Ik weet het wel zeker.Duke schreef:Vanavond in de basis tegen NAC, eens kijken of ie waar kan maken dat ie in de basis moet beginnen.
Wie is de grens?
Moderator: mods
Maar jij houdt er al serieus rekening mee dat hij dat niet gaat doen. Of interpreteer ik je nu niet goed?Voetske schreef:Ook spelers met ervaring en klasse hebben wedstrijd ritme nodig ... ( en geen 5 minuten inval beurten ) .. maar we zullen het wel gaan zien of Perez het gehannes met zijn persoontje naast zich neer kan leggen en de pannen van het dak speelt ...Duke schreef:Tja, dat is nu eenmaal niet anders. Met zijn ervaring en klasse mag dat toch geen probleem zijn? ;)
Ik hou er rekening mee dat een speler die nu ineens na tig wedstrijden bankzitten op mag draven, naar ik aanneem in de Sneijder rol, onwennig in het veld kan staan.Of dat ook zo uitkomt, tja, ik heb geen glazen bol ;)Duke schreef:Maar jij houdt er al serieus rekening mee dat hij dat niet gaat doen. Of interpreteer ik je nu niet goed?Voetske schreef:Ook spelers met ervaring en klasse hebben wedstrijd ritme nodig ... ( en geen 5 minuten inval beurten ) .. maar we zullen het wel gaan zien of Perez het gehannes met zijn persoontje naast zich neer kan leggen en de pannen van het dak speelt ...Duke schreef:Tja, dat is nu eenmaal niet anders. Met zijn ervaring en klasse mag dat toch geen probleem zijn? ;)
Het is dus sowieso al Ten Cate z'n schuld. :cheer:Voetske schreef:Ook spelers met ervaring en klasse hebben wedstrijd ritme nodig ... ( en geen 5 minuten inval beurten ) .. maar we zullen het wel gaan zien of Perez het gehannes met zijn persoontje naast zich neer kan leggen en de pannen van het dak speelt ...Duke schreef:Tja, dat is nu eenmaal niet anders. Met zijn ervaring en klasse mag dat toch geen probleem zijn? ;)
Slap gelul ..Thomas schreef:Het is dus sowieso al Ten Cate z'n schuld. :cheer:Voetske schreef:Ook spelers met ervaring en klasse hebben wedstrijd ritme nodig ... ( en geen 5 minuten inval beurten ) .. maar we zullen het wel gaan zien of Perez het gehannes met zijn persoontje naast zich neer kan leggen en de pannen van het dak speelt ...Duke schreef:Tja, dat is nu eenmaal niet anders. Met zijn ervaring en klasse mag dat toch geen probleem zijn? ;)
Perez heeft genoeg wedstrijden gespeeld om er vanavond te staan. Eens kijken of het zevende wereldwonder het vanavond waar maakt.
Perez vergelijken met Maradonna.Thomas schreef:Dat valt wel mee hoor. :aai:
Perez is een hele goede en vooral slimme voetballer, maar de afgelopen weken leek het wel alsof hij de reïncarnatie van Maradona is.
En dat maakt hem een wereldvoetballer? Sowieso was dat eerste doelpunt een penalty. Ik ken ook keepers die de strafschoppen erin trappen voor hun ploeg en dat betekent dan ook niet dat ze een goede wedstrijd gevoetbald hebben. Sneijder speelt ook zo vaak matig, ondanks dat hij doelpunten maakt.brigade zuid schreef:AJAX - NAC 2-0Thomas schreef: Perez heeft genoeg wedstrijden gespeeld om er vanavond te staan. Eens kijken of het zevende wereldwonder het vanavond waar maakt.
1-0 Perez
2-0 assist Perez
Ik vind Perez een goede voetballer hoor, maar dat zegt me dan weer niet zoveel. Wanneer je namelijk alles speelt ga je vanzelf minder scoren per minuut. Het is eigenlijk het makkelijkste soms om in te vallen en tegen een al vermoeide tegenstander nog een doelpuntje mee te pikken.Muisje Andersom schreef:Hij heeft volgens mij wel met afstand de meeste goals gemaakt en voorbereid als je zijn speeltijd daarbij betrekt
Ben ik ook bang voor. Die vertrekt strakkies nog naar Psv. Zou ik flink van balen. Perez is gewoon een typische Ajax-voetballer. En te goed voor de bank.brigade zuid schreef:Zal volgende week de bank wel weer warm mogen houden.