Babel
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Ik denk dat tav Babelgate een beetje overdreven wordt gereageerd. Voor zover ik weet loopt Babels contract nog tot 2008 en dat maakt het logisch dat 'het kamp Babel' geen haast heeft met bijtekenen. Ze nemen uitgebreid de tijd om er voor Ryan een zo goed mogelijke deal uit te slepen en dat is het goed recht van iedere werknemer. De intentie is uitgespoken om bij Ajax te blijven en ik twijfel er dan ook niet aan dat beide partijen binnen een aantal maanden tot een akkoord komen.
De interesse van Newcastle staat hier in mijn ogen compleet los van. Natuurlijk wil Newcastle Babel. Ze willen vast Emanuelson en Huntelaar ook wel. Maar de liefde komt van één kant dus kunnen ze bieden tot ze een ons wegen.
Babel blijft bij bons..
De interesse van Newcastle staat hier in mijn ogen compleet los van. Natuurlijk wil Newcastle Babel. Ze willen vast Emanuelson en Huntelaar ook wel. Maar de liefde komt van één kant dus kunnen ze bieden tot ze een ons wegen.
Babel blijft bij bons..
Ajax!
Laten we het hopen. :eusa_pray:Giacomo Puccini schreef:Ik denk dat tav Babelgate een beetje overdreven wordt gereageerd. Voor zover ik weet loopt Babels contract nog tot 2008 en dat maakt het logisch dat 'het kamp Babel' geen haast heeft met bijtekenen. Ze nemen uitgebreid de tijd om er voor Ryan een zo goed mogelijke deal uit te slepen en dat is het goed recht van iedere werknemer. De intentie is uitgespoken om bij Ajax te blijven en ik twijfel er dan ook niet aan dat beide partijen binnen een aantal maanden tot een akkoord komen.
Het stinkt aan alle kanten!
In het AD van vandaag staat dat de transfer van Babel naar Newcastle waarschijnlijk van de baan is. Blijkbaar kan die transfer pas doorgaan wanneer ze van de salariskosten van Luque af zijn, en omdat dat allemaal wat langer duurt, lukt het niet meer de transfer van Babel rond te krijgen (los van de vraag of Ajax wil meewerken).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Alaindebanaan
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/6294537.stm606 gossip: A Newcastle special. Ajax's Ryan Babel is definitely on Tyneside along with Shaun Wright-Phillips, according to ButtsButt. If the Magpies land Chelsea winger Wright-Phillips former Chelsea winger Damien Duff will be going to Everton, according to ParkLane11. This is cracking stuff, but do not get too over-excited. Warriorfiggy7 says Dutch sources are saying Glenn Roeder has failed to persuade Babel to join.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Hij was toch niet door de medische keuring gekomen hier?Thomas schreef:Ik niet. Koné is een uitstekende speler. Na z'n beginperiode twijfelde ik even of z'n traptechniek hem niet in de weg zou zitten, maar ik zie hem nu zelfs knappe doelpunten van afstand maken.
Ajax had er met Koné eerder bij moeten zijn. Voordat hij 9 miljoen moest opbrengen.
Bijvoorbeeld. We gebruiken nu ten slotte ook een opportunistische, dreigende speler met een actie voor die plek.Jesse schreef:Koné als linksbuiten?
Ik weet nog goed dat ik hier twee (?) jaar geleden een topic opende over Koné, met de boodschap dat Ajax hem moest halen. Ik meen me te herinneren dat slechts een paar mensen het met me eens waren.