Werder Bremen-Ajax
Niet alle temporiserende middenvelders hoeven even compleet te zijn als Cocu, hoor. Xavi is ook lang niet zo veelzijdig.joey schreef:Dat heet dan een type-Cocu. Vind zo iemand maar eens. Davids voegt ook iets toe, maar ik ben met je eens dat hij geen rustpunt is, want hij verliest snel het overzicht als hij uitgedaagd wordt.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Maduro is het ultieme rustpunt :X
Nu we met Davids een echte aanjager hebben binnengehaald denk ik dat Ten Cate van Gabri meer verlangt om met het verstand te voetballen en te temporiseren waar nodig. Ik denk wel dat hij dat kan, Gabri is een slimme en redelijk all-round voetballer. Geen Cocu, maarja je kunt niet alles hebben. Cocu is niet de jongste meer en zo heeft iedere voetballer die in Nederland voetbalt wel een vlekje. Logisch, anders zou een Europese topclub hem wel wegkopen.
Nu we met Davids een echte aanjager hebben binnengehaald denk ik dat Ten Cate van Gabri meer verlangt om met het verstand te voetballen en te temporiseren waar nodig. Ik denk wel dat hij dat kan, Gabri is een slimme en redelijk all-round voetballer. Geen Cocu, maarja je kunt niet alles hebben. Cocu is niet de jongste meer en zo heeft iedere voetballer die in Nederland voetbalt wel een vlekje. Logisch, anders zou een Europese topclub hem wel wegkopen.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Fnoord bleef een paar weken terug makkelijk overeind tegen hun en vorige week verloren ze nog thuis van Schalke. Wat mij betreft kan AJAX dit gewoon winnen.joey schreef:Werder is fysiek een maatje te groot voor ons, ben ik bang. :sad:
Werder deed weinig onder voor Chelsea en Barcelona. Dat team is gewoon top.
Davids wordt een gigantische vooruitgang ten opzichte van Maduro of Lindenbergh. Een temporiserende middenvelder zou in mijn ogen Gabri moeten vervangen. Maar zo'n speler is moeilijk te vinden, denk ik zo.Jöhnk schreef:Komt ook omdat Ajax geen rustpunt op het middenveld heeft. Gabri is te slordig, Davids is te onrustig, Sneijder wil te graag scoren. Zo'n speler die de boel temporiseert had ik graag zien komen, maar goed, het is dus Davids geworden.
- Giacomo Puccini
Sneijder wil graag vertrekken als één van de grote topclubs zich in de strijd gaat mengen. Een club uit het rijtje Real Madrid, FC Barcelona, AC Milan, Internazionale, Juventus, Manchester United, Arsenal, Chelsea. Dat Sneijder nog in Amserdam voetbalt hebben we alleen maar te danken aan het feit dat deze clubs hun twijfels hebben waar het gaat om de fysieke mankementen van onze kleine vriend. Aangezien hij op dit gebied onder Ten Cate wel een klein stapje heeft gezet zou het nog vóór volgend seizoen zo maar eens een keer raak kunnen zijn. Ik schat die kans op 75%.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op za feb 10, 2007 3:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax werder verslaat, Cees!
HSV trouwens met 2-0 voor tegen Dortmund
HSV trouwens met 2-0 voor tegen Dortmund
Laatst gewijzigd door LucaS op za feb 10, 2007 4:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache