PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
jabu

Bericht door jabu » ma apr 16, 2007 9:27 am

Tegen Utrecht zal PSV het lastig krijgen. Uit scoort Farfan namelijk niet. Als ze daar winnen dan winnen ze de laatste wedstrijd tegen Vitesse ook wel.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:06 am

In Utrecht heb ik totaal geen vertrouwen. Slappe hap. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma apr 16, 2007 10:10 am

Het is allemaal hopen tegen beter weten in. Koeman kijkt weer vrolijk en Cocu geeft openlijk toe dat het resultaat van RKC-Ajax hen het vertrouwen weer terug heeft geschonken.

Ik hoop ook nog steeds op een wonder, maar hebben wij dat wonder verdient?

Wat psv tegen Twente liet zien was het spelletje dat zij beheersen. En ik denk dat Utrecht op dezelfde wijze ten onder gaat. Vitesse is denk ik wel de laatste club die psv afhoudt van het kampioenschap.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 16, 2007 10:25 am

Probleem met Utrecht is ook nog eens dat Boussabon en Nelisse geblesseerd zijn (of waren, dat weet ik niet zeker). Gregoor van Dijk is geschorst.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 16, 2007 12:07 pm

Duke schreef:De ploeg die de meeste punten heeft gehaald is terecht kampioen.
In dit geval zou ik eerder zeggen dat de ploeg die de minste punten heeft verspeeld terecht kampioen is, maar in theorie ben ik het met je eens. ;)

Overigens zou ik vanuit objectief oogpunt gezien AZ een mooiere kampioen vinden dan PSV of Ajax.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 16, 2007 12:25 pm

Jouw oogpunt is niet objectief beste vriend :D
IK GELOOF!!!!!!

M..

Bericht door M.. » ma apr 16, 2007 12:26 pm

Thomas schreef:Overigens zou ik vanuit objectief oogpunt gezien AZ een mooiere kampioen vinden dan PSV of Ajax.
Natuurlijk.. en dat geldt voor 'alle' objectieve kijkers.. prachtig als een club van buiten de traditionele top er met de schaal vandoor gaat. De neutrale kijker zal bijna altijd voor de 'underdog' kiezen... de media spelen daar op in en komen superlatieven te kort voor dat clubje. Want uiteindelijk blijft az natuurlijk gewoon 'dat clubje uit alkmaar'

Het zou een prachtige kampioen zijn.. hét bewijs dat wanneer een individu veel geld in een ploeg pompt deze ploeg voor de prijzen mee kan doen.
Lijkt me inderdaad een trend om voort te zetten

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 16, 2007 12:33 pm

zoveel geld is er ook niet gestoken in AZ

Dembele kostte 5 miljoen. Donk iets van 2. Luirink 3?
Ik denk dat AZ meer verkocht heeft dan gekocht
IK GELOOF!!!!!!

M..

Bericht door M.. » ma apr 16, 2007 12:39 pm

Dus ik zit er naast wanneer ik zeg dat az alleen dankzij het geld van scheringa de laatste 2 jaar mee doet bij de bovenste 3?

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 16, 2007 12:40 pm

Ja
IK GELOOF!!!!!!

M..

Bericht door M.. » ma apr 16, 2007 12:51 pm

Ok

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 16, 2007 12:58 pm

Sorry, nu heb ik wat meer tijd om mijn post toe te lichten

AZ heeft inderdaad wel geld te besteden. Maar het is niet alleen aan het geld dat ze zo goed presteren.

Een Martens is echt niet voor veel geld gekocht van RKC. Hetzelfde geldt voor spelers als Mathijsen en Landzaat. Bij Willem 2 waren er een paar spelers meegenomen door Martin van Geel. Tim de Cler is afgedankt bij Ajax. Perez gekocht van MVV?

Bij AZ zijn er gewoon aardige spelers aangetrokken en die zijn uitgegroeid onder Co tot toppers. Een paar van die spelers zijn verkocht en daar zijn nieuwe spelers voor gehaald. Tuurlijk kan een Scheringa bijspringen maar om nou te doen dat Az een 2e Chelsea is....nee!

Wat Chelsea doet kan iedereen. De beste linksback ter wereld zoeken is geen kunst. Shevchenko aantrekken is ook geen kunst. Arjen Robben halen is geen kunst.

Martens halen bij RKC, Jenner bij NAC, DEMY de Zeeuw bij Go Ahead .... dat is inzicht!
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma apr 16, 2007 1:05 pm

Rishi schreef:Sorry, nu heb ik wat meer tijd om mijn post toe te lichten

AZ heeft inderdaad wel geld te besteden. Maar het is niet alleen aan het geld dat ze zo goed presteren.

Een Martens is echt niet voor veel geld gekocht van RKC. Hetzelfde geldt voor spelers als Mathijsen en Landzaat. Bij Willem 2 waren er een paar spelers meegenomen door Martin van Geel. Tim de Cler is afgedankt bij Ajax. Perez gekocht van MVV?

Bij AZ zijn er gewoon aardige spelers aangetrokken en die zijn uitgegroeid onder Co tot toppers. Een paar van die spelers zijn verkocht en daar zijn nieuwe spelers voor gehaald. Tuurlijk kan een Scheringa bijspringen maar om nou te doen dat Az een 2e Chelsea is....nee!

Wat Chelsea doet kan iedereen. De beste linksback ter wereld zoeken is geen kunst. Shevchenko aantrekken is ook geen kunst. Arjen Robben halen is geen kunst.

