PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:06 pm

PSV heeft geen geld. Dat blijkt wel uit de manier waarop ze zich op de transfermarkt bewegen. Kluivert halen, Luque willen huren, nu weer Touma transfervrij.. Als ze niet bijvoorbeeld Farfan verkopen, kunnen ze helemaal niets. Ze moeten geloof ik vijf spitsen kopen van vijf miljoen. :aai:

Tenzij Chelsea....
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 16, 2007 10:15 pm

Voetske schreef:Mwah, je krijgt je kans tegen Rkc.Dan tellen al die eerdere wedstrijden niet meer, dat was geweest, gedane zaken.AJAX laat het tegen Rkc liggen .. misschien krijgen we nog een kans .. maar tot nu toe is Rkc de wedstrijd geweest waar we het hebben laten liggen ... of nee wacht eens .. we zijn wel een punt ingelopen, volgens HtC :sad:
Inderdaad. RKC is DE wedstrijd van het jaar geweest
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 16, 2007 10:19 pm

joey schreef:PSV heeft geen geld. Dat blijkt wel uit de manier waarop ze zich op de transfermarkt bewegen. Kluivert halen, Luque willen huren, nu weer Touma transfervrij.. Als ze niet bijvoorbeeld Farfan verkopen, kunnen ze helemaal niets. Ze moeten geloof ik vijf spitsen kopen van vijf miljoen. :aai:

Tenzij Chelsea....
Zou Kalou nog komen? Ik acht de kans niet al te groot, hij speelt de laatste tijd toch regelmatig bij Chelsea.

Er lijkt trouwens weinig interesse voor Farfan te zijn. Vooralsnog zijn alleen Portsmouth en een Moskouse club met hem in verband gebracht. Stilte voor de storm?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:22 pm

Ik zie niet in welk belang Chelsea er bij heeft om Kalou bij PSV te stallen. Hij heeft al een werkvergunning voor Engeland, dus als ze hem kwijt willen, kunnen ze hem zo aan een andere Engelse club verkopen. Hij zit al bij Chelsea, dus is hij niet voor de toekomst.

PSV zal neem ik aan of Farfan of Koné willen verkopen. Liefst Koné, denk ik, want die is de minste van de twee maar wel de duurste.

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 17, 2007 6:59 am

PSV wil Koné absoluut niet verkopen, of een club moet erg veel geld op tafel leggen. Farfan mag vertrekken, maar dit is zijn 3e seizoen bij PSV. Dus dat is een ander verhaal, voor hem moet zeker zo'n 15 miljoen Euro betaald worden.

Touma is overigens geen slechte speler en hij is transfervrij, maar constant is hij niet. Leuk voor de breedte...

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 17, 2007 8:26 am

Waarom zou PSV Koné niet willen verkopen? Hij was (onverantwoord) duur en zo goed is hij niet. Probleem is wel dat hij 9 miljoen + moet opleveren.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 17, 2007 9:46 am

Ik denk dat Farfan nu minder opbrengt in vergelijk met vorig jaar. Ik denk dat ze er nu zo'n 10-12 miljoen voor vangen, hoor.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 17, 2007 9:55 am

Hooguit. 15 miljoen?Voor wat? Voor iemand die in uitwedstrijden en Europees nauwelijks scoort?

peter

Bericht door peter » di apr 17, 2007 9:57 am

Spijker schreef:Hooguit. 15 miljoen?Voor wat? Voor iemand die in uitwedstrijden en Europees nauwelijks scoort?
Precies. Verder maakt hij dit jaar een vrij matig seizoen door, natuurlijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 17, 2007 9:58 am

Zo wordt het spel gespeeld. Een Russische club wil (zogenaamd?) twintig miljoen betalen voor Farfan of Koné. Of andere clubs zich maar willen melden.
Dat moet dan wel even gebeuren.
Het zou mij niets verbazen als Koné en Farfan volgend seizoen allebei nog bij PSV spelen. Inmiddels heeft Koe dan wel het transfergeld uitgegeven aan nog drie aanvallers. ;)

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 17, 2007 11:09 am

joey schreef:Waarom zou PSV Koné niet willen verkopen? Hij was (onverantwoord) duur en zo goed is hij niet. Probleem is wel dat hij 9 miljoen + moet opleveren.
Koné was duur, maar hij maakt zijn transferbedrag waar. Dat jij hem niet goed vindt is wat anders, ik had ook niet anders verwacht op dit forum. Over het algemeen kun je hier goed discussieren, maar over Koné niet.

Maar goed, bij PSV zijn ze erg gelukkig met Koné en volkomen terecht.

