PSV deel 2
PSV heeft geen geld. Dat blijkt wel uit de manier waarop ze zich op de transfermarkt bewegen. Kluivert halen, Luque willen huren, nu weer Touma transfervrij.. Als ze niet bijvoorbeeld Farfan verkopen, kunnen ze helemaal niets. Ze moeten geloof ik vijf spitsen kopen van vijf miljoen. :aai:
Tenzij Chelsea....
Tenzij Chelsea....
Het stinkt aan alle kanten!
Inderdaad. RKC is DE wedstrijd van het jaar geweestVoetske schreef:Mwah, je krijgt je kans tegen Rkc.Dan tellen al die eerdere wedstrijden niet meer, dat was geweest, gedane zaken.AJAX laat het tegen Rkc liggen .. misschien krijgen we nog een kans .. maar tot nu toe is Rkc de wedstrijd geweest waar we het hebben laten liggen ... of nee wacht eens .. we zijn wel een punt ingelopen, volgens HtC :sad:
IK GELOOF!!!!!!
Zou Kalou nog komen? Ik acht de kans niet al te groot, hij speelt de laatste tijd toch regelmatig bij Chelsea.joey schreef:PSV heeft geen geld. Dat blijkt wel uit de manier waarop ze zich op de transfermarkt bewegen. Kluivert halen, Luque willen huren, nu weer Touma transfervrij.. Als ze niet bijvoorbeeld Farfan verkopen, kunnen ze helemaal niets. Ze moeten geloof ik vijf spitsen kopen van vijf miljoen. :aai:
Tenzij Chelsea....
Er lijkt trouwens weinig interesse voor Farfan te zijn. Vooralsnog zijn alleen Portsmouth en een Moskouse club met hem in verband gebracht. Stilte voor de storm?
Ik zie niet in welk belang Chelsea er bij heeft om Kalou bij PSV te stallen. Hij heeft al een werkvergunning voor Engeland, dus als ze hem kwijt willen, kunnen ze hem zo aan een andere Engelse club verkopen. Hij zit al bij Chelsea, dus is hij niet voor de toekomst.
PSV zal neem ik aan of Farfan of Koné willen verkopen. Liefst Koné, denk ik, want die is de minste van de twee maar wel de duurste.
PSV zal neem ik aan of Farfan of Koné willen verkopen. Liefst Koné, denk ik, want die is de minste van de twee maar wel de duurste.
PSV wil Koné absoluut niet verkopen, of een club moet erg veel geld op tafel leggen. Farfan mag vertrekken, maar dit is zijn 3e seizoen bij PSV. Dus dat is een ander verhaal, voor hem moet zeker zo'n 15 miljoen Euro betaald worden.
Touma is overigens geen slechte speler en hij is transfervrij, maar constant is hij niet. Leuk voor de breedte...
Touma is overigens geen slechte speler en hij is transfervrij, maar constant is hij niet. Leuk voor de breedte...
Zo wordt het spel gespeeld. Een Russische club wil (zogenaamd?) twintig miljoen betalen voor Farfan of Koné. Of andere clubs zich maar willen melden.
Dat moet dan wel even gebeuren.
Het zou mij niets verbazen als Koné en Farfan volgend seizoen allebei nog bij PSV spelen. Inmiddels heeft Koe dan wel het transfergeld uitgegeven aan nog drie aanvallers. ;)
Dat moet dan wel even gebeuren.
Het zou mij niets verbazen als Koné en Farfan volgend seizoen allebei nog bij PSV spelen. Inmiddels heeft Koe dan wel het transfergeld uitgegeven aan nog drie aanvallers. ;)
Koné was duur, maar hij maakt zijn transferbedrag waar. Dat jij hem niet goed vindt is wat anders, ik had ook niet anders verwacht op dit forum. Over het algemeen kun je hier goed discussieren, maar over Koné niet.joey schreef:Waarom zou PSV Koné niet willen verkopen? Hij was (onverantwoord) duur en zo goed is hij niet. Probleem is wel dat hij 9 miljoen + moet opleveren.
Maar goed, bij PSV zijn ze erg gelukkig met Koné en volkomen terecht.
Farfan heeft een clausule in zijn contract staan van 15 miljoen Euro, dus hij zal niet voor minder vertrekken. En als hij nog een jaar blijft dan is er niemand bij PSV die dat erg vindt :cheer:
Maar er is belangstelling genoeg, dus ik verwacht een transfer.
-
- AT Toto winner 15/16
-
Precies. Ik ben ook wel gecharmeerd van Kone en hij is op dit moment verder dan Babel. Maar uiteindelijk denk ik dat Babel nog beter kan worden (en daarover zullen de meeste PSV'ers het weer niet met me eens zijn). Beide spelers zijn in ieder geval gemaakt voor topsport.GangstaRiB schreef:Kone is een soort Babel. Geen doelpuntenmaker, maar hartstikke moeilijk om te verdedigen.
Wanneer loopt zijn contract af?Baseman schreef:Koné was duur, maar hij maakt zijn transferbedrag waar. Dat jij hem niet goed vindt is wat anders, ik had ook niet anders verwacht op dit forum. Over het algemeen kun je hier goed discussieren, maar over Koné niet.joey schreef:Waarom zou PSV Koné niet willen verkopen? Hij was (onverantwoord) duur en zo goed is hij niet. Probleem is wel dat hij 9 miljoen + moet opleveren.
Maar goed, bij PSV zijn ze erg gelukkig met Koné en volkomen terecht.
Farfan heeft een clausule in zijn contract staan van 15 miljoen Euro, dus hij zal niet voor minder vertrekken. En als hij nog een jaar blijft dan is er niemand bij PSV die dat erg vindt :cheer:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat flauw. Ook over bijvoorbeeld Babel verschillen de meningen hier. Koné is ook op PN omstreden. Niet iedereen daar vindt hem geweldig.Baseman schreef:Koné was duur, maar hij maakt zijn transferbedrag waar. Dat jij hem niet goed vindt is wat anders, ik had ook niet anders verwacht op dit forum. Over het algemeen kun je hier goed discussieren, maar over Koné niet.
Ik vind het best, hoor.Maar goed, bij PSV zijn ze erg gelukkig met Koné en volkomen terecht.
Welke belangstelling dan?Farfan heeft een clausule in zijn contract staan van 15 miljoen Euro, dus hij zal niet voor minder vertrekken. En als hij nog een jaar blijft dan is er niemand bij PSV die dat erg vindt :cheer:
Ik moet het nog zien, maar misschien hapt Chelsea toe bij wijze van vriendendienst. PSV zal toch ergens geld vandaan moeten halen.
Iets anders: voor Alex is wel belangstelling. Ancelotti wil hem voor 11 miljoen naar Milaan halen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Met die Russen weet ik het allemaal niet, maar dat bericht heb ik ook gelezen. Op zich moeten ze het wel van die 'gekke' Russen hebben, want een normale club betaalt dergelijke prijzen niet voor Koné.
PSV kan het zich niet permitteren dat een Koné gratis de deur uitloopt, aangezien ze (net als ons) een handelshuis zijn. Ik denk alleen dat ze zich verkeken hebben op de waardestijging van Koné. Ik denk namelijk niet dat men winst gaan maken op die jongen.
PSV kan het zich niet permitteren dat een Koné gratis de deur uitloopt, aangezien ze (net als ons) een handelshuis zijn. Ik denk alleen dat ze zich verkeken hebben op de waardestijging van Koné. Ik denk namelijk niet dat men winst gaan maken op die jongen.