PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
- Ajaciedjuh
Zo heel denderend speelde KJH overigens niet hoor. En ik heb mijn mening allang bijgesteld Bertje. Feit blijft wel dat KJH een hele statische voetballer is. Maar die 0-1 was :worshippy:Bertje schreef:En Huntelaar is geen Samaras! :bis:Rishi schreef:Die wissel had hij gelijk moeten doen toen Koeman Kluivert inbracht. Gewoon heel matig van Henk ten Cate.Thomas schreef:De wissel Sneijder-De Mul was trouwens uitstekend. De verdediging van PSV werd helemaal uit elkaar gerekt.
IK GELOOF!!!!!!
Nou, je haalt je enige spelverdeler (vandaag deed Sneijder het in dat opzicht wel eens goed) er niet zo snel af. Net zoals je je fantastisch spelend middenveld niet zo snel uit elkaar trekt.Rishi schreef:Die wissel had hij gelijk moeten doen toen Koeman Kluivert inbracht. Gewoon heel matig van Henk ten Cate.Thomas schreef:De wissel Sneijder-De Mul was trouwens uitstekend. De verdediging van PSV werd helemaal uit elkaar gerekt.
Dit was de beste wedstrijd die ik Ajax dit seizoen in aanvallend opzicht heb zien spelen. En dat kwam mede door de ingebouwde controle op het middenveld, de wissel van Ten Cate en het vertrouwen in Huntelaar (ja, dat meen ik echt).
Huntelaar won vandaag zo'n beetje elk duel in de buurt van en in het zestienmetergebied. Deze kan in het met rijtje Inter thuis en Feyenoord uit. :yes:Rishi schreef:Zo heel denderend speelde KJH overigens niet hoor. En ik heb mijn mening allang bijgesteld Bertje. Feit blijft wel dat KJH een hele statische voetballer is. Maar die 0-1 was :worshippy:Bertje schreef:En Huntelaar is geen Samaras! :bis:Rishi schreef: Die wissel had hij gelijk moeten doen toen Koeman Kluivert inbracht. Gewoon heel matig van Henk ten Cate.
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10