Seizoen 2006/2007 Jong AJAX
Moderator: mods
even een samenvatting, vindt dat ajax het heeel goed heeft gedaan betreffend de jeugdspelers, alleen betwijfel ik of slijngard wel aan spelen toe komt:
Rydell poepon: Willem 2
Donovond slijngard: FC groningen
Jan Vertonghen: RKC waalwijk
Emanuel Boakye: Heracles
Robert Schilder: Heracles
Derik Boerighter: Haarlem (note: zijn contract loopt af, dus dit kan min of meer gezien worden als een overgang? Hij komt pas laat in de rangorde wat Linksbuitens betreft)
Had graag Javier Martina zien worden verhuurd, dat die gast nog niet een kans in de eerste heeft gekregen vindt ik schandalig, omdat ik wel vaker naar Jong Ajax kijk, en hij gewoon heel goed is.
Ook had ik graag sarpong en MacDonald zien worden verhuurd, beide toch echt talenten.
Derik Boerighter: Haarlem (note: zijn contract loopt af, dus dit kan min of meer gezien worden als een overgang? Hij komt pas laat in de rangorde wat Linksbuitens betreft)
Had graag Javier Martina zien worden verhuurd, dat die gast nog niet een kans in de eerste heeft gekregen vindt ik schandalig, omdat ik wel vaker naar Jong Ajax kijk, en hij gewoon heel goed is.
Ook had ik graag sarpong en MacDonald zien worden verhuurd, beide toch echt talenten.
Pompiedom
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
Krohn-delhi naar Sparta tot eind van het seizoen.
Update:
Michael Krohn-Delhi: Sparta rotterdam
Dat zijn 7 verhuurde spelers, waarvan ik 3 als toekomstige basis spelers bij ajax zie, namelijk Vertonghen, Slijngard en Poepon, Schilder en Boakye vallen me tot nog toe een beetje tegen.
Update:
Michael Krohn-Delhi: Sparta rotterdam
Dat zijn 7 verhuurde spelers, waarvan ik 3 als toekomstige basis spelers bij ajax zie, namelijk Vertonghen, Slijngard en Poepon, Schilder en Boakye vallen me tot nog toe een beetje tegen.
Pompiedom
Heb hem een paar keer gezien, maar ik was niet onder de indruk. Hij is klein voor een verdediger en moet het van zijn inzicht hebben, maar ik vond hem nogal een chaoot.Rishi schreef:Is die Slijngard zo goed dan? Hoor namelijk niks over hem... behalve nu dan ;)
(Was een momentopname natuurlijk.)
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Voor een back speler is lengte niet zo heel belangrijk, ik vind het wel degelijk een talent en zie hem het eerste ook wel halen.joey schreef:Heb hem een paar keer gezien, maar ik was niet onder de indruk. Hij is klein voor een verdediger en moet het van zijn inzicht hebben, maar ik vond hem nogal een chaoot.Rishi schreef:Is die Slijngard zo goed dan? Hoor namelijk niks over hem... behalve nu dan ;)
(Was een momentopname natuurlijk.)
Ik ben trouwens heel benieuwd naar Rydell Poepon. In de voorbereiding heeft hij mij heel erg verrast en ik ga echt met interesse hem volgen bij Willem II. Ik verwacht dat hij het erg sterk gaat doen.
Vond de reactie op AN wel geinig btw.. die balen van de verhuren, omdat jong AJAX nu niet goed gaat presteren... :D
- Alaindebanaan
Hij beschikt wel over een behoorlijke sprongkracht!~
We zullen zien wat hij bij Groningen presteert, hopende dat hij speelt (Floren is weg, maar die speelde ook niet altijd). Hij was in de A1 wel een van de betere spelers; in Jong Ajax heb ik hem nog niet zien spelen.
We zullen zien wat hij bij Groningen presteert, hopende dat hij speelt (Floren is weg, maar die speelde ook niet altijd). Hij was in de A1 wel een van de betere spelers; in Jong Ajax heb ik hem nog niet zien spelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!