PSV deel 2
Ajax verkoopt Perez echt niet aan PSV. Perez is een nuttige kracht.
Het is allemaal machopraat. De beste spelers van Ajax hebben geen belangstelling voor een contract bij PSV. We leven niet meer in de tachtiger jaren.
Het is allemaal machopraat. De beste spelers van Ajax hebben geen belangstelling voor een contract bij PSV. We leven niet meer in de tachtiger jaren.
Laatst gewijzigd door joey op za feb 24, 2007 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Voor Perez krijg je haast niets meer. MVG is niet gek geworden, die gaat de concurrentie niet sterker maken.
Perez speelt trouwens nog aardig wat. :yes:
Perez kan trouwens volgend jaar op 10 gaan spelen. Sneijder vertrekt zo goed als zeker.
Perez speelt trouwens nog aardig wat. :yes:
Perez kan trouwens volgend jaar op 10 gaan spelen. Sneijder vertrekt zo goed als zeker.
Laatst gewijzigd door joey op za feb 24, 2007 11:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
En Ajax niet meer omdat dat een aantal jaar niet gelukt is? We doen in principe dit seizoen nog mee om de titel, wat wel een wonder is na alle domme puntverlies wat er al geleden is.Jabu schreef:Als je bij Ajax niet speelt en bij PSV wel, is PSV een interessante optie. PSV speelt bovendien jaarlijks om het kampioenschap en CL.
Maar volgend jaar doe je ook gewoon weer mee, ik vind dat een beetje een rare argumentatie, dat je bij PSV in tegenstelling tot bij Ajax om de titel mee zou doen.. :nooo:
Dat zegt hij wel, letterlijk.Jabu schreef:Als je bij Ajax niet speelt en bij PSV wel, is PSV een interessante optie. PSV speelt bovendien jaarlijks om het kampioenschap en CL.
Het gaat om de vergelijking tussen Ajax en PSV. Als je dan stelt dat je bij PSV, bovendien, jaarlijks meespeelt om de titel en de CL, stel je dus dat Ajax dit niet doet.
Als hij dat zegt, dan heeft hij daarin ook nog gelijk. Ajax is al jaren kut.Arwin schreef:Dat zegt hij wel, letterlijk.Jabu schreef:Als je bij Ajax niet speelt en bij PSV wel, is PSV een interessante optie. PSV speelt bovendien jaarlijks om het kampioenschap en CL.
Het gaat om de vergelijking tussen Ajax en PSV. Als je dan stelt dat je bij PSV, bovendien, jaarlijks meespeelt om de titel en de CL, stel je dus dat Ajax dit niet doet.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
PSV denkt sterk aan terughalen Zenden
24/2/2007 14:45
Boudewijn Zenden kan een telefoontje van PSV verwachten. De Eindhovense club overweegt de Liverpool-middenvelder terug te halen. Zenden sluit een terugkeer niet bij voorbaat uit.
PSV heeft zich (nog) niet officieel gemeld bij Zenden, maar de Eindhovense club speelt nadrukkelijk met de gedachten de linkspoot terug naar Nederland te halen. De middenvelder van Liverpool zou ook het mogelijke afscheid van Phillip Cocu kunnen opvangen.
'Zenden is een goede speler met een stuk ervaring en bovendien willen we de Nederlandse inbreng vergroten. Daarbij heeft hij een warm gevoel voor PSV. We kijken zeker naar dat soort jongens', zegt PSV-trainer Ronald Koeman in De Telegraaf.
De international wijst een terugkeer niet bij voorbaat af. 'Of ik opensta voor een terugkeer?', zegt Zenden. 'Daar heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik heb bij PSV een fantastische tijd gehad, maar ik weet niet of ik al klaar ben in het buitenland en terug wil naar Nederland.'
Zenden (30) verhuisde in 1998 na vier jaar PSV naar Barcelona, waar hij in drie seizoenen tot 64 competitiewedstrijden kwam. De linkspoot speelde daarna voor Chelsea, Middlesbrough en Liverpool, waar hij over een aflopend contract beschikt.
Dat wil ik ook zeker niet ontkennen. Maar doen alsof een speler van Ajax graag naar PSV zou willen omdat hij bij Ajax niet meedoet om de titel, gaat me nog behoorlijk wat te ver.Harm schreef:Als hij dat zegt, dan heeft hij daarin ook nog gelijk. Ajax is al jaren kut.Arwin schreef:Dat zegt hij wel, letterlijk.Jabu schreef:Als je bij Ajax niet speelt en bij PSV wel, is PSV een interessante optie. PSV speelt bovendien jaarlijks om het kampioenschap en CL.
Maar misschien lees ik het stuk anders dan het bedoeld is.