Martens halen bij RKC, Jenner bij NAC, DEMY de Zeeuw bij Go Ahead .... dat is inzicht!
Tuurlijk. Maar hou wel in gedachten dat spelers als Dembele allang weg waren, als Scheringa er niet was geweest. Scheringa kan door al dat financiele geweld, zijn toppers in huis houden en zelfs Ajax 'nee' verkopen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 16, 2007 2:43 pm

Uiteraard kom je er niet met geld alleen, maar zonder het geld had AZ niet zo'n bataljon aan spelers kunnen halen. De selectie van AZ is erg breed en AZ is het niveau van RKC en Willem II ruim ontstegen omdat het hun topspelers veel meer te bieden heeft.

Frank

Bericht door Frank » ma apr 16, 2007 2:53 pm

joey schreef:Welke prestaties? PSV had in de eerste seizoenshelft vaak geluk (leefde boven zijn stand, zei Koe) en presteerde in de tweede seizoenshelft als een middenmoter. Zoals Davids laatst zei: Ajax had allang niet meer naar PSV moeten hoeven kijken.
En aan wie ligt het dat Ajax nog steeds wel naar PSV moet kijken, sterker nog nog steeds twee punten achter staat.... ;)

Volgens mij zijn er al weer een hoop mensen vergeten in wat voor dip Ajax in de eerste helft van het seizoen zat.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Nihad

Bericht door Nihad » ma apr 16, 2007 3:01 pm

Het 2e kwart van dit seizoen (dus de 2e helft van de 1e helft) was dramatisch. Nederlagen tegen PSV, Sparta, Vitesse, gelijkspelen tegen NEC en Twente.

Dáár hebben we het laten liggen. Niet in de 2e helft. Want met maar 2 gelijkspelen en 1 nederlaag doen we het in 2007 eigenlijk gewoon meer dan uitstekend.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 16, 2007 3:11 pm

Nihad schreef:Dáár hebben we het laten liggen. Niet in de 2e helft. Want met maar 2 gelijkspelen en 1 nederlaag doen we het in 2007 eigenlijk gewoon meer dan uitstekend.
Dat is geen waar. Ajax heeft 3 keer gelijkgespeeld. Of heb je de wedstrijd tegen Rkc verdrongen?

Puntgemiddelde over 2007 is 2.25. Moet nog iets omhoog om volgend seizoen kampioen te spelen.

Baseman

Bericht door Baseman » ma apr 16, 2007 5:40 pm

joey schreef:Welke prestaties? PSV had in de eerste seizoenshelft vaak geluk (leefde boven zijn stand, zei Koe) en presteerde in de tweede seizoenshelft als een middenmoter. Zoals Davids laatst zei: Ajax had allang niet meer naar PSV moeten hoeven kijken.
Lekker makkelijk, als mijn tante een penis had gehad dan was ze mijn oom geweest...oftewel, als telt niet !
PSV heeft ontzettend veel onnodige punten verspeeld, blijkbaar is de voorsprong van 11 punten in de winterstop alweer vergeten door jou. Dat Ajax dat ook heeft gedaan doet er dan niet toe, PSV had al weken geleden kampioen kunnen en eigenlijk moeten zijn.

Dan kan Davids nog zo arrogant roepen dat Ajax niet meer naar PSV had hoeven kijken :hypocrite:

PS: Koeman zei dat PSV misschien wel boven zijn staand leefde voor de winterstop en geluk dwing je af :D

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma apr 16, 2007 7:36 pm

Zie ik het goed dat Psv sinds 9 december alleen nog bij Heracles een uitwedstrijd heeft gewonnen? Dan moet er toch wat te halen zijn voor de FCU. :eusa_pray:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 16, 2007 7:41 pm

Utrecht speelt in ieder geval nog voor een plek bij de eerste 9. Ze zullen er dus echt wel voor gaan. Over het algemeen haalt PSV goede resultaten in Utrecht maar dat zegt nu even niet zoveel.

Maar ik denk dat onze kans verkeken is. Hadden we maar moeten winnen in Waalwijk. Door daar punten te laten liggen hebben we de concurrentie ook weer extra motivatie aangeboden.

Nihad

Bericht door Nihad » ma apr 16, 2007 7:43 pm

Jöhnk schreef:
Nihad schreef:Dáár hebben we het laten liggen. Niet in de 2e helft. Want met maar 2 gelijkspelen en 1 nederlaag doen we het in 2007 eigenlijk gewoon meer dan uitstekend.
Dat is geen waar. Ajax heeft 3 keer gelijkgespeeld. Of heb je de wedstrijd tegen Rkc verdrongen?

Puntgemiddelde over 2007 is 2.25. Moet nog iets omhoog om volgend seizoen kampioen te spelen.
Oeps, ik vergat AZ.

Maargoed, veranderd niets aan het feit dat we het seizoen daar echt hebben laten liggen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

999

Bericht door 999 » ma apr 16, 2007 7:51 pm

Mwah, je krijgt je kans tegen Rkc.Dan tellen al die eerdere wedstrijden niet meer, dat was geweest, gedane zaken.AJAX laat het tegen Rkc liggen .. misschien krijgen we nog een kans .. maar tot nu toe is Rkc de wedstrijd geweest waar we het hebben laten liggen ... of nee wacht eens .. we zijn wel een punt ingelopen, volgens HtC :sad:
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 16, 2007 9:35 pm

RKC is nu ook geweest.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 9:37 pm

PSV wil Touma, zegt Derksen.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 16, 2007 9:43 pm

Ach ja, hij is niet duur. Aardige speler, dat wel, maar niet constant genoeg voor een topclub, denk ik.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten