O nee zo bedoel ik het niet hoor, dat ligt puur aan AJAX zelf, vorige week was lachwekkend bij RKC.Frank schreef:Het is toch veel makkelijker de schuld buiten je eigen clubje te leggen... :X
PSV deel 2
-
- AT Toto winner 15/16
PSV heeft gewoon goed en kort verdedigd. Twente speelde bij vlagen leuk, maar weinig assertief. De pass vanuit het middenveld kwam veel te laat. Iemand als Aissati speelde te zelfzuchtig wanneer hij in de buurt van de 16 kwam.
En PSV kon vandaag na de voorsprong eindelijk weer het eigen spel spelen. Weinig in balbezit en voorin uit gaan van de kwaliteiten en snelheid van Kone en Farfan.
En PSV kon vandaag na de voorsprong eindelijk weer het eigen spel spelen. Weinig in balbezit en voorin uit gaan van de kwaliteiten en snelheid van Kone en Farfan.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik weet niet of twente haar best niet deed. PSV speelde in ieder geval weer op zijn PSV´s, met zoveel man achter de bal dat er geen doorkomen aan is. Ik geloof dat het balbezit op een gegeven moment 63% voor Twente was. En ja, ik weet het, het gaat niet om balbezit. Gelukkig weet onze coach dat hij het niet kan maken om in Amsterdam zo te spelen.
Het zorgwekkende is natuurlijk dat dit weer het PSV van voor de winterstop was. Achterin niks weggeven en via counters 6 open kansen creeeren
Het zorgwekkende is natuurlijk dat dit weer het PSV van voor de winterstop was. Achterin niks weggeven en via counters 6 open kansen creeeren
I think I lost my fucking headache
Op de telegraaf site zegt de vaste PSV-fan: ''Deze wedstrijd was duidelijk verkocht. Twente heeft mijn club geen strobreed in de weg gelegd, maar toch bedankt.''
En:
''Mooi om te zien hoe Rutten en Eijkelkamp ons de overwinning gaven, bedankt Twente!!''
Het doet me enigzins goed om te lezen dat ook de eigen supporters inzien van PSV dat Twente werkelijk geen enkele moeite deed ook maar eventjes gevaarlijk te ballen.
En:
''Mooi om te zien hoe Rutten en Eijkelkamp ons de overwinning gaven, bedankt Twente!!''
Het doet me enigzins goed om te lezen dat ook de eigen supporters inzien van PSV dat Twente werkelijk geen enkele moeite deed ook maar eventjes gevaarlijk te ballen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Die pakken ze echt wel :yes:Dr. Living Stoned schreef:Dan mo eten ze nog eerst vitesse en heerenveen pakken, peet
Maar Ajax heeft het verleden week duidelijk laten liggen. Heeft p... die nodige zelfvertrouwen geschonken en die geven ze nu echt niet meer weg. Triest maar waar maar AJAX verdient het nog geen eens.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Heubach ( of hoe je dat ook schrijft ) maaide bewust over de bal heen en zette zijn voet in, ik dacht Kromkamp, kreeg geel.Maar was gewoon rood ...Frank schreef:Waar kwam deze opmerking vandaan? Er was in de samenvatting in ieder geval geen overtreding of zo te zien?Voetske schreef:Dat had trouwens rood moeten zijn ...
Blij met de punten ...
Het was niet de eerste keer dat AJAX dankzij Psv dichterbij kon komen, maar ja het blijft geen sinterklaas ...Muisje Andersom schreef:Ik weet niet of twente haar best niet deed. PSV speelde in ieder geval weer op zijn PSV´s, met zoveel man achter de bal dat er geen doorkomen aan is. Ik geloof dat het balbezit op een gegeven moment 63% voor Twente was. En ja, ik weet het, het gaat niet om balbezit. Gelukkig weet onze coach dat hij het niet kan maken om in Amsterdam zo te spelen.
Blij met de punten ...
Dit is het PSV dat we voor de winterstop hebben gezien. Het PSV dat dus zeer waarschijnlijk geen punten gaat laten liggen tegen matige ploegen als Vitesse en Utrecht.
