is te langzaam en technisch te beperkt. Rosales zal hevig verlangen naar een trainer die hem laat rennen en draven en een moeilijke dingen van hem vraagt.
Natuurlijk is het niet schokkend, Jöhnk. Voetballers zijn net mensen; ze geven liefst een ander de schuld van hun falen. Komt nog bij dat ze zich machteloos zullen voelen omdat ze moeite hebben om aan de eisen van HtC te voldoen. Neem bijvoorbeeld Rosales. Die moet nu zijn man opzoeken, die uitspelen, een goede voorzet geven. Je ziet die jongen ermee worstelen, want hij is te langzaam en technisch te beperkt. Rosales zal hevig verlangen naar een trainer die hem laat rennen en draven en een moeilijke dingen van hem vraagt.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat een flauwekul weer. Een goede trainer weet zijn spelers betrokken en gemotiveerd te houden. Eiogenaardig dat sommigen menen dat het geen belangrijke eigenschap is voor een trainer om de nummer 11 t/m 18 gemotiveerd en tevreden te houden; met alleen de beste elf red je het niet. Maar goed, blijkbaar is het normaal, als Henkie het maar doet.
I think I lost my fucking headache
Grappig dat een journalist wordt afgemaakt omdat hij dingen beweerd die ome Henk niet rechtstreeks heeft gezegd. hoe weten wij zo zeker dat genoemde drie spelers zelfs niet meer bij de eerste 18 horen? Lijkt me niet handig iig als onze selectie zo dramatisch is als hier steeds frequenter wordt beweerd
Reserves die tevreden zijn? Lijkt me een ongezonde situatie. :X
Ik vind dat spelers als Rosales, Lindenbergh en ook Rosenberg dit seizoen de kans hebben gekregen om iets te laten zien, maar dat ze die kans niet hebben gepakt. Een speler als Grygera daarentegen, voor wie HTC geen basisplaats in gedachten had, heeft zich wel bewezen.
Ik vind dat spelers als Rosales, Lindenbergh en ook Rosenberg dit seizoen de kans hebben gekregen om iets te laten zien, maar dat ze die kans niet hebben gepakt. Een speler als Grygera daarentegen, voor wie HTC geen basisplaats in gedachten had, heeft zich wel bewezen.
Het stinkt aan alle kanten!
Je hebt het over afserveren. Dat lijkt mij een ongezonde situatie. Het gaat om motivatyie; natuurlijk is een reserve nooit tevreden. Dat wil niet zeggen dat ene goede coach reserves niet scherp, gemotiveerd en betrokken kan houden. Maar dat doe je inderdaad niet door ze (publiekelijk) af te serveren.