groningen-AJAX 28 januari 2007
-
- Giacomo Puccini
Ik zei aan het begin van de wedstrijd al dat FC Groningen een tempo zou hanteren wat het niet langer dan 60 minuutjes zou gaan volhouden. Dat Ajax terugkwam had dus niks met domheid van FC Groningen te maken. Ajax had wat over, bij FC Groningen was het beste er gewoon af. Dat is logisch en was vorig jaar in de Euroborg niet anders. Dit keer wist Ajax alleen wel een overwinning uit het vuur te slepen. Deels omdat er meer individuele kwaliteit is dan voig seizoen, en deels hebben we geluk gehad dat FC Groningen de kansen niet maakte.
Ajax!
Nee, ik wel. En Maduro was echt heel slecht.Lucas schreef:Maduro je nieuwe pispaal, of heb je de wedstrijd gezien?
Als Ajax Maduro niet had opgesteld dan waag ik te beweren dat we niet zo in de problemen zouden zijn gekomen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Nu wil ik niet lullig doen Lucas. Maar Maduro was in mijn ogen vandaag de slechtste man van het veld (ik heb de wedstrijd gezien)
Verder inderdaad op zijn Blind's gewonnen. Na de tweede helft was het niet eens onterecht. In de tweede helft kansen voor beiden, Ajax een paar keer goed weggekomen, grunn ook. Penalty was volgens mij wel terecht.
Verder inderdaad op zijn Blind's gewonnen. Na de tweede helft was het niet eens onterecht. In de tweede helft kansen voor beiden, Ajax een paar keer goed weggekomen, grunn ook. Penalty was volgens mij wel terecht.
Tuurlijk. Het was allemaal precies zo uitgekiend wat Ajax deed...Als Suarez de 3-0 had gemaakt had Ajax gewoon wat eerder aangezet en met 3-4 gewonnen... :D ;)
Allemaal heel logisch.
Allemaal heel logisch.
Komt puur doordat Vitesse toen een slechte dag had natuurlijk... :hypocrite:Thuis tegen Vitesse wel! Toen had het wel 5-0 kunnen zijn, zei De Mos na afloop.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo jan 28, 2007 5:48 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig maar Arthur, anders zou het hier een dode boel zijn!
Ik heb overigens alle respect voor de mening van bijvoorbeeld Maarten, die de wedstrijd heeft gezien, maar mijn broek zakt af van het kotsen over |Maduro door mensen die LdL zitten te luisteren
Ik heb overigens alle respect voor de mening van bijvoorbeeld Maarten, die de wedstrijd heeft gezien, maar mijn broek zakt af van het kotsen over |Maduro door mensen die LdL zitten te luisteren
Laatst gewijzigd door LucaS op zo jan 28, 2007 5:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Ik kots niet op Maduro. Ik heb alleen genoeg wedstrijden van hem gezien om te weten dat ik hem niet meer in Ajax 1 hoef te zien.Lucas schreef:Ik heb overigens alle respect voor de mening van bijvoorbeeld Maarten, die de wedstrijd heeft gezien, maar mijn broek zakt af van het kotsen over |Maduro door mensen die LdL zitten te luisteren
Je geeft hier toch echt een mening over de prestatie van Maduro in deze wedstrijdjoey schreef:Het helpt wel dat de dweil Maduro gewisseld is. :X
Volgens mij ben ik het wel vaker met je eens hoor Maarten! Maar ik kan met het oog op mijn image natuurlijk niet te vaak enthousiast reageren! ;)
Overigens, zo geweldig was Leonardo nou ook weer niet hoor. Heel mooi die winnende goal, maar die had ik ook nog gemaakt!
I think I lost my fucking headache
Nee hoor. Ik zou Maduro niet opstellen in een wedstrijd waarin strijd geleverd moet worden.Lucas schreef:Je geeft hier toch echt een mening over de prestatie van Maduro in deze wedstrijdjoey schreef:Het helpt wel dat de dweil Maduro gewisseld is. :X
Heb ik een keer kritiek op HtC, is het weer niet goed. :D
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vond het opstellen van Maduro prima. Hij speelde zonder directe tegenstander, wat hem ligt. Daarnaast speelde hij goed tegen Haarlem en verdiende hij een kans. Nu verdient hij weer even helemaal niets. Zo gaat dat. Aan het einde van het seizoen maak je de balans op en kijk je of je hem wilt behouden.joey schreef:Nee hoor. Ik zou Maduro niet opstellen in een wedstrijd waarin strijd geleverd moet worden.Lucas schreef:Je geeft hier toch echt een mening over de prestatie van Maduro in deze wedstrijdjoey schreef:Het helpt wel dat de dweil Maduro gewisseld is. :X
Heb ik een keer kritiek op HtC, is het weer niet goed. :D
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Vergeet Groningen niet. De wedstrijd voor deze werd kansloos verloren.Lucas schreef:Het zou een mooi scenario zijn. We moeten immers nog naar Eindhoven Dit seizoen is er een van breken met tradities, mooi rijtje toch, Utrecht, heerenveen, Eindhoven!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"