En die overtreding van Heubach was inderdaad smerig. Volgens mij mikte hij op het been van Kromkamp, maar hij miste en raakte z'n hand.
Verder heb ik me weer eens lopen ergeren aan Cocu. Wat is die man de afgelopen twee jaar vervelend geworden. Volgens mij wordt het echt eens tijd om te stoppen.
En die overtreding van Heubach was inderdaad smerig. Volgens mij mikte hij op het been van Kromkamp, maar hij miste en raakte z'n hand.
Verder heb ik me weer eens lopen ergeren aan Cocu. Wat is die man de afgelopen twee jaar vervelend geworden. Volgens mij wordt het echt eens tijd om te stoppen.
Hmm, ik kan op de telegraaf ook neerzetten dat ik een echte Ajax supporter ben... ;)Beloki schreef:Op de telegraaf site zegt de vaste PSV-fan: ''Deze wedstrijd was duidelijk verkocht. Twente heeft mijn club geen strobreed in de weg gelegd, maar toch bedankt.''
En:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ja, heel toevallig. Als Koe echt dikke Theo wil is hij nog dommer dan ik dacht.
Wat denken jullie, gaat Cocu nog door? In zijn positie zou ik stoppen, want de sleet zit er behoorlijk op.
Ik wens ze veel plezier met Zenden als opvolger van Cocu. :eusa_pray:
Wat denken jullie, gaat Cocu nog door? In zijn positie zou ik stoppen, want de sleet zit er behoorlijk op.
VIPSV wil sowieso opvolger van Cocu
Hoewel Phillip Cocu nog geen beslissing heeft genomen over zijn toekomst, wil PSV deze zomer al een opvolger aantrekken voor de 37-jarige middenvelder. 'Dat moeten ze ook doen.'
'Ik zeg regelmatig tegen hem dat we graag willen dat hij blijft', vertelde trainer Ronald Koeman na afloop van PSV-FC Twente (2-0). 'Maar ik denk niet dat wij invloed hebben op zijn beslissing. Wij halen sowieso een opvolger.'
Al langer circuleren er namen van spelers die Cocu zouden kunnen vervangen bij PSV. Oud-speler Boudewijn Zenden (Liverpool) heet een voorname kandidaat te zijn en ook international Giovanni van Bronckhorst wordt in verband gebracht met de Eindhovense club. Eerder liet Koeman ook al eens de naam vallen van Vitesse-middenvelder Theo Janssen.
Cocu zelf vindt het een goede zaak dat PSV volop bezig is met zijn opvolging. 'Dat moeten ze ook doen. Ook als ik doorga. Dan kan ik misschien af en toe een wedstrijd rust nemen. Ik heb nog geen beslissing genomen. De club weet hoe ik over de situatie denk en ik weet hoe de club er over denkt.'
Ik wens ze veel plezier met Zenden als opvolger van Cocu. :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
-
Lazovic vind ik niet zo'n slechte speler; intelligente aanvaller die meer kan dan alleen maar kansjes afwachten. Ik zie hem niet snel een ideale partner voor Koné worden maar als je naar de namen kijkt die met PSV in verband worden gebracht (Mido uitgezonderd) dan blijkt toch al nergens uit dat er een achterliggende visie bij dit soort aankopen bestaat.
In Theo Janssen heb ik nooit meer gezien dan mister Vitesse maar vooruit, zovaak zie ik hem niet aan het werk. Ik vind het wel weer veelzeggend dat koeman blijkbaar niet verder komt dan de spelers met wie hij ooit gewerkt heeft. Je gaat je afvragen hoe dat moet als hij ooit bij Barça aan de slag moet.
In Theo Janssen heb ik nooit meer gezien dan mister Vitesse maar vooruit, zovaak zie ik hem niet aan het werk. Ik vind het wel weer veelzeggend dat koeman blijkbaar niet verder komt dan de spelers met wie hij ooit gewerkt heeft. Je gaat je afvragen hoe dat moet als hij ooit bij Barça aan de slag moet.