Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 25, 2007 11:04 am

Zegzegzeg, de Jong speelt dadelijk wel in de top van de Regionalliga hoor! Een beetje Respect mag wel!
I think I lost my fucking headache

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jan 25, 2007 11:13 am

Babel blijft voor mij: links van het veld lopen. Bal aannemen. Stilstaan. Bal opdrijven. Naar binnen trekken. Schieten. Vaak over of naast. Kortom: een vrij beperkte speler, die we, als we miljoenen kunnen vangen, meteen moeten verkopen. Absoluut niet te vergelijken met (de potentie van) Van Persie. Of ben ik nu te negatief?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jan 25, 2007 11:16 am

Nigel de Jong heeft bij mij afgedaan op het moment dat hij met de A1 (of was het Jong Ajax?) kampioen werd en wijzend op zichzelf riep: "Wie is de beste? Wie is de beste?" Nou, jij blijkbaar niet Nigel!
Bertje for President!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do jan 25, 2007 1:43 pm

Jabu schreef:Dat is één voorbeeld van een speler die het inderdaad gemaakt heeft. Hopelijk houdt Babel de pogingen van spelers als Sergio De Windt, Jurgen Seedorf, Quincy Owusu-Abeyie en wellicht Nigel De Jong ook in het achterhoofd.
Kan het aan mij liggen, of is het echt zo dat dit soort aangelegenheden vaak bij negers plaatsvindt?
Ik heb het gevoel dat die negers altijd voor de bling-bling gaan en niet verder denken aan het voetbal.

Clubliefde bestaat al tijden niet meer, helaas. Ik zou het prachtig vinden als een speler eens langer dan 6 jaar bij Ajax blijft ballen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 25, 2007 2:07 pm

Ja, dat ligt aan jou. Niet alleen 'negers' kiezen voor ' bling bling'. Geld regeert de voetbalwereld. En niet alleen de voetbalwereld.

Waarom denk je dat VDV naar HSV is gegaan? ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » do jan 25, 2007 2:16 pm

Van Geel gaat niet te laat de onderhandelingen in, het contract van Babel loopt nog 1 1/2 jaar. Het feit dat Babel bij Arsenal gaat kijken betekent dat hij met zijn afscheid bezig is. Of dat over 1 1/2 jaar is weet ik niet, Arsenal (of is hij ook nog ergens anders wezen kijken, hij zat toch in Engeland) zal hem graag eerder willen hebben. Babel de vervanger van Henry???

Ajax moet vrezen dat de onderhandelingen spaak lopen, zoals dat ook gebeurde met Davids, Kluivert, Bogarde, Reiziger enz. enz. Het viertal ging gratis naar AC Milan dat ze snel voor miljoenen doorverkocht.

Het probleem Babel: stel je hem niet op (omdat hij toch vertrekt) dan verzwak je je team. Stel je hem wel op (hopend dat hij blijft), wordt hij beter en zal hij zeker niet bijtekenen.

Is er nog nieuws over Daley Blind en Arsenal? Gaat Blind deze zomer naar Arsenal, speelt hij twee jaar in de jeugd en is hij toch jeugdspeler van Arsenal? (Dit omdat alle ploegen een bepaald percentage jeugdspelers moeten hebben)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 25, 2007 3:47 pm

joey schreef:Dat vind ik ook, Jabu. Maar Babel ziet hoe Van Persie het doet en denkt: dat wil ik ook.
Maar Babel is bij lange na geen Van Persie. Het is niet te hopen dat Babel denkt dat hij veel op speeltijd zal kunnen rekenen. Hij zou niet de eerste talentvolle speler zijn die na een paar jaar vertrekt zonder veel gespeeld te hebben. Wenger spaart talenten als pokemon kaarten.
Kaboem! schreef:Nigel de Jong heeft bij mij afgedaan op het moment dat hij met de A1 (of was het Jong Ajax?) kampioen werd en wijzend op zichzelf riep: "Wie is de beste? Wie is de beste?" Nou, jij blijkbaar niet Nigel!
Dat heet een gezonde dosis zelfvertrouwen, Kaboem. ;)
Demosthenes schreef:Van Geel gaat niet te laat de onderhandelingen in, het contract van Babel loopt nog 1 1/2 jaar. Het feit dat Babel bij Arsenal gaat kijken betekent dat hij met zijn afscheid bezig is. Of dat over 1 1/2 jaar is weet ik niet, Arsenal (of is hij ook nog ergens anders wezen kijken, hij zat toch in Engeland) zal hem graag eerder willen hebben. Babel de vervanger van Henry???
Babel heeft potentie, maar Henry is van absolute wereldklasse. Die gok zal Wenger dus niet willen wagen.

En ik vind dat Van Geel wel te laat begint. Tegen de tijd dat een contract nog maar een jaar doorloopt moet je al snel kiezen of delen. Ik vind het iedere keer wat te krap.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jan 25, 2007 4:38 pm

volgens mij wordt hij gehaald als opvolger van Ljungberg!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 25, 2007 4:47 pm

Ljungberg speelt vrijwel nooit meer, dus dat kan wel kloppen. ;)

Compleet andere spelers natuurlijk, maar het zou kunnen. Ik weet nog niet zo goed of Babel bij Arsenal zou passen. Al hun spelers hebben een hoge handelingssnelheid, goede aanname en de meesten beschikken over een goede voetbalbrein. Goede teamspelers ook. Op dit moment heeft Babel nog veel te leren, wil hij een goede speler voor Arsenal worden.

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 25, 2007 4:49 pm

Als hij niet goed genoeg is voor Arsenal, dan is ie ook niet goed genoeg voor ons!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 25, 2007 4:55 pm

Dreamer. Such a little dreamer. :whistling:

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 25, 2007 5:03 pm

Het nivo van Arsenal is toch echt het minste dat Ajax dient na te streven hoor! :sad:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 25, 2007 5:04 pm

Dat zouden ze inderdaad na moeten streven. Arsenal speelt prachtig voetbal en wanneer de belangrijkste spelers fit blijven levert het resultaat op ook.

Maar Ajax is niet in een positie dat ze kunnen zeggen dat een tribuneklant bij Arsenal geen versterking zou kunnen zijn. Wat niet betekent dat een tribuneklant bij Arsenal automatisch een versterking zou zijn.

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jan 25, 2007 5:22 pm

Lucas schreef:Het nivo van Arsenal is toch echt het minste dat Ajax dient na te streven hoor! :sad:
Tegenwoordig zijn we al tevreden als we drie doelpuntjes maken tegen reuzendoder Haarlem! :sad:
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 25, 2007 6:18 pm

In Het Parool van vandaag zegt Babel:
Ik heb de intentie om bij te tekenen. We nemen echter de tijd om achteraf niet het gevoel te hebben dat we te gehaast gewerkt hebben.

Over Arsenal:
Ik was vijf dagen op vakantie in Londen. Ik miste daardoor wel de nieuwjaarsreceptie van Ajax. Die was ik vergeten. Maar ik was op bezoek bij Robin van Persie. Dat heb ik bij de club als excuus aangevoerd.
Over spitspositie:
Deze wedstrijd was weer een mogelijkheid om aan de trainer te laten zien dat ik ook op die positie uit de voeten kan.

Over Leonardo:
Hij zocht me veel op. Tijdens het trainingskamp in Zuid-Afrika was me al opgevallen dat het klikte. Hij is een speler die speelt en doorloopt. Omdat we de bal lieten lopen, waren we moeilijk te verdedigen. We maken elkaar beter.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jan 25, 2007 6:23 pm

joey schreef:Ja, dat ligt aan jou. Niet alleen 'negers' kiezen voor ' bling bling'. Geld regeert de voetbalwereld. En niet alleen de voetbalwereld.