Farfan heeft een clausule in zijn contract staan van 15 miljoen Euro, dus hij zal niet voor minder vertrekken. En als hij nog een jaar blijft dan is er niemand bij PSV die dat erg vindt :cheer:
Maar er is belangstelling genoeg, dus ik verwacht een transfer.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 17, 2007 11:24 am

Ik vind Kone ook een prima speler, is een hele goede aankoop geweest.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 17, 2007 11:33 am

Kone is een soort Babel. Geen doelpuntenmaker, maar hartstikke moeilijk om te verdedigen.

Nihad

Bericht door Nihad » di apr 17, 2007 11:57 am

Babel heeft ten minste nog een schot.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 17, 2007 12:00 pm

GangstaRiB schreef:Kone is een soort Babel. Geen doelpuntenmaker, maar hartstikke moeilijk om te verdedigen.
Precies. Ik ben ook wel gecharmeerd van Kone en hij is op dit moment verder dan Babel. Maar uiteindelijk denk ik dat Babel nog beter kan worden (en daarover zullen de meeste PSV'ers het weer niet met me eens zijn). Beide spelers zijn in ieder geval gemaakt voor topsport.

Nihad

Bericht door Nihad » di apr 17, 2007 12:03 pm

Babel is veel sneller in de ruimte, heeft een veel beter schot, kan enigszins nog koppen en heeft body. Koné is een eeuwige dribbelaar.

Koné zou het in de Europese top nooit redden.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 17, 2007 12:05 pm

Koné heeft op dit moment nog meer kracht en is ontzettend moeilijk van de bal te krijgen. Z'n rendement ligt ook een stuk hoger dan dat van Babel.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 17, 2007 12:20 pm

Baseman schreef:
joey schreef:Waarom zou PSV Koné niet willen verkopen? Hij was (onverantwoord) duur en zo goed is hij niet. Probleem is wel dat hij 9 miljoen + moet opleveren.
Koné was duur, maar hij maakt zijn transferbedrag waar. Dat jij hem niet goed vindt is wat anders, ik had ook niet anders verwacht op dit forum. Over het algemeen kun je hier goed discussieren, maar over Koné niet.

Farfan heeft een clausule in zijn contract staan van 15 miljoen Euro, dus hij zal niet voor minder vertrekken. En als hij nog een jaar blijft dan is er niemand bij PSV die dat erg vindt :cheer:
Wanneer loopt zijn contract af?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 17, 2007 12:35 pm

Baseman schreef:Koné was duur, maar hij maakt zijn transferbedrag waar. Dat jij hem niet goed vindt is wat anders, ik had ook niet anders verwacht op dit forum. Over het algemeen kun je hier goed discussieren, maar over Koné niet.
Wat flauw. Ook over bijvoorbeeld Babel verschillen de meningen hier. Koné is ook op PN omstreden. Niet iedereen daar vindt hem geweldig.
Ik vind het best, hoor.
Welke belangstelling dan?
Ik moet het nog zien, maar misschien hapt Chelsea toe bij wijze van vriendendienst. PSV zal toch ergens geld vandaan moeten halen.
Iets anders: voor Alex is wel belangstelling. Ancelotti wil hem voor 11 miljoen naar Milaan halen.

peter

Bericht door peter » di apr 17, 2007 1:34 pm

Koné is zo'n topper dat hij sinds 25 januari tegen het nietige GAE niet meer heeft weten te scoren. Mij maakt het niet uit, maar ik zou het als PSV fan niet echt prettig vinden. Het is niet voor niets dat het zo stroef draait de laatste tijd, want hij heeft gewoon veel moeite met scoren.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 17, 2007 1:38 pm

Koné en Farfan vullen elkaar niet aan, maar verder is Koné een prima aanvaller. Geen Farfan natuurlijk.

peter

Bericht door peter » di apr 17, 2007 1:40 pm

Een goede aanvaller is hij wel, maar niet één waar PSV geld voor gaat vangen. Koné komt voor de top gewoon kwaliteit te kort en de subtop zal ook geen 15-20 miljoen voor een dergelijke speler neertellen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 17, 2007 1:42 pm

Dan moet PSV hem houden. Simpel. Je kunt een prima aanval vormen met Koné. Koppel hem aan een aanspeelpunt en je hebt uitstekende aanval.

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 17, 2007 1:43 pm

Volgens mij kreeg PSV een bod uit Rusland van 20 miljoen voor Kone afgelopen winter. Hij wil alleen niet naar Rusland
I think I lost my fucking headache

peter

Bericht door peter » di apr 17, 2007 1:46 pm

Met die Russen weet ik het allemaal niet, maar dat bericht heb ik ook gelezen. Op zich moeten ze het wel van die 'gekke' Russen hebben, want een normale club betaalt dergelijke prijzen niet voor Koné.

PSV kan het zich niet permitteren dat een Koné gratis de deur uitloopt, aangezien ze (net als ons) een handelshuis zijn. Ik denk alleen dat ze zich verkeken hebben op de waardestijging van Koné. Ik denk namelijk niet dat men winst gaan maken op die jongen.

Gesloten