NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma feb 05, 2007 3:06 pm

Alaindebanaan schreef:
Lauwe reacties op vreemde beet Sansoni

5/2/2007 8 :56

Een kwestie van misplaatste collegialiteit of een storm in een glas water? De hap die Vitesse-verdediger Sébastien Sansoni probeerde te nemen van de neus van NEC-aanvaller Roy Beerens zorgde na afloop van de Gelderse derby in ieder geval niet voor veel commotie bij de betrokkenen.
Beerens, die bekende de tanden van de Fransman na het opstootje in zijn neus te hebben gevoeld, veroordeelde zijn belager nauwelijks. 'Het was emotie. Maar hij mag het natuurlijk niet doen, een beetje dom', aldus Beerens voor de camera's van Tien. NEC-coach Mario Been deed de vreemde actie af met een lolletje: 'Ik kan me voorstellen dat je na 80 minuten een beetje honger krijgt.'

Aad de Mos gaf aan zijn pupil wel te zullen toespreken. 'Zoiets hoort niet op een voetbalveld thuis.' De kans dat de aanklager betaald voetbal van de KNVB een onderzoek instelt, is groot. Scheidsrechter Paul Allaerts vertelde na afloop het incident niet te hebben gezien. De gele kaart die hij Sansoni gaf, was de straf voor zijn gesteggel met Ferne Snoyl.

VI.nl

Clubleiding van Vitesse reageert wel prima... (zie Vitessedraadje...) :xyxthumbs:

Beerens bleef heel rustig idd...sowieso is hij een aanwinst voor Nijmegen! :yes:

Wouter

Bericht door Wouter » ma feb 05, 2007 7:46 pm

Het is al wel een poosje geleden dat NEC in Arnhem won, he Ramoontje... :D

Ach, in de play offs gewoon twee keer winnen van NEC... :eusa_pray:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma feb 05, 2007 7:49 pm

Wouter schreef:Het is al wel een poosje geleden dat NEC in Arnhem won, he Ramoontje... :D

Ach, in de play offs gewoon twee keer winnen van NEC... :eusa_pray:
Lees ik jou nou schrijven dat jij denkt dat NEC de play-offs gaat halen??? :shock:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter

Bericht door Wouter » ma feb 05, 2007 8:08 pm

Nee, dat ik het hoop. En dat ze daarna verpletterd worden door Vitesse... :eusa_pray:

Ramona

Bericht door Ramona » ma feb 05, 2007 8:30 pm

Wouter schreef:Nee, dat ik het hoop. En dat ze daarna verpletterd worden door Vitesse... :eusa_pray:
Nog een beetje knorrig omdat je vroeg te veld ging om de vroege lopers binnen te halen, die maar niet kwamen...? :twisted:

cHr

Bericht door cHr » di feb 06, 2007 4:54 pm

MARK OTTEN uitblinker bij N.E.C. (04/02/2007)

In de eerste helft hadden de N.E.C.-verdedigers de grootste moeite met de Arnhemmers. Uitblinker Mark Otten wist meerdere keren een Vitesse-aanval in de kiem te smoren en zo een tegendoelpunt te voorkomen. “We kwamen in de problemen doordat er niet goed werd doorgedekt op Pryor”, legt de Nijmegenaar uit. “Pothuizen kwam tussen Janssen en Pryor in te spelen, waardoor zij steeds over links door konden komen. Na de wissel (middenvelder Snoyl kwam erin voor verdediger Nalbantoglu, red) speelde Kivuvu op Pryor en Pothuizen op Janssen. Zo kregen we meer grip op de wedstrijd. Zij hadden nog wel een veldoverwicht, maar wij kwamen er gevaarlijk uit. We kwamen eigenlijk geen moment meer in de problemen.”

Toen N.E.C. op voorsprong kwam leek de langverwachte overwinning dan ook in zicht. Toch wist Vitesse nog gelijk te maken, uit een dood spel moment. “Het is jammer dat we ongelukkig op 1-1 komen. We waren sowieso niet gelukkig met vrije trappen, zij waren daar wat slimmer in. Ze lieten zich makkelijk vallen. En laten we maar zeggen dat de scheidsrechter erg makkelijk floot. Ook bij die vrije trap waar uiteindelijk het doelpunt uit valt. Er werd wel wat getrokken en geduwd, maar de bal was helemaal niet in de buurt. Dan is het gewoon kinderachtig om daarvoor te fluiten.”

Otten speelde zondag wederom een foutloze partij, en het was mede aan zijn kordate optreden te danken dat N.E.C. maar een tegendoelpunt incasseerde. “Ja, het ging goed, al moet je bij zulke momenten wel wat geluk hebben.”

De jonge Feyenoord-huurling verkeert al weken in een blakende vorm, en is ook weer voor Oranje onder 21 opgeroepen. “Dat is leuk, maar het belangrijkste is dat het bij N.E.C. goed gaat. Ik heb het hier naar mijn zin, ik speel centraal achterin, mijn favoriete positie, daar word ik beter van. Ik denk dat ik de laatste weken wel mijn visitekaartje heb afgegeven. Maar het is de trainer die uiteindelijk bepaalt wie er speelt. Het is dus toch weer afwachten wat er gebeurt als Youssef (El Akchaoui, red) terug is van zijn schorsing.”

Afbeelding

WWW.NEC-NIJMEGEN.NL

Goedenmiddag dames en heren, graag aandacht voor het volgende,

De filosoof van de Nederlandse velden heeft wederom ook zijn voeten laten spreken. Met een formidabele wedstrijd behoorde hij voor de zoveelste keer de laatste tijd bij de absolute uitblinkers. Aan de hand van deze geboren leider marcheert NEC op weg naar het linkerrijtje om in de play-offs een UEFA ticket uit het vuur te slepen.
Of NEC dat toernooi zal aantreden met haar meest charismatische speler is nog maar de vraag, want deze begaafde technicus met dito pass in de benen zal na dit seizoen de clubs voor het uitkiezen hebben -Ajax misschien wel-. Er is echter hoop voor de Nijmeegse supporters, want deze klasbak heeft een hart voor de club en is een Nijmegenaar in hart en nieren.

cHr
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 06, 2007 5:04 pm

Hij staat al onder contract bij Feyenoord, cHr.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di feb 06, 2007 5:58 pm

Sansoni: ’’Heel veel spijt’’
Door: roel | Gepubliceerd: Vandaag 16:28 | Laatst bewerkt: Vandaag 16:28 | 6 reacties

De Fransman van Vitesse kijkt met grote spijt terug op het incident. ''Ik heb zoiets nooit eerder gedaan. Ik hoop dat de mensen me blijven respecteren als voetballer.''

Zondagavond zat hij met zijn vrouw Laetitia voor de televisie en zag hij de beelden terug van het incident, dat de voetbalwereld shockeerde. De beet in het gezicht van NEC-speler Roy Beerens kwam ook in huize Sansoni frontaal in beeld.

''We schrokken allebei,'' vertelt Sébastien Sansoni. ''Mijn vrouw keek me aan en vroeg me hoe juist ik zoiets kon doen. Ze kent me als een man die in het gewone leven zoveel rust uitstraalt.''

De dag na het spraakmakende voorval neemt de Franse voetballer op het trainingscomplex van Vitesse de tijd om terug te blikken op wat hij nu al noemt 'de zwartste bladzijde' in zijn carrière.

Sébastien Sansoni groeide op in de sloppen van Marseille, waar ook de wereldsterren Zinedine Zidane en Sansoni’s vriend Eric Cantona het levenslicht zagen. Dáár, in de getto’s van de Franse havenstad, moest hij in zijn jeugd knokken om zich staande te houden. ''Maar in mijn loopbaan als profvoetballer heb ik daarna nooit gevochten. Dat hoort echt niet bij mij.''

De routinier, 29 jaar en gewend aan schoppartijen in de Franse tweede divisie en aan veldslagen in de Griekse competitie, draait er niet omheen. ''Wat ik nu heb gedaan, was dom. Ik heb Beerens niet echt gebeten. Dat weet hij zelf ook. We hadden een confrontatie, stonden met de koppen tegenover elkaar en ik wilde hem even laten schrikken.''

''Echt, dat was mijn bedoeling. Ik wilde hem niet raken. Maar de beweging alleen al was fout. Het zag er heel naar uit, dat geef ik volmondig toe.'' Sansoni buigt het hoofd en zwijgt. Hij zit met de affaire in zijn maag. Hij wil niet afgeschilderd worden als een gek op de Nederlandse velden. De middenvelder is intelligent, heeft een modelgezinnetje - twee kinderen, Carla (8) en Victor (zes maanden) – en zegt aan de gelukkigste periode in zijn voetballeven bezig te zijn.

''Geloof me, ik heb het nog nooit zo fijn gehad als nu. We wonen geweldig, mijn vrouw vindt Nederland prachtig. Met kerst heb ik de hele familie uit Frankrijk naar Arnhem gehaald. Ik hou van de mensen hier die behulpzaam zijn. En als voetballer word ik onder trainer Aad de Mos elke week beter. Dan gebeurt dit.''

Sansoni wil geen excuses zoeken, maar na enig aandringen bevestigt hij dat hij voorafgaand aan het incident geprovoceerd was door Beerens. Precies zoals De Mos direct na de wedstrijd al vermoedde. Sansoni: ''Fuck you, fuck your mother en rot op naar Frankrijk, beet hij me in het veld steeds toe.''

Vooral dat laatste zat Sansoni dwars. ''Tegen schelden en schoppen moet je kunnen in het profvoetbal. Het gaat er soms hard aan toe en in een derby, zoals tegen NEC, weet je dat er nog een schepje bovenop gaat. Daar moet je als speler ook tegen kunnen.''

''Maar waarom zou ik moeten 'oprotten' naar Frankrijk en waarom iets zeggen over mijn moeder? Daaruit spreekt haat en verachting.''

De speler knikt als de link wordt gelegd met Zidane en Cantona. Wereldsterren en landgenoten die net als hij in hun voetbalcarrière ook momenten kenden waarop ze zichzelf tot verbijstering van het publiek niet in bedwang hadden. Het heeft te maken met trots en provocatie. Maar vooral met hun afkomst.

Sansoni wijst op de aderen in zijn linkerarm. ''Hier,'' zegt hij, ''stroomt het bloed van Marseille. Eric en Zinedine voelen dat ook. De Côte d’Azur is voor de rijken, maar Marseille is anders. We weten dat we uit de getto’s van de stad komen. Op extreem moeilijke momenten kookt dat bloed en knapt er iets.''

''Met Eric Cantona heb ik veel gepraat. We zaten samen in het beachsoccer team dat wereldkampioen werd in Brazilië voordat ik naar Vitesse kwam. Eric is een eerlijk mens. Hij hanteert zijn hele leven een rechte lijn. Toen hij ooit die karatetrap uitdeelde op de tribune van Crystal Palace was er door die supporter iets verschrikkelijks gezegd. Zidane had hetzelfde in de WK-finale tegen Materazzi. Ik wil er niets mee goed praten. Maar het is wel opmerkelijk.''

Sansoni doet zijn verhaal nog voordat hij op de hoogte is gesteld van de straf die Vitesse hem geeft. Hij heeft zelf gekozen voor een publiekelijk excuus en hoopt dat de fans hem blijven waarderen. ''Het zit niet in mij om een ander iets aan te doen. Ik wil bij Vitesse nog zoveel moois meemaken. Het is een club vol ambitie en er heerst een fantastische sfeer. Die sfeer wil ik niet verbreken.''

Bron: Algemeen Dagblad
Op een of andere manier heb ik het idee dat Beerends dat niet gezegd heeft... mocht hij dat toch gezegd hebben mag NEC hem van mij ook disciplinair schorsen... want dat zal niet door de knvb gecontroleerd kunnen worden, denk ik... en daarbij... de enige die ik heb toe zien bijten is toch echt hijzelf..

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di feb 06, 2007 11:35 pm

Waarom zou hij dat niet gezegd hebben? :blush:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Baseman

Bericht door Baseman » wo feb 07, 2007 9:19 am

Alsof alle andere voetballers vriendjes van elkaar zijn...in het veld wordt zoveel gezegd, daar moet een speler maar tegen kunnen. Of de scheids moet het kunnen horen, dan kan die optreden. Maar zo niet, dan moet een speler daarboven staan en zich niet laten provoceren.

