AZ
-
- AT Toto winner 15/16
Nee, geen toestemming, zei Kesler net in Studio Voetbal. Excelsior-AZ wordt gewoon op Woudenstein gespeeld. AZ krijgt 600 kaarten.Muisje Andersom schreef:En dus een soortement thuiswedstrijd spelen. Maar geod, ze zullen inderdaad wel toestemming krijgen. In verband met de veiligheid/openbare orde ofzo
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Goedmaken? Zoiwel de thuiswedstrijd als de uitwedstrijd zijn beslist door scheidsrechtelijke dwalingen (overtreding op Emanuelson, de rode kaart voor Davids na een schwalbe van Jenner en de 1-1)joey schreef:Haha, inderdaad! :D :xyxthumbs:
Hoe dan ook, een terechte beslissing van de KNVB. Nu nog Regelneef sturen die zijn fout wil goedmaken... :headbang:
Blijft staan dat Ajax niet van rkc wint.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Toch hebben zowel Ajax als PSV daar niet gewonnen.Muisje Andersom schreef:Maar goed, zelfs RKC won daar vorige week met twee vingers in de neus, terwijl toen er nog van alles op het spel stond voor Excelsior. Volgens mij de enige uitoverwinning van RKC dit jaar
:eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Natuurlijk, maar AZ pakt wel punten tegen Ajax én PSV dankzij fouten van de arbitrage. Belangrijke punten, gezien de kleine onderlinge verschillen. Onze scheidsrechters zijn vast als de dood voor Van Gaal.... (wie niet?)Demosthenes schreef:Goedmaken? Zoiwel de thuiswedstrijd als de uitwedstrijd zijn beslist door scheidsrechtelijke dwalingen (overtreding op Emanuelson, de rode kaart voor Davids na een schwalbe van Jenner en de 1-1)joey schreef:Haha, inderdaad! :D :xyxthumbs:
Hoe dan ook, een terechte beslissing van de KNVB. Nu nog Regelneef sturen die zijn fout wil goedmaken... :headbang:
Blijft staan dat Ajax niet van rkc wint.
Excelsior stelt niets voor en is nog uitgespeeld ook. AZ wint daar met grote cijfers. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
Wie heeft er geloof in dat Excelsior tegenstand gaat bieden aan AZ? Ik had er zelf vertrouwen in, maar als ik dan Ton Ojers weer hoor zeggen: 'Die gaan zich volledig sparen voor de nacompetitie, die riskeren geen enkele gele kaart etc.' besef ik dat die kans zéér aanwezig is. Lokhoff is echter weer een goede vriend van HtC en volgens HtC gaat die sowieso de boel op scherp zetten.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Laatst gewijzigd door Jesse op ma apr 23, 2007 11:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Lokhoff kan dat wel willen maar feit blijft dat Excelsior nergens voor speelt. Het gaat in eerste instantie om hun belang. Zij hebben zondag niks te winnen. Natuurlijk zullen ze best lekker willen voetballen maar ze gaan geen risico's nemen. AZ verspeelt de titel alleen als de spanning ze teveel is maar daar geloof ik niet in.Jesse schreef:Wie heeft er geloof in dat Excelsior tegenstand gaat bieden aan AZ? Ik had er zelf vertrouwen in, maar als ik dan Ton Ooijers weer hoor zeggen: 'Die gaan zich volledig sparen voor de nacompetitie, die riskeren geen enkele gele kaart etc.' besef ik dat die kans zéér aanwezig is. Lokhoff is echter weer een goede vriend van HtC en volgens HtC gaat die sowieso de boel op scherp zetten.
Wat denken jullie?