Babel
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wanneer een speler als Laudrup jr. hier komt kijken is het geweldig, maar wanneer een Babel een wedstrijdje meepikt bij Arsenal is het godslasterlijk. Ik geloof al jaren niet meer in (Nederlandse?) clubliefde, dus dan moeten we nu ook zeker niet raar opkijken. Die jongens zien Ajax als een opstap naar de wereldtop. Het gekke is dat iedereen in het dagelijks leven exact hetzelfde doet. Je houdt jezelf 'in the picture' bij aansprekende bedrijven, terwijl je gewoon ergens anders werkt. Niets mis mee.
Geloof je het zelf? En Babel maakt geen afspraken met Arsenal? Ze nodigen hem uit omdat ze hem zo aardig vinden? :eusa_liar:Peter schreef:Wanneer een speler als Laudrup jr. hier komt kijken is het geweldig, maar wanneer een Babel een wedstrijdje meepikt bij Arsenal is het godslasterlijk. Ik geloof al jaren niet meer in (Nederlandse?) clubliefde, dus dan moeten we nu ook zeker niet raar opkijken. Die jongens zien Ajax als een opstap naar de wereldtop. Het gekke is dat iedereen in het dagelijks leven exact hetzelfde doet. Je houdt jezelf 'in the picture' bij aansprekende bedrijven, terwijl je gewoon ergens anders werkt. Niets mis mee.
Natuurlijk is het zogenaamd een privé-bezoek. Het is immers verboden om een speler te benaderen met een doorlopend contract. Maar het zou mij niets verbazen als Babel zomaar opeens niet bijtekent en dan volgende zomer zomaar opeens gratis naar Arsenal vertrekt. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb geen probleem met een clausule, zolang die clausule rond de 15-20 miljoen ligt. Die jongen heeft een contract tot juli 2008, zo zie ik nu. Ik heb mij daar dan in vergist, want ik dacht dat hij tot 2009 een contract had. Dat scheelt natuurlijk een slok op een borrel, want nu loop je weer risico. Ik zou nu verlengen plus een clausule, zodat je hem voor een hele flinke smak geld kan verkopen.
- Alaindebanaan
Dat zijn twee verschillende situaties. Ajax meldde zich voor zover ik weet netjes bij de club van Laudrup en bovendien betreft het niet iemand met een profcontract. Babel heeft een contract bij Ajax en dus is dit gewoon verboden.Peter schreef:Wanneer een speler als Laudrup jr. hier komt kijken is het geweldig, maar wanneer een Babel een wedstrijdje meepikt bij Arsenal is het godslasterlijk.
Clubliefde is weer het andere uiterste. Dat hebben maar heel weinig spelers. Maar ik geloof dat Babel de onderhandelingen wel met vertrouwen tegemoet zag en wilde blijven bij Ajax. Dan hoef je voorlopig niet naar Arsenal om daar een kijkje te gaan nemen.
Schuld, schuld.... Blind was de trainer, die mocht opstellen wie hij wilde. Dat is zijn goed recht, of je het met zijn beslissingen eens bent of niet. Maar spelers die op de bank zitten (en zich onrechtvaardig behandeld voelen, zoals Babel in dit geval) zullen sowieso niet snel bijtekenen, dus heeft het ook weinig zin om te proberen ze daartoe te bewegen. Wat had MVG tegen Babel moeten zeggen? 'Ryan, we zien het helemaal in je zitten, vandaar dat we binnen een half jaar twee dure centrumspitsen hebben gekocht en een van die centrumspitsen nu linksbuiten speelt?'Lucas schreef:Proef ik hier nu dat het de schuld is van Blind en niet van van Geel?
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Rotjong is misschien wat te sterk uitgedrukt, maar mij kan hij maar matig bekoren. Gisteren ook weer met die handschoentjes aan. Ik raak in verwarring want volgens mijn oude vader mocht de keeper met zijn handen omdat hij handschoenen aan had. Los van dat grapje is het natuurlijk allemaal zo tuttig en gekunsteld. Wat is er nu erg aan koude handen? Kan hij dan de bal niet meer in het doel schoppen? Waar is de tijd gebleven dat de jongens met lange mouwen speelden en hun handen verstopten in hun mouwen? Mouwen die vol zaten met sporen van snot!
Bertje for President!
-