Waarom denk je dat VDV naar HSV is gegaan? ;)
Oke maar die is nog best lang bij AJAX geweest, nee dan Babel, meneer speelt 6 goede wedstrijden en wil al verkassen, bah.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jan 25, 2007 6:31 pm

Babel is een van de weinige spelers in dit Ajax aan wiens spel een beetje smaak zit. Ik in hem ook een goeie 9 om KJH straks op te volgen. Het zou eeuwig zonde zijn als Ryan vroetijdig weg gaat omdat Ajax financieel geen risico wil nemen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 25, 2007 9:29 pm

Van Persie lokt Babel naar Arsenal

Het ene na het andere bericht van Engelse clubs die Nederlandse spelers strikken doet de ronde in de Nederlandse en Engelse pers. Zo’n bericht is het nieuws dat Arsenal op het punt staat Ryan Babel te contracteren. The Independent zegt date en transfer pas in de zomer daadwerkelijk afgerond zal worden, waarbij Ajax tussen de 10 en 15 miljoen zal vangen voor de 20-jarige.
Babel zelf wil dolgraag naar The Gunners. Volgens The Independent haalde zijn geode vriend Robin van Persie hem over te kiezen voor de Londense clubs. Newcastle en Portsmouth zouden ook belangstelling hebben voor Babel, maar diens voorkeur ligt dus bij Arsenal.
VOL

Tussen de 10 en 15 miljoen? Dan valt er te praten! :cheer:

Hoe betrouwbaar is The Independent eigenlijk?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jan 25, 2007 9:53 pm

joey schreef: Tussen de 10 en 15 miljoen? Dan valt er te praten! :cheer:
Zeker weten, graag zelfs. Laten we zeggen 12, dan nog 3,5 voor Rosenberg en wat voor Rosales dan heb je toch weer een leuk potje waar je wat mee kan, maar doe er dan in Godsnaam eindelijk ook eens wat goeds mee.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 25, 2007 10:37 pm

joey schreef:Ik was vijf dagen op vakantie in Londen. Ik miste daardoor wel de nieuwjaarsreceptie van Ajax. Die was ik vergeten. Maar ik was op bezoek bij Robin van Persie. Dat heb ik bij de club als excuus aangevoerd.
Hij was Ajax vergeten. :sad:

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 26, 2007 2:24 am

De nieuwjaarsreceptie Joey, die is meestal pas 2 of 3 ofzo. Lekker interessant!!!!!
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jan 26, 2007 9:00 am

Dat heb ik als excuus aangevoerd? Wat een eigenaardige manier van formuleren!
Laatst gewijzigd door LucaS op vr jan 26, 2007 9:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

jabu

Bericht door jabu » vr jan 26, 2007 9:25 am

Als je iets gewoon vergeten bent dan heb je toch juist geen excuus? :eusa_doh:

LucaS

Bericht door LucaS » vr jan 26, 2007 9:28 am

Volgens mij gebruik je die zin als het eigenlijk onzin is wat je probeert te verkopen

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jan 26, 2007 11:16 am

joey schreef:
Van Persie lokt Babel naar Arsenal

Het ene na het andere bericht van Engelse clubs die Nederlandse spelers strikken doet de ronde in de Nederlandse en Engelse pers. Zo’n bericht is het nieuws dat Arsenal op het punt staat Ryan Babel te contracteren. The Independent zegt date en transfer pas in de zomer daadwerkelijk afgerond zal worden, waarbij Ajax tussen de 10 en 15 miljoen zal vangen voor de 20-jarige.
Babel zelf wil dolgraag naar The Gunners. Volgens The Independent haalde zijn geode vriend Robin van Persie hem over te kiezen voor de Londense clubs. Newcastle en Portsmouth zouden ook belangstelling hebben voor Babel, maar diens voorkeur ligt dus bij Arsenal.
VOL

Tussen de 10 en 15 miljoen? Dan valt er te praten! :cheer:

Hoe betrouwbaar is The Independent eigenlijk?
Dan valt er inderdaad te praten. Kunnen we mooie versterkingen voor halen, als we die niet al hebben in de persoon van Leonardo. Gaat die ook weer voor 10 miljoen weg over 2,5 jaar ;)
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie