Hoe doet Der Rosi het? :cheer:Jöhnk schreef:Werder staat bij rust trouwens met 3-1 achter in en tegen Stuttgart.
Lijkt erop dat Werder in een mindere periode zit.
Werder Bremen-Ajax
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Schalke en Stuttgart zijn geen topteams. Geeft vooral aan dat het niveau van de Bundesliga op dit moment (even?) niet geweldig is. Dat uit zich ook in matige Europese resultaten, maar dat terzijde.joey schreef:Mwah, mindere periode.... Schalke en Stuttgart staan heel hoog in de Bundesliga.
Ik heb toch een goed gevoel bij deze wedstrijd. Ajax is underdog, Werder neemt de favorietenrol met graagte op zich (onderschatting?). Daarbij heeft Werder nog nooit goed gepresteerd tegen een Nederlandse opponent en draait het team momenteel stroef.
Erg bang zijn ze bij Bremen niet voor ons, maar de fans daar zeggen hetzelfde als De Jong: de verdediging van Werder heeft moeite met snelle aanvallers. Dat weet Ten Cate ook, dus we zullen wel met Babel en Leo spelen.
Nee, Luuk is Neef niet. Luuk zegt dat Ajax gemakkelijk kan winnen zodat hij straks Ten Cate kan afkraken. Werder is zeker zoiets als FC Thun, Luuk? ;)
Nee, Luuk is Neef niet. Luuk zegt dat Ajax gemakkelijk kan winnen zodat hij straks Ten Cate kan afkraken. Werder is zeker zoiets als FC Thun, Luuk? ;)
Het stinkt aan alle kanten!
Oké, als jij het zegt... :xyxthumbs:
Ik zei vorig seizoen dat Ajax weinig kans had tegen Inter en ik zeg nu dat Ajax weinig kans heeft tegen Bremen. Ik ben zeker zo consequent als jij. :hypocrite: :D
Hopelijk zit Werder in een dip. Probleem is wel dat we veel verdedigers missen.
Ik zei vorig seizoen dat Ajax weinig kans had tegen Inter en ik zeg nu dat Ajax weinig kans heeft tegen Bremen. Ik ben zeker zo consequent als jij. :hypocrite: :D
Hopelijk zit Werder in een dip. Probleem is wel dat we veel verdedigers missen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik kan me vergissen, maar Ajax is volgens jou toch beter geworden in de tussentijd? ;)joey schreef:Ik zei vorig seizoen dat Ajax weinig kans had tegen Inter en ik zeg nu dat Ajax weinig kans heeft tegen Bremen. Ik ben zeker zo consequent als jij. :hypocrite: :D
Huntelaar is gewoon speelgerechtigd, zoals ik het interpreteer.
Maar dat is niet echt meer interessant Joey, want die wedstrijden verloor het met een heel andere selectie. Zoek terug in het Ajax Feyenoord topic, alwaar, ik meen, Johnk de beginopstellingen vergelijk van dit seizoen en vorig seizoen. Er waren drie spelers die beiden keren meededen. Het lijkt me dus geen 'excuus' om te beweren dat de spelers van nu van zo ver hebben moeten komen!
We beginnen steeds meer op PSV te lijken. Daar wordt de loting voor de CL altijd al loodzwaar genoemd door de supporters, ook als de deelnemers Rosenborg, Celta de Vigo en Schalke04 heten.
Natuurlijk is Werder een goede ploeg en kunnen we worden uitgeschakeld. maar 'afgeslacht'? Tjonge jonge...
We beginnen steeds meer op PSV te lijken. Daar wordt de loting voor de CL altijd al loodzwaar genoemd door de supporters, ook als de deelnemers Rosenborg, Celta de Vigo en Schalke04 heten.
Natuurlijk is Werder een goede ploeg en kunnen we worden uitgeschakeld. maar 'afgeslacht'? Tjonge jonge...
I think I lost my fucking headache
Ik verheug me altijd op grotere wedstrijden. Ik verheugde me ook op de Ajax-PSV van twee seizoenen geleden, terwijl het toch eigenlijk al vaststond dat dat een flinke oorwassing zou worden.
Desondanks heeft het vertrouwen toch wat rake klappen te verduren gekregen. Er blijft weinig over van de verdediging (alhoewel alleen Stam al heel wat is). Maar toch moeten we die uitwedstrijd beginnen om hem te winnen. Het is geen schande om te denken dat Bremen sterker is, als je maar vecht voor wat je waard bent. Graag niet nog een wedstrijd zoals de uitwedstrijd tegen Inter van vorig seizoen.
Desondanks heeft het vertrouwen toch wat rake klappen te verduren gekregen. Er blijft weinig over van de verdediging (alhoewel alleen Stam al heel wat is). Maar toch moeten we die uitwedstrijd beginnen om hem te winnen. Het is geen schande om te denken dat Bremen sterker is, als je maar vecht voor wat je waard bent. Graag niet nog een wedstrijd zoals de uitwedstrijd tegen Inter van vorig seizoen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar ben ik het mee eens. Ajax moet spelen om te winnen. Als Ajax net zo slap en op de counter begint als tegen Feyenoord wordt het niets.
Inter-uit was inderdaad een voorbeeld van hoe het niet moet.
Inter-uit was inderdaad een voorbeeld van hoe het niet moet.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za feb 10, 2007 7:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.