Ramona

Bericht door Ramona » wo feb 07, 2007 9:43 am

Baseman schreef:Alsof alle andere voetballers vriendjes van elkaar zijn...in het veld wordt zoveel gezegd, daar moet een speler maar tegen kunnen. Of de scheids moet het kunnen horen, dan kan die optreden. Maar zo niet, dan moet een speler daarboven staan en zich niet laten provoceren.

:withstupid:

Er was wat geduw en getrek met Thea, Beerens, en 'kweet niet meer wie er verder nog bij was van NEC... Volgens mij was en bleef Beerens relaxt, ook op 't moment dat die hondsdolle toesloeg...en daarna zijn afmelding voor Oranje...'t zal nog niet... :scared: :twisted:

Maar zonder gein...'kvond 't mooi om te zien hoe na afloop vriendschappelijk afscheid werd genomen...zelfs door Theo en Potje...zo kan 't ook! :xyxthumbs: :yes:

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo feb 07, 2007 12:42 pm

Ramona schreef:
Baseman schreef:Alsof alle andere voetballers vriendjes van elkaar zijn...in het veld wordt zoveel gezegd, daar moet een speler maar tegen kunnen. Of de scheids moet het kunnen horen, dan kan die optreden. Maar zo niet, dan moet een speler daarboven staan en zich niet laten provoceren.

Er was wat geduw en getrek met Thea, Beerens, en 'kweet niet meer wie er verder nog bij was van NEC... Volgens mij was en bleef Beerens relaxt, ook op 't moment dat die hondsdolle toesloeg...en daarna zijn afmelding voor Oranje...'t zal nog niet... :scared: :twisted:

Maar zonder gein...'kvond 't mooi om te zien hoe na afloop vriendschappelijk afscheid werd genomen...zelfs door Theo en Potje...zo kan 't ook! :xyxthumbs: :yes:
Ja, maar als Beerens de hele tijd loopt te schelden, dat zie je niet zo goed op de beelden hé. :aai:

En speciaal voor de Dr.:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do feb 08, 2007 12:00 pm

’Ik begrijp helemaal niks van de NEC-supporters’
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 18:53 | Laatst bewerkt: Gisteren 19:00 | 22 reacties

Mario Been is bezig aan zijn eerste seizoen als trainer op het hoogste niveau. Na een moeizame start staat zijn NEC inmiddels in de steigers. ‘Wij kunnen in de toekomst structureel rond de zesde plaats spelen.’

'In de meest recente editie van het blad Nummer 14 maakt Johan Cruijff zich zorgen over de ontwikkeling van het positiespel. Gelukkig ziet hij ook positieve uitzonderingen zoals Arsenal, Manchester United, FC Twente en... NEC.

'Meen je dat nou? Nou, wij passen natuurlijk mooi in dat rijtje. Dergelijke complimenten zijn altijd leuk. Bepaalde delen van de wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, NAC Breda en Heracles Almelo genoot ik ook op de bank. Maar het komt er vooralsnog vaker niet uit dan wel. Stapje voor stapje zijn we op de goede weg. Van achteruit voetballen vind ik heel belangrijk, ik wil verdedigers zien doorschuiven, backs zien opkomen. Proberen te voetballen van achteruit, positiespel vanuit het middenveld en dan anticiperen op de loopacties van je spitsen; daar werk je eigenlijk de hele week aan. Dat is gewoon hameren, hameren, hameren. Jonas Olsson mag dan vaak doorschuiven en balverlies lijden, dat maakt me niet uit, als hij maar blijft gaan. Dan leert hij het vanzelf. De hele ploeg begrijpt steeds beter wat ik wil. In het begin waren we bij positiespelletjes na drie minuten door alle ballen heen, nu gaat de bal vaak minuten van voet tot voet. Dan geniet ik.'

In Nijmegen mopperen ze liever. Als NEC-trainer weet u vast al wat nuilen betekent.

'Hou op, nuilen is schijnbaar een soort dialect voor zeuren, negatief zijn. Nou, daar kunnen ze hier wat van. De goede fans daargelaten, maar ik begrijp niks van die instelling hier. Niks is goed. Dan is het weer te aanvallend, dan weer te verdedigend... Altijd wat, vooral op internet gaat het maar door. Het rare is dat die hele stad gek is van die club, het leeft dus wel. Maar het slaat niet om in een sfeer waarvan het team beter wordt. Als wij die mensen nou echt eens achter ons kregen, zouden we misschien nog net weer wat meer kunnen brengen. Zeker nieuwe spelers hebben echt even tijd nodig om te wennen aan de negatieve insteek van veel fans. Mark Otten en Brett Holman zijn nu gewaardeerde basisspelers, maar toen ze net kwamen, moesten ze overal lezen dat ze maar eerstedivisiespelertjes zijn. En dat terwijl iedereen weet waar NEC staat, dat de geldkraan even dicht is en we dus voornamelijk transfervrije jonge talenten moeten scouten. Neem nou de laatste thuiswedstrijd tegen NAC. Dan hoor ik negentig minuten lang die fans uit Breda, terwijl ons publiek muisstil zit te kijken. Daar moet ik wel aan wennen. Of eigenlijk wil ik er niet eens aan wennen. Het lijkt wel dat ze hier allemaal vergeten dat NEC in de geschiedenis pas twee keer Europees voetbal heeft gespeeld. Kijk, als bij Feyenoord supporters klagen, is dat nog te begrijpen, want daar is het verwachtingspatroon hoog. Maar NEC staat qua begroting echt niet in het linkerrijtje. Je haalt bewust jonge spelers, die graag willen maar alles nog moeten bewijzen. Dat gaat met vallen en opstaan. Je kunt het ook anders benaderen: geef ons een kans, help die jonge spelers! De supporters zijn op deze manier eerder een handicap dan een plus. Ik wil ze dan ook vragen de hele wedstrijd achter die jongens te gaan staan. Want NEC is een geweldige club, Nijmegen is een voetbalstad waar de mensen enorm met de club zijn begaan. Voor de derby tegen Vitesse staan ze weer allemaal met fakkels op het veld. Ze willen gewoon de nummer een van Gelderland zijn. Daar zouden ze met een positieve opstelling een bijdrage aan kunnen leveren.'

U gaat de confrontatie niet uit de weg.

'Ik heb zelfs een stuk op de website van de club geschreven. Daarin heb ik ook gezegd: Kom maar naar me toe, ik loop voor niemand weg. Heel incidenteel kwam er daarna iemand en die heb ik ook te woord gestaan. Maar voordat dit verhaal een eigen leven gaat leiden; het is werkelijk het enige minpuntje dat ik tot nu toe aan de club heb kunnen ontdekken. Het stadion zit elke wedstrijd vol, de businessclub puilt uit, we hebben supervelden en er komt een nieuwe tribune op het jeugdcomplex. Ik vind dat we rijk zijn, we hebben enorm veel talent op het veld staan. Kijk naar Holman, die mist drie kansen tegen Heracles en krijgt dan weer bakken kritiek, maar iedereen vergeet dat hij het moet hebben van zijn loopacties. Holman heeft wel wat weg van Jon Dahl Tomasson. Hij is helemaal geen spits, bij Excelsior speelde hij linksbuiten. Maar die loopacties kun je niet leren, dat is een unieke kwaliteit en die jongen gaat het ook nog ver brengen. Hij heeft ongelooflijke specifieke kwaliteiten, hij creëert zo ontzettend veel. Zet er nog een speler bij die dat ook doet, bijvoorbeeld Afonso Alves van Heerenveen, zoals Tomasson in zijn goede tijd met Igor Korneev even samenspeelde. Dat liep als een gek. Dominique Kivuvu wordt natuurlijk ook een goeie, maar ik weet niet of ik hem er een plezier mee doe hem nu te gaan ophemelen.'

Zo kunnen we nog wel even doorgaan, perspectieven genoeg. Maar het begon heel anders. De voorbereiding was dramatisch.

'Zó raar was dat niet. Ik ben me rot geschrokken van de conditionele staat van de groep. Die was zelfs bij Excelsior in de eerste divisie vele malen beter. Ik was gewend de vetpercentages van mijn spelers te laten meten. De eerste resultaten waren schrikbarend. Als enige excuus was daar de lange zomerstop, maar de jongens hadden toch echt een trainingsschema van de club meegekregen. Ik vind het niet kunnen, een speler moet toch minimaal zorgen dat zijn lijf in goede vorm is? Een profvoetballer mag er niet bij lopen als een dikke pad. Dat heb ik ze ook steeds voorgehouden. Tja, als dat niet zo is en je moet in de voorbereiding om zeven uur het bos in, dan krijg je het moeilijk. Maar ja, we willen ergens naartoe, dan moet je daarvoor ook pijn willen lijden. De eerste tijd konden we niet eens bezig zijn met de oefeningen zoals we ze wilden doen. Ze konden niet uitvoeren wat ik wilde. Nu meten we de percentages maandelijks, en wie niet aan zijn ideale gewicht voldoet, mag storten in de boetepot. Iedereen staat er dan bij, dat leeft echt. Spelers zijn daar goed mee bezig. Als er nu bij wijze van spreken iemand een balletje gehakt met mayonaise pakt, begint de rest al over de metingen van drie dagen later. Zo hoort het ook, ik hou mijn spelers elke dag voor dat NEC geen eindstation mag zijn. Alleen door altijd te werken en te leven als een prof, kun je verder komen. Ik heb er als speler niet alles uit gehaald, dat moeten zij voorkomen.'

Ook qua resultaten was het even schrikken in de voorbereiding.

'Dat lag niet alleen aan de conditie.We hadden ook heel veel ervaring de deur uit gedaan. Robbie Wielaert, Bjorn van der Doelen, Jeffrey Leiwakabessy, Bart Van Den Eede, David Jones, Tininho en Jasar Takak; dan heb je het over honderden Eredivisiewedstrijden. Er was nauwelijks geld voor ervaren versterkingen. We verloren van TOP Oss en Go Ahead Eagles, speelden gelijk tegen de amateurs van NEC nadat we tien minuten voor tijd zelfs nog met 3-1 achter hadden gestaan, en we wonnen net van Malden. Dan zit je als trainer niet lekker op je stoeltje, dan gaat het even helemaal niet goed. Ze waren hier als huisstijl gewend te spelen met twee spitsen en een ruit op het middenveld. Het tweede elftal en de jeugd voetbalden zo, dat liep als een rode draad door de club. Dan is het geweldig als ik naar technisch directeur Leen Looyen ga en we komen er samen op uit dat we 4-3-3 gaan spelen. Dat vind ik prettiger, dan heb je als team houvast en een betere veldbezetting. Bovendien pasten de beschikbare voetballers beter bij dat systeem. We speelden de eerste wedstrijden tegen vier ploegen uit de topvijf van vorig seizoen en pakten maar een punt. Maar we zijn niet een keer weggespeeld, dus ik maakte me geen zorgen. Daarna kwam Heracles Almelo op bezoek, een cruciaal duel dat we wonnen mede dankzij Said Boutahar (inmiddels vertrokken naar Willem II, red.). Ook uit tegen NAC speelden we met Said in de punt naar voren; weer winst. Daarna kregen we twee zeperds te verwerken en hebben we de boel definitief omgegooid. We dachten te aanvallend, toen hebben we Patrick Pothuizen erbij gehaald. Ik vroeg me al een tijd af of hij dat wel zou kunnen. Maar hij heeft me ongelooflijk verbaasd, Hoe Patrick speelde, hoe hij de groep bij elkaar hield... Hij leeft er nu echt voor, is een echte winnaar. Petje af, we gaan nu ook kijken of we hem nog een jaar langer kunnen houden. Daarnaast zetten we Kivuvu op het middenveld en dat resulteerde in drie zeges en een gelijkspel, waardoor we weer meededen. Toch was het ook keihard, want daardoor vielen Andrzej Niedzielan, Edgar Barreto en ook Boutahar buiten het elftal. Terwijl zij stuk voor stuk fantastische voetballers zijn. Maar je moet als trainer keuzes maken. Het beste team moet spelen, en dan maken namen mij niks uit.'

U verloor als trainer voor het eerst meer dan u won.

'Dat was heel moeilijk. Je bent de hele week bezig met een groep, houdt ze voor dat het wel gaat komen en dat we die eerste maand niet een keer zijn weggespeeld. Dat houdt ze op de been. Inmiddels staan we er heel goed voor. Als we zo doorgaan, kan NEC nog rare dingen gaan doen in deze competitie. Want vergis je niet, Jonas Olsson is alweer hard op weg naar het Zweedse elftal, Holman speelt voor Australië, Kivuvu komt net kijken. We hebben er vier bij long Oranje, twee bij twee bij Onder-19, Barreto bij Niedzielan hangt ertegenaan bij NEC staat het kapitaal op het veld. i van de jongste ploegen in Nederland, de meeste spelers liggen voor vele jaren vast en daarmee kunnen we dus verder gaan Het is vreemd als je ziet hoe snel soms weer vertrekken. Foppe de Haan in Heerenveen, dat vind ik mooi. Gewoon elk jaar doorselecteren, goed scouten en werken aan vaste patronen. Als er af en toe een speler voor de hoofdprijs , kun je dat geld weer gebruiken om je te versterken. Zo hoort het. Ook wat dat is NEC een rijke club, er is hier heel veel geld. Als je ziet hoeveel investeerders hier rondlopen, hoeveel mensen geld in de club stoppen... Daar ben ik van geschrokken. een grote club, zowel qua organisatie achterban. Wat dat betreft voel ik me er ontzettend op mijn gemak en ben ik wat mij nog lang niet klaar.'

Horen wij goed dat u er geen bezwaar tegen zou hebben de Foppe de Haan van NEC te worden?

'Er is natuurlijk maar één Foppe de Haan één Heerenveen. Maar ik heb het uitstekend naar mijn zin, NEC is een geweldige club om voor te werken. Maar vooral een club met enorme mogelijkheden. Voor mij is de basis plezier, nou, dat heb ik volop. Waarom zou ik dan niet willen blijven? Ik kan hier toch óók naar de top? In mijn optiek kunnen we Heerenveen gewoon achterna. NEC moet straks structureel bij de beste zes van Nederland kunnen spelen. Ik zie daarin geen enkele belemmering. Welke mogelijkheden hebben clubs als FC Twente en Heerenveen die NEC niet heeft? Wij moeten meer uitstralen wat we zijn. Als je ziet met hoeveel flair FC Twente dit seizoen door de competitie wandelt, dan is dat een mooi voorbeeld. Daarom was onze 0-0 bij AZ zo mooi. We hingen in de touwen, kwamen amper aan voetballen toe, maar de hele ploeg bleef vechten en komt dan toch met een resultaat het veld af. Dat kan altijd. Als we nu met NEC naar PSV moeten, dan liggen mijn verdedigers bij wijze van spreken al twee nachten wakker van Arouna Kone. Ik wil daar graag naartoe met het idee: wie zijn ze nou, dat PSV? Daarom waren die wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en AZ zo belangrijk. Soms weten mijn spelers zelf niet wat ze kunnen. Ik zou wel hetzelfde willen doen als Foppe de Haan, waarom niet? Als wij slim doorscouten en verder gaan met het inslijpen van een vast spelpatroon, kan NEC nog enorm groeien. Wij hebben al zeventien spelers vastliggen voor volgend jaar. Ik wil als trainer dingen winnen, als we bij NEC stapje voor stapje hogerop kunnen, blijft dat een uitdaging. Als de club dat niet meer kan wegens een gebrek aan financiën, dan houdt het op. Er zitten bij NEC investeerdersgroepen die nog heel veel willen, ik heb begrepen dat er enorm veel mogelijk is. Ze willen investeren in de Kivuvu's en Holmans. Gelijk hebben ze. Wat is nou het verschil tussen NEC en Heerenveen? Een paar punten en Alves. Verder niet zoveel.'

SC Heerenveen heeft een dubbel zo hoge begroting en was wel in staat Alves te halen. U mag blij zijn als een investeerder Kivuvu wil betalen. NEC is nota bene een categorie 1-club, die dus onder curatele staat bij de KNVB.

'Tja, over die financiën is het nodige te doen geweest. Daar weten jullie volgens mij meer van af dan ik. Toen ik kwam, wist ik dat de gouden bergen van weleer even niet zouden zijn te besteden. Het is jammer dat we die middelen van een paar jaar terug nu niet hebben, want dit was een mooi moment geweest om de stap naar de subtop te maken. Zo wilde ik Leonardo graag halen, maar op dat moment wilden de investeerders even niet investeren, dan houdt het op. Luigi Bruins, hetzelfde verhaal, dat was zo'n beetje de eerste naam die ik doorgaf. Maar ik heb me laten verzekeren dat de huidige financiële situatie vooral voortkomt uit het verleden. Er is dadelijk weer van alles mogelijk. Als ik zie wat voor een geweldig trainingskamp wij dankzij de investeerders hebben gehad op de Canarische Eilanden, en als ik zie hoe betrokken al die geldschieters nog steeds zijn, dan denk ik dat ook zij weer meer vertrouwen krijgen. Het is zo belangrijk voor NEC dat die mensen weer op een lijn komen en achter de club gaan staan. Dan kunnen er hier nog rare dingen gebeuren. Want wij hebben dan wel geen Alves, maar wie zegt mij dat Jhon van Beukering vanaf volgend seizoen niet de spits is die het voor ons gaat maken? Dan zetten we weer een stap, want ons gebrek aan scorend vermogen scheelt je zo zes, zeven punten. Moet je eens kijken waar je dan staat... En zo zijn er wel meer spelers die het volgens mij in zich hebben zich door te ontwikkelen.'

Er is maar een echt grote financier: Marcel Boekhoorn. Bij concurrent Vitesse zet trainer Aad de Mos de sponsors naar zijn hand en genereert zo zelf geld en spelers.

'Ik ben wel eens met Boekhoorn uit eten geweest. Misschien dat een andere trainer als Louis van Gaal of Aad de Mos dan wel eens op zaken inspringt en dingen aanzwengelt. Ik heb niet het gevoel dat ik al zo'n positie heb om me daar als jong trainertje mee te bemoeien. Misschien komt dat wel. Boekhoorn is trouwens helemaal niet weg. Hij heeft gewoon een box bij de club, daar zie ik hem rond de wedstrijden. We bellen ook. Een heel joviale man die alleen maar goede dingen voor de club heeft gedaan. Hij houdt van NEC, zijn vader is een groot supporter. Marcel heeft veel geld in spelers gestopt en daar erg weinig van teruggezien. Maar Niedzielan en Barreto zijn er nog steeds en kunnen nog steeds beter worden. Ik snap wel waarom die jongens gekocht zijn. Barreto is een geweldige speler. Hij heeft alleen roofbouw op zichzelf gepleegd. Olympische Spelen, WK, geen zomer rust. En hij is een tijd weggeweest in de voorbereiding om-dat zijn vrouw moest bevallen in Argentinië. Maar Barreto is een absolute topspeler, niveau Ajax, PSV en Feyenoord. Nu is hij weer scherp en straalt-ie weer wat uit. Toen ik hier kwam, was hij helemaal op. Daarom heb ik hem eruit gehaald. Maar zoals hij nu voetbalt, heeft hij weer een meerwaarde. En Niedzielan is ook een heel goede voetballer.'

Al met al keuzemogelijkheden genoeg. De verbintenis met Romano Denneboom loopt dit seizoen af, PSV bood bij het sluiten van de transfermarkt nog een half miljoen euro en desondanks houdt NEC hem aan zijn contract. Dat straalt ambitie uit.

'Daarmee geef je een duidelijk signaal naar je groep en je supporters. Wij willen Romano graag houden. Hem op zo'n tijdstip verkopen is voor de club financieel wel aantrekkelijk, maar geeft niet het goede signaal. Daarbij was voor ons de tijd ook te kort om nog een goede vervanger te halen. We hadden wel een mooi lijstje, met Ellery Cairo, Matthew Amoah en Andwele Slory, maar het was gewoon te kort dag. Als PSV eerder was gekomen, was het wellicht wel doorgegaan. Dan hadden we geld, een vervanger en kon Romano naar PSV. Ik heb hem direct gebeld. Hij was natuurlijk teleurgesteld, als je naar PSV kunt en je club houdt je tegen, is dat even slikken. Nu vertel ik Romano dus dat iedereen hem extra in de gaten houdt omdat die belangstelling van PSV er was. Dan moet hij de komende maanden laten zien wat hij waard is en komt er altijd wel weer een kans.Wij staan hier pas aan het begin van veel mooie jaren. NEC komt eraan.'

Bron: Voetbal International

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » do feb 08, 2007 3:31 pm

Een beetje een verlaat bericht:
Ontslagen Gungor aan de slag bij Eindhoven
Door: Jeroen | Gepubliceerd: 31-01-07 18:07 | Laatst bewerkt: 31-01-07 18:07 | 1 reactie

Engin Gungor komt het komende halfjaar uit voor FC Eindhoven. De speler van Jong NEC werd afgelopen week samen met Dennie Lamers ontslagen bij NEC.
Engin Gungor

Persoonlijke informatie
Naam: Engin Gungor
Geboortedatum: 00-00-0000
Competitie: Jupiler League
Club: FC Eindhoven
Positie: Middenvelder
Aantal doelpunten: 0
Aantal gele kaarten: 0
Aantal rode kaarten: 0

Plaats hier nieuws over Engin Gungor!

Gespeelde wedstrijden
Datum Thuis Uit Doelpunten Uitslag
02-02-2007 20:00 uur De Graafschap - FC Eindhoven 0 1 - 1

www.voetbalnext.nl
Wel slim van die jongen, om naar de mooiste club van Brabant te gaan! :D

Begreep dat het toch een redelijk talent was. Ook wedstrijdverslagen op internet zijn positief over hem...

En speciaal voor de Dr.:

Wouter

Bericht door Wouter » vr feb 09, 2007 12:13 am

Ramona schreef:

Het was sowieso de braafste derby ooit. Zelfs die lui uit Nijmegen wisten zich normaal te gedragen. Met uitzondering van Beerens dan, die Sansoni zo nodig moest provoceren... :sad:
''Op straat had ik 'm gehoekt
Hehe, een grote mond achteraf, maar wat keek hij bang na dat hapje...

Ramona

Bericht door Ramona » vr feb 09, 2007 9:17 am

Zo...is dat gezeik in beide kampen nu voorbij? :eusa_pray: :cheer:

Jhon van Beukering vindt overstap naar NEC niet pikant

Jhon van Beukering is blij dat hij het seizoen bij De Graafschap af kan maken. Pas daar­na vertrekt de spits uit Velp naar zijn nieuwe club NEC.

Vorige week, vlak voor het verstrij­ken van de deadline voor tussen­tijdse transfers, leek het er even op dat Van Beukering (23) De Graaf­schap per direct zou inruilen voor RKC. ''Na de bekerwedstrijd tegen Willem II werd ik benaderd door NEC. Maar daarna kwam RKC in­eens ook in beeld. Die club wilde me onmiddellijk hebben, maar zelf wilde ik het seizoen het liefst bij De Graafschap afmaken. Ik wil de club toch graag met een kam­pioenschap verlaten.''
Van Beukering, die dit seizoen der­tien keer scoorde voor de huidige nummer twee in de eerste divisie, hoefde niet lang na te denken of hij voor NEC of RKC zou kiezen. ''Bij RKC bungel je toch onderin en moet je degradatievoetbal spe­len. Bij NEC zal dat niet gebeuren. Misschien halen ze dit seizoen wel de play- offs'', aldus de lepe aanvall­er.

Van Beukering vindt het niet pi­kant dat hij als oud-speler van Vit­esse op 1 juli de overstap naar de Erbfeind in Nijmegen maakt. ''Nee, helemaal niet'', zegt de Vel­penaar resoluut. ''Ik heb achten­half jaar bij De Graafschap ge­speeld en maar drie seizoenen bij Vitesse. Als klein jochie liep ik al bij De Graafschap in de C- junio­ren te voetballen. De Graafschap is veel meer mijn club. Daar komt bij dat ik niet zo’n leuke tijd bij Vites­se heb gehad.''

Bron: De Gelderlander

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr feb 09, 2007 11:00 am

Dat Sansoni (ervaren jongen) zich laat provoceren door zo'n klein vervelend jochie als Beerens he... snap je niet... :nooo:

Ik vind dat ze Beerens eigenlijk ook 6 wedstrijden moeten geven... omdat hij Sansoni heeft geplaagt...

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » vr feb 09, 2007 11:32 am

Ramona schreef:Zo...is dat gezeik in beide kampen nu voorbij? :eusa_pray: :cheer:

Jhon van Beukering vindt overstap naar NEC niet pikant

Jhon van Beukering is blij dat hij het seizoen bij De Graafschap af kan maken. Pas daar­na vertrekt de spits uit Velp naar zijn nieuwe club NEC.

Vorige week, vlak voor het verstrij­ken van de deadline voor tussen­tijdse transfers, leek het er even op dat Van Beukering (23) De Graaf­schap per direct zou inruilen voor RKC. ''Na de bekerwedstrijd tegen Willem II werd ik benaderd door NEC. Maar daarna kwam RKC in­eens ook in beeld. Die club wilde me onmiddellijk hebben, maar zelf wilde ik het seizoen het liefst bij De Graafschap afmaken. Ik wil de club toch graag met een kam­pioenschap verlaten.''
Van Beukering, die dit seizoen der­tien keer scoorde voor de huidige nummer twee in de eerste divisie, hoefde niet lang na te denken of hij voor NEC of RKC zou kiezen. ''Bij RKC bungel je toch onderin en moet je degradatievoetbal spe­len. Bij NEC zal dat niet gebeuren. Misschien halen ze dit seizoen wel de play- offs'', aldus de lepe aanvall­er.

Van Beukering vindt het niet pi­kant dat hij als oud-speler van Vit­esse op 1 juli de overstap naar de Erbfeind in Nijmegen maakt. ''Nee, helemaal niet'', zegt de Vel­penaar resoluut. ''Ik heb achten­half jaar bij De Graafschap ge­speeld en maar drie seizoenen bij Vitesse. Als klein jochie liep ik al bij De Graafschap in de C- junio­ren te voetballen. De Graafschap is veel meer mijn club. Daar komt bij dat ik niet zo’n leuke tijd bij Vites­se heb gehad.''

Bron: De Gelderlander
Maar hij vond vorige week toch dat hij nog niet kon gaan kijken bij Vitesse - NEC? :hypocrite:
Beerens fit genoeg voor duel met Roda JC

9/2/2007 10:24

NEC treedt zaterdag tegen Roda JC aan mét Roy Beerens. De aanvaller is op tijd hersteld van een spierblessure die een optreden voor Jong Oranje in de weg stond.
'De dokter van Jong Oranje vond het onverantwoord om me te laten spelen, maar nu gaat het wel weer goed', zei Beerens in het AD. De PSV-huurling kampte met kuit- en hamstringklachten na het duel met Vitesse.

VI
Zijn neus was dus al hersteld? :aai:

En speciaal voor de Dr.:

Ramona

Bericht door Ramona » za feb 10, 2007 8:23 am

Schijnt dat-ie niet altijd even hartelijk ontvangen is in het Gedrocht, Alain...maar goed...

Voorbeschouwing Roda JC - N.E.C.

Zaterdag 10 februari 2007, 19:30 uur, Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
Scheidsrechter:
B. Nijhuis

Roda JC Website: www.rodajc.nl
Geblesseerd: n.n.b.
Twijfelgevallen: n.n.b.
Geschorst: De Jong

N.E.C.
Geblesseerd:
Raymon van Emmerik (rug), Saidi Ntibazonkiza (hamsting)
Twijfelgevallen: Romano Denneboom (ziek)
Geschorst: Youssef El-Akchaoui, Ferne Snoyl

Aanstaande zaterdag staat voor N.E.C. de lastige uitwedstrijd in het Parkstad Limburg Stadion tegen Roda JC op het programma. Lastig, aangezien N.E.C. in de eredivisiehistorie pas drie keer wist te winnen bij de Limburgers. De laatste keer was echter wel vorig seizoen toen Saïd Boutahar de matchwinner werd en N.E.C. voor het eerst in 23 jaar won in Kerkrade.

Voor beide ploegen wordt het een belangrijke wedstrijd. Roda JC bezet momenteel de achtste plaats in de eredivisie met 33 punten. N.E.C. staat twee plaatsen lager met 31 punten. Bij winst gaat N.E.C. dus over Roda heen, bij verlies ontstaat er een gat van 5 punten. Beide ploegen kunnen dus goede zaken doen in de strijd om een plaats in de play-offs voor UEFA Cup voetbal.

Roda JC
Bij Roda JC is er de voorbije weken het een en ander veranderd. Edrissa Sonko en Alexander Voigt verlieten de club en Bas Sibum kwam over van FC Twente. De belangrijkste verandering is echter die van de trainer. Huub Stevens verruilde vorige week het Parkstad Limburg Stadion voor de AOL Arena van het kwakkelende Hamburger SV. Stevens had in een eerder stadium al aangekondigd aan het einde van het seizoen te zullen vertrekken bij de club waar hij succesvolle jaren kende. Vorig jaar werd Stevens groots binnengehaald als de man die de club weer naar de sub-top zou moeten loodsen. Vorig seizoen eindigde men als achtste, maar werd het in de play-offs direct uitgeschakeld door SC Heerenveen. Dit seizoen bezet Roda opnieuw de achtste plaats, maar is het erg wisselvallig.
Voormalig assistent en oud-speler Raymond Atteveld heeft de rest van het seizoen het roer over genomen van Stevens. Als speler was Atteveld bloedfanatiek en speelde hij vaak op het randje, als trainer is hij vooral onervaren. Vorige week debuteerde Atteveld met een 2-2 gelijkspel bij Sparta, zaterdag is dus zijn thuisdebuut. Clubtopscorers bij Roda JC zijn Adil Ramzi en Andres Oper. Beiden scoorden zeven doelpunten en vooral laatstgenoemde is de laatste weken goed op dreef.

N.E.C.
N.E.C. zal de reeks van drie geel-zwarte tegenstanders zaterdag graag met winst willen afsluiten. Twee weken geleden werd in het eigen McDOS Goffertstadion NAC Breda verslagen en vorige week werd er een punt behaald bij aartsrivaal Vitesse. Dezelfde reeks leverde voor de winterstop zeven punten op, dus er zijn er nog drie te gaan!

Het team van trainer Mario Been staat als een huis en laat regelmatig zeer goed voetbal zien. Zaterdag ontbreken Youssef El-Akchaoui en Ferne Snoyl vanwege een schorsing, verder zijn er waarschijnlijk geen personele problemen voor Been, waardoor het aanneembaar is dat hij het team dat vorige week in Gelredome speelde ook nu weer laat starten. Er is ook geen enkele reden te bedenken waarom hij wijzigingen zou moeten doorvoeren. De achterhoede voor de uitstekende keeper Gàbor Babos staat met Muslu Nalbantogu, aanvoerder Peter Wisgerhof, Mark Otten en Jonas Olsson als een huis. Olsson werd door de schorsing van El-Akchaoui noodgedwogen linksback, maar hij voert zijn taken op deze positie prima uit. Ook in aanvallend opzicht heeft de jonge Zweed aardig wat in huis, getuige zijn assist op Roy Beerens tegen Vitesse. Mark Otten was tegen Vitesse zelfs de beste N.E.C.'er. De jeugdinternational speelt al weken erg goed en oogt enorm zelfverzekerd en rustig. Het middenveld staat met routenier Patrick Pothuizen, de opgeleefde Edgar Barreto en neo-jeugdinternational Dominique Kivuvu ook goed en aanvallend valt er met het snelle trio Roy Beerens, Brett Holman en Romano Denneboom ook weinig te klagen. Romano Denneboom is overigens een twijfelgeval. Hij miste de training van donderdag en vrijdag wegens griep en het is op dit moment nog niet duidelijk of hij zaterdag kan spelen. Zijn eventuele vervanger zal Andrzej Niedzielan zijn.

F.A.

Vermoedelijke opstellingen:

Roda JC : Bram Castro, Davy De Fauw, Ger Senden, Pa Modou Kah, Vincent Lachambre, Bas Sibum, Marcel Meeuwis, Boldizsár Bodor, Sekou Cissé, Andres Oper en Adil Ramzi.

N.E.C.: Gábor Babos; Muslu Nalbantoglu, Peter Wisgerhof, Mark Otten, Jonas Olsson; Dominique Kivuvu, Patrick Pothuizen, Edgar Barreto; Romano Denneboom (of Andrzej Niedzielan), Brett Holman, Roy Beerens.

Afbeelding
Romano Denneboom en Peter Wisgerhof vieren de 0-1 overwinning die N.E.C. vorig seizoen in Kerkrade behaalde.

Historie in de eredivisie:
Aantal keren winst Roda JC 16
Aantal keren gelijkspel 5
Aantal keren winst N.E.C. 3
Doelsaldo 54 - 20

Eerste ontmoeting 17 mrt 1974 1 - 1
Laatste 7 ontmoetingen 28 aug 1999 4 - 3 (2-0)
20 mei 2001 4 - 1 (0-0)
26 okt 2001 0 - 0 (0-0)
22 mrt 2003 2 - 1 (1-1)
09 apr 2004 4 - 0 (1-0)
29 apr 2005 1 - 0 (0-0)
09 dec 2005 0 - 1 (0-0)

Laatste winst N.E.C. 12 dec 1982 1 - 2 (0-0)

Grootste overwinning Roda JC 17 aug 1985 6 - 1 (1-0)

Grootste overwinning N.E.C. 04 jan 1976 2 - 3
12 dec 1982 1 - 2 (0-0)
09 dec 2005 0 - 1 (0-0)

Meeste doelpunten 28 aug 1999 4 - 3 (2-0)
09 feb 1999 5 - 2 (3-2)
17 aug 1985 6 - 1 (1-0)

Bron: Infostradasports

Afbeelding
Eerder dit seizoen eindigde een boeiende wedstrijd tussen Roda JC en N.E.C. in het McDOS Goffertstadion in 0 - 0.

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za feb 10, 2007 9:26 pm

Erg jammer... Voor rust was Roda gewoon sterker en een terecht doelpunt, maar gezien de tweede helft had NEC echt wel een gelijk spel verdient... maarja, hadden ze er maar een moeten scoren... en dat kunnen ze nou eenmaal moeilijk... middenveld is ansich wel ok, maar voorin... dan is het helemaal nix...

Nou ja... het zei zo...

Ramona

Bericht door Ramona » zo feb 11, 2007 7:30 am

Helemaal niks voorin? Denneboom werd gemist en Holman maakte niet af... Verder mee eens... duur en onnodig verliespunt...

Lorenzo Davids blij met eerste speelminuten (11/02/2007)

Lorenzo Davids kwam naar N.E.C. om eredivisie te spelen. Hij kreeg zijn eerste minuten tegen Roda JC.

Afbeelding

"Ik heb er nog best lang op moeten wachten", vindt de van Feyenoord overgenomen middenvelder. "Er waren schorsingen en blessures aan de linkerkant. Maar dat loste de trainer anders op. Ik heb op de training laten zien dat ik het aan kan. Nu kreeg ik het vertrouwen. Ik moet geduld hebben."

De eerste weken in Nijmegen zijn Davids goed bevallen. "Ik ben goed opgevangen. Ik ga hier bikkelen, dat past geloof ik ook bij de club en het zit natuurlijk in de familie",aldus de neef van Edgar.

Bron: Omroep Gelderland

T82

Bericht door T82 » zo feb 11, 2007 10:25 am

Is Holman in het echt net zo slecht als in al die samenvattingen?

Ramona

Bericht door Ramona » zo feb 11, 2007 10:31 am

T82 schreef:Is Holman in het echt net zo slecht als in al die samenvattingen?
Vind ik niet. Creeert voldoende kansen en loopt zich goed vrij, alleen wellicht iets minder hard heen en weer rennen en de kansen afmaken? :eusa_pray:

Ook niet verkeerd om naar te kijken btw, maar dat terzijde... :kwijl: ;)

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo feb 11, 2007 10:53 am

T82 schreef:Is Holman in het echt net zo slecht als in al die samenvattingen?
Holman is net zo slecht als jij wil dat hij slecht is... :)
Holman is zelfs in de samenvattingen helemaal niet zo slecht. Heb gisteren de hele wedstrijd gezien en buiten het " kansen afmaken " liet hij heel aardige dingen zijn. Niets mis mee...

En voorin is het niets zonder Denneboom, nee. Er is geen man geweest die een normale kans heeft afgemaakt... ze hadden dan natuurlijk wel een beetje pech, maar al die ballen maar op de keeper schieten... ja, daar schiet je niet veel mee op...

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma feb 12, 2007 12:14 am

Ik zag dat de door mij zo geliefde Paul Jans ook weer eens een mooie kans verprutste.... :blush:

Dat wordt dus weer een paar weekjes bankzitten. :cheer:

En speciaal voor de Dr.:

Gesloten