Babel
Moderator: mods
Omdat Nederland en de Nederlandse competitie voor een talentvolle speler een veel betere leerschool is dan de bank van een europese (sub)topper. Als hij drie jaar bijtekent is ie op zijn 22e weg, nog altijd zijn hele carrierte voor zich. maar nee, er moet uitgebreid gezeikt worden over een gelimiteerde transfersom. Wegwe4zen dan zou ik zeggen, wordt maar gelukkig met een vette bankrekening in Newcastle. Kun je heerlijk op zitten
Laatst gewijzigd door LucaS op di jan 30, 2007 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Wie zegt dat hij daar op de bank komt te zitten?Lucas schreef:Omdat Nederland en de Nederlandse competitie voor een talentvolle speler een veel betere leerschool is dan de bank van een europese (sub)topper. Als hij drie jaar bijtekent is ie op zijn 22e weg, nog altijd zijn hele carrierte voor zich. maar nee, er moet uitgebreid gezeikt worden over een gelimiteerde transfersom. Wegwe4zen dan zou ik zeggen, wordt maar gelukkig met een vette bankrekening in Newcastle. Kun je heerlijk op zitten
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dus omdat jij vindt dat Babel niet zo goed is, is het onmogelijk dat hij bij Newcastle veel aan spelen toe komt, waar weer uit blijkt dat Babel het hoog in zijn bol heeft zitten.
Je zou bijna gaan denken dat het tussen jouw oren zit in plaats van de oren van Babel.
Je zou bijna gaan denken dat het tussen jouw oren zit in plaats van de oren van Babel.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Volgens mij is er geen sprake van officiële belangstelling van Arsenal.Jabu schreef:Wie zegt dat hij bij Arsenal veel aan spelen zal toekomen? Er zijn ook genoeg talenten die onder Wenger in het tweede verpieteren.Bertje schreef:En nu zijn er beter betalende kapers op de kust waar hij ook kan spelen in een betere competitie.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
UiteraardLucas schreef:nee hij is niet verplicht. Het is alleen wat ondankbaar tegen de club waar hij groot aan het worden is. Hij heeft alle recht om zakelijhk te zijn. Ik heb alle recht om dat soort spelers liever kwijt dan rijk te zijn
Ik zou inmiddels ook niet rouwig meer zijn om een vertrek van het 'instituut' Babel.
Naar mijn mening heeft Ajax Babel juist nooit echt de kans gegeven groot te worden. Toen Babel doorbrak werd Charisteas gehaald. Oké, begrijpelijk, omdat je anders te weinig spitsen hebt en Babel was er pas net. Maar als je dan die zomer wéér een spits haalt geeft dat aan dat je weinig vertrouwen hebt in Charisteas en Babel. Als klap op de vuurpijl haalt Ajax een half jaar nóg een centrumspits.
Wat ik ondankbaar vind is doorbreken en uitgroeien tot een (voor zover mogelijk) topper bij Ajax, om dan te besluiten je contract uit te dienen en voor nop te vertrekken.
Wat ik ondankbaar vind is doorbreken en uitgroeien tot een (voor zover mogelijk) topper bij Ajax, om dan te besluiten je contract uit te dienen en voor nop te vertrekken.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Babel heeft toch echt wel wat jaarjes bij Ajax mogen rondlopen. In Nederland is er in principe geen betere opleiding te vinden en Ajax heeft dus in feite jaren in Babel geïnvesteerd. Nou ben ik het met Bertje eens dat Ajax niet altijd eerlijk tegen Babel is geweest en dat is natuurlijk behoorlijk lullig tegenover Ryan. Inmiddels heeft hij in ieder geval een basisplaats en ene trainer die het heel erg in hem ziet zitten. Als de absolute top hem wil hebben is het natuurlijk verleidelijk om er op in te gaan, maar als Ryan zich door blijft ontwikkelen is hij over 2 of 3 jaar helemaal klaar voor een topclub. Op dit moment echter nog niet en in alle eerlijkheid vind ik dat hij nog wel een en ander mag laten zien bij Ajax. Tot nu toe heeft hij nog niet zoveel laten zien dus ik zou het jammer vinden als hij nu al uitkijkt naar een stap hogerop.
Als Babel inderdaad heeft overwogen Ajax te verlaten voor Newcastle dan mag hij morgen nog het vliegtuig pakken. Sowieso hoop ik dat hij netjes blijft tegenover Ajax en viceversa. Dus geen vieze onderhandelings trucjes en gewoon bijtekenen als hij blijft.
Als Babel inderdaad heeft overwogen Ajax te verlaten voor Newcastle dan mag hij morgen nog het vliegtuig pakken. Sowieso hoop ik dat hij netjes blijft tegenover Ajax en viceversa. Dus geen vieze onderhandelings trucjes en gewoon bijtekenen als hij blijft.
Is er al iets bekend over Rosales?joey schreef:Overigens ben ik er zeer tegen dat Ajax Babel op dit moment laat gaan. Rosenberg, Charisteas en straks Rosales zijn weg en alleen Leo is daarvoor teruggekomen. Wij hebben Babel hard nodig.
Ik vertrouw er pas op dat Babel blijft als het 1 februari 2007 is. Voetballers beweren vandaag dat ze een club niet zien zitten en tekenen er "een dag" later voor (o.a. Robben)
Ajax mag niet nog een keer Zlatan-Koné klucht meemaken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!