In zijn vakantie. Hartstikke gezond.Jöhnk schreef:Mwah, hij was Ajax op een gegeven moment toch eventjes vergeten.
Babel
Moderator: mods
Je mag van mij kritisch zijn, je mag twijfelen, maar een contract tot augustus 2010, dat is 3 1/2 jaar, wees daar nou eens blij mee.
Wees realistisch, Babel gaat ons verlaten. Waarom? Heb je hem wel eens zien voetballen? Alle talenten verlaten Ajax, want in het buitenland verdien je veel meer en word je op handen gedragen.
Ik ben dus blij met deze contractverlenging, geen gezeur over Newcastle, want dan zou hij niet direct hebben verlengd. Ajax en Babel waren er waarschijnljk al uit, maar besprekingen over alle verhuurde spelers, Rosales, Davids enz. hebben de contractverlenging wat vertraagd. Ajax en Babel hadden geen haast. Een goed teken.
Wees realistisch, Babel gaat ons verlaten. Waarom? Heb je hem wel eens zien voetballen? Alle talenten verlaten Ajax, want in het buitenland verdien je veel meer en word je op handen gedragen.
Ik ben dus blij met deze contractverlenging, geen gezeur over Newcastle, want dan zou hij niet direct hebben verlengd. Ajax en Babel waren er waarschijnljk al uit, maar besprekingen over alle verhuurde spelers, Rosales, Davids enz. hebben de contractverlenging wat vertraagd. Ajax en Babel hadden geen haast. Een goed teken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Contractverlenging? Nog minimaal twee jaar? das maar afwachten natuurlijk. Meneer heeft een clausule in zijn contract nietwaar? Meneer Babel maakt dus helemaal zelf uit of het langer dan 1 jaar wordt.
Waarom ik daar een probleem mee heb? Omdat het het probleem van Ajax is, snotjochies gaan al weg als ze 21 zijn in plaats van wanneer ze 24 of 25 zijn en Ajax echt iets hebben terugegeven van de jarenlange goede opleiding
Waarom ik daar een probleem mee heb? Omdat het het probleem van Ajax is, snotjochies gaan al weg als ze 21 zijn in plaats van wanneer ze 24 of 25 zijn en Ajax echt iets hebben terugegeven van de jarenlange goede opleiding
I think I lost my fucking headache
Ik heb nog niets gelezen over welke clausule dan ook!Rosenberg11 schreef:Contractverlenging? Nog minimaal twee jaar? das maar afwachten natuurlijk. Meneer heeft een clausule in zijn contract nietwaar? Meneer Babel maakt dus helemaal zelf uit of het langer dan 1 jaar wordt.
Wat de jochies betreft: ik denk ook dat ze te jong met te hoge verwachtingen vertrekken. Wees blij dat Babel nog een paar jaar blijft!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Giacomo Puccini
Zoals verwacht heeft Babel dus gewoon bijgetekend en was alle ophef zwaar overdreven. De komende jaren speelt Babel nog gewoon in Amsterdam en dat is goed nieuws want Babel is een enorm getalenteerde speler die straks nog van veel grotere waarde voor Ajax zal worden zodra hij Klaas-Jan in de spits gaat opvolgen. Hopelijk komt er nog een keer een contractverlenging wanneer hij vaste waarde in de basis is.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Sneijder heeft al veel meer wedstrijden voor AJAX gespeeld, het zijn ook hoofdzakelijk de zwarte spelers die na 3 goede wedstrijden al graag weg willen. :XThomas schreef:Opzich ben ik het wel met je eens dat het fijn zou zijn als spelers wat meer waardering voor Ajax zouden tonen en langer zouden blijven. Toch krijg ik de indruk dat je Babel nogal moet hebben. Ik hoor je bijvoorbeeld niet over Sneijder, die komende zomer waarschijnlijk weg gaat.
- Giacomo Puccini
Als Babel weg wou was hij weg gegaan. Daarentegen heeft hij zijn tot 2008 lopende contract met twee jaar verlengd dus waar iedereen vandaan haalt dat hij weg wil?
Met 5-jarige contracten wordt trouwens nauwelijks meer gewerkt, 4 is eigenlijk de max en dan gaat het niet om contractverlengingen maar spelers die net voor een flink bedrag zijn aangetrokken. Verwacht niet dat Heitinga wel voor 4 bijtekent hoor!
Met 5-jarige contracten wordt trouwens nauwelijks meer gewerkt, 4 is eigenlijk de max en dan gaat het niet om contractverlengingen maar spelers die net voor een flink bedrag zijn aangetrokken. Verwacht niet dat Heitinga wel voor 4 bijtekent hoor!
Ajax!
Voor Sneijder z'n positie zijn de laatste jaren dan ook niet zo'n 4 spelers gehaald. Bovendien is Sneijder wat jaartjes ouder.brigade zuid schreef:Sneijder heeft al veel meer wedstrijden voor AJAX gespeeld,Thomas schreef:Opzich ben ik het wel met je eens dat het fijn zou zijn als spelers wat meer waardering voor Ajax zouden tonen en langer zouden blijven. Toch krijg ik de indruk dat je Babel nogal moet hebben. Ik hoor je bijvoorbeeld niet over Sneijder, die komende zomer waarschijnlijk weg gaat.
Die tendens is inderdaad wel waarneembaar, maar daar kan verandering in komen. De huidige lichtingen zullen ook naar de foute keuzes kijken van Hellings, Quincy, MacDonald, etc.brigade zuid schreef:het zijn ook hoofdzakelijk de zwarte spelers die na 3 goede wedstrijden al graag weg willen. :X
Emanuelson zie ik trouwens nog wel een tijd bij Ajax blijven.
Sneijder heeft al wat jaartjes langer in het eerste gespeeld. Bovendien weet ik niet zo zeker of Sneijder al weg gaat. Ik heb alleen gelezen dat er veel interesse voor hem is. Ik heb ook niet gelezen (wat natuurlijk niet wil zeggen dat ie er niet is) dat Sneijder een clausule in zijn contract heeft laten opnemen.Thomas schreef:Opzich ben ik het wel met je eens dat het fijn zou zijn als spelers wat meer waardering voor Ajax zouden tonen en langer zouden blijven. Toch krijg ik de indruk dat je Babel nogal moet hebben. Ik hoor je bijvoorbeeld niet over Sneijder, die komende zomer waarschijnlijk weg gaat.
En ook niet dat Babel een clausule in zijn contract heeft laten opnemen. Wat niet wil zeggen dat die clausule er niet is, maar mocht die er zijn, dan is die blijkbaar aanvaardbaar voor Ajax.Rosenberg11 schreef:Sneijder heeft al wat jaartjes langer in het eerste gespeeld. Bovendien weet ik niet zo zeker of Sneijder al weg gaat. Ik heb alleen gelezen dat er veel interesse voor hem is. Ik heb ook niet gelezen (wat natuurlijk niet wil zeggen dat ie er niet is) dat Sneijder een clausule in zijn contract heeft laten opnemen.
Ik begrijp niets van die kritiek op Babel. Die jongen heeft steeds gezegd dat hij bij Ajax wilde blijven en dat is gebleken, want hij heeft zijn contract verlengd. Goed, over twee jaar gaat hij weg, nou en? Dan heeft hij twee keer zijn contract verlengd en vangt Ajax nog voor hem. Hij had ook over anderhalf jaar gratis de deur kunnen uitlopen.
Ik denk dat Ryan het op dit moment naar zijn zin heeft en helemaal niet weg wil. Hij speelt veel en heeft eindelijk een trainer die het in hem ziet zitten.
Het stinkt aan alle kanten!
Als Sneijder komende zomer weg gaat en Babel nog een heel seizoen speelt scheelt het aantal wedstrijden dat beide heren voor Ajax hebben gespeeld volgens mij echt niet zoveel van elkaar.Rosenberg11 schreef:Sneijder heeft al wat jaartjes langer in het eerste gespeeld. Bovendien weet ik niet zo zeker of Sneijder al weg gaat. Ik heb alleen gelezen dat er veel interesse voor hem is. Ik heb ook niet gelezen (wat natuurlijk niet wil zeggen dat ie er niet is) dat Sneijder een clausule in zijn contract heeft laten opnemen.Thomas schreef:Opzich ben ik het wel met je eens dat het fijn zou zijn als spelers wat meer waardering voor Ajax zouden tonen en langer zouden blijven. Toch krijg ik de indruk dat je Babel nogal moet hebben. Ik hoor je bijvoorbeeld niet over Sneijder, die komende zomer waarschijnlijk weg gaat.
Waarom weet je niet of Sneijder deze zomer weg gaat maar ben je er wel zeker van dat Babel in 2008 weg gaat?
- Giacomo Puccini
Ach, ik denk niet dat het daar mee te maken heeft hoor.
Jongens als Rijkaard en Davids komen wel terug naar Ajax. Kluivert, Kanu en Reiziger hadden waarschijnlijk ook geen nee gezegd.
Jongens als Rijkaard en Davids komen wel terug naar Ajax. Kluivert, Kanu en Reiziger hadden waarschijnlijk ook geen nee gezegd.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za feb 03, 2007 4:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
natuurlijk! Ik haat negers! Vooral die Kanu! :pukey:
Maar zonder dollen, Sneijder was bezig met Ajax toen hij net zijn tweede volledige seizoen erop had zitten. Die had het over dat hij meer zijn verantwoordelijkheid wilde nemen, dat hij prijzen wilde pakken. Babel is al bezig met zijn volgende stap.
Maar zonder dollen, Sneijder was bezig met Ajax toen hij net zijn tweede volledige seizoen erop had zitten. Die had het over dat hij meer zijn verantwoordelijkheid wilde nemen, dat hij prijzen wilde pakken. Babel is al bezig met zijn volgende stap.
Ik vind het maar onzin. Het valt inderdaad wel op dat een aantal donkere jongens wat sneller verder willen, maar wij weten niet waar dat aan ligt. In '95 verdiende de kabel veel minder dan de blanke basisspelers, als ik het me goed herinner. Het zou net zo goed aan Ajax hebben kunnen liggen dat die jongens het wel best vonden. En Davids is nu terug.
- Giacomo Puccini
Ben benieuwd waar je deze aanname op baseert. Volgens mijn informatie heeft Babel zijn tot 2008 lopende contract namelijk net met een paar jaar verlend.Rosenberg11 schreef:natuurlijk! Ik haat negers! Vooral die Kanu! :pukey:
Babel laat zich tot op heden gelden als een echte prof. Komt niet in opspraak door middelvingers richting de trainer en hij werkt gericht aan zijn zwakke punten, heeft hiervoor zelfs externe trainers ingeschakeld. Gewoon een leergierige jongen die het maximale uit zijn carriere wil halen en daar wordt Ajax alleen maar beter van. Hopelijk plukken we er nog een aantal jaren de vruchten van, dat zullen we vanzelf zien. Is ook een kwestie van wanneer die grote club zich meldt natuurlijk. Als de echte topclubs Sneijder zouden willen was hij natuurlijk ook al lang weggeweest.
Ajax!
paroolBabel tekent bij tot 2010
Van onze sportredactie
AMSTERDAM - Ryan Babel (20) heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot 2010. De aanvaller had een verbintenis tot 2008. Ook doelman Kenneth Vermeer tekende bij tot 2010.
In Babels nieuwe contract is een gelimiteerde transfersom opgenomen, waarvan de hoogte onbekend is. Het was het zwaarste punt in de onderhandelingen. ''Speler en zaakwaarnemer zijn zeer tevreden,'' aldus zaakwaarnemer Winnie Haatrecht.
Ook Vermeer tekende bij. Hij verlengde zijn contract tot 2010. Zijn oude verbintenis liep tot 2008.
Van de huidige spelersgroep kan alleen Mauro Rosales nog op korte termijn vertrekken. River Plate heeft interesse in de aanvaller, maar de club kan nog geen waterdichte betalingsgaranties overleggen. In verband met een verschillend competitieschema in Argentinië heeft River Plate tot 8 februari om met garanties te komen.
Vooruitlopend op het duel met Feyenoord was trainer Henk ten Cate zeer te spreken over de rol die Edgar Davids de afgelopen dagen op het trainingsveld en in de kleedkamer heeft vervuld. ''Bij een lichamelijke test behoorde hij bij de beste drie van de selectie. Hij is goed bezig met jongere spelers en hij mengt zich in gesprekken over tactiek. Dat is positief.''
Hedwiges Maduro zit waarschijnlijk niet bij de selectie voor de klassieker. De middenvelder heeft buikklachten. De onderhandelingen met Maduro over een contractverlenging staan op een laag pitje, aldus technisch directeur Martin van Geel. Met John Heitinga en Edgar Manucharyan wordt wel gesproken.
Giacomo Puccini schreef: Ben benieuwd waar je deze aanname op baseert. Volgens mijn informatie heeft Babel zijn tot 2008 lopende contract namelijk net met een paar jaar verlend.
Volgens mij is zoiets niet het zwaarste punt in de onderhandelingen als je in je hoofd nog volop bezig bent met Ajax en de prijzen die je met Ajax wil gaan pakken. Ajax is nu nog even beter voor zijn ontwikkeling, en/of de juiste club heeft zich nog niet gemeldHet Parool schreef:In Babels nieuwe contract is een gelimiteerde transfersom opgenomen, waarvan de hoogte onbekend is. Het was het zwaarste punt in de onderhandelingen. ''Speler en zaakwaarnemer zijn zeer tevreden,'' aldus zaakwaarnemer Winnie Haatrecht.