Makaay? Daar had ik nog niet aan gedacht, al denk ik niet dat hij een geweldige combinatie zou vormen met Koné.PSV toont ook interesse in Makaay (32), waarbij veel afhangt van de eventuele komst van Luca Toni. Hij zou zo'n 4 à 5 miljoen moeten kosten. Verder is en blijft PSV serieus geïnteresseerd in Zenden, Gio en Lazovic.
Bron: de Stentor
PSV deel 2
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
-
vi.nl'Koeman benadert Van Bronckhorst persoonlijk'
21/4/2007 11:11
Phillip Cocu laat nog in het midden of hij stopt, maar Ronald Koeman heeft al persoonlijk contact gezocht met een van de potentiële vervangers.
PSV heeft z’n zinnen gezet op een Nederlandse vervanger van Cocu, die dubt of hij er nog een jaar aan vast zal plakken in Eindhoven. De Brabantse club wil niet wachten.
Oud-PSV’er Boudewijn Zenden, die onder contract staat bij Liverpool, geldt als kandidaat. Trainer Koeman heeft daarnaast een poging ondernomen Giovanni van Bronckhorst warm te maken voor een overgang naar Eindhoven. De international heeft in Barcelona nog een contract tot medio 2008, maar zou vanwege privé-omstandigheden een terugkeer naar Nederland wel zien zitten.
Van Bronckhorst weigerde half april echter te veel vooruit te lopen op de belangstelling van PSV en Feyenoord: 'Met die interesse uit Nederland word ik echt elk jaar geconfronteerd. Ik begrijp ook dat dit de tijd is waarin transfers worden besproken, en waarin de speculaties toenemen. Ik heb nog niets met Barcelona besproken.'
Ze laten Koetje z'n gang gaan. Dit wordt smullen geblazen. Overigens vind ik Gio een veel minder slechte middenvelder dan linksback, maar het is natuurlijk bij lange na geen Cocu.