Willem 2-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Michael_B

Bericht door Michael_B » ma apr 23, 2007 5:48 pm

Nog even een opstelling:

Stekelenburg

Wiel - Stam - Vermaelen
-- Davids--
Gabri -- Urby
-- Sneijder--
Babel - KJH - Mitea
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 23, 2007 5:49 pm

Foutje inderdaad. :blush:

Hopelijk hebben onze Brabantsche vrienden vanwege het lijfsbehoud nog een aantal mooie feestjes in de planning staan en prikt Ajax er gewoon een doelpunt of 8 in. Het enige probleem dat ik heb met het kampioenschap winnen op doelsaldo is dat men met wel erg veel argwaan zal kijken naar Willem II. Als je immers met zulke cijfers verliest heb je je sportieve plicht niet gedaan.

AZ gaat choken. :yes: :eusa_pray:

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 23, 2007 5:51 pm

Thomas schreef:Het enige probleem dat ik heb met het kampioenschap winnen op doelsaldo is dat men met wel erg veel argwaan zal kijken naar Willem II.
God ja, dat zou een ramp zijn!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 23, 2007 5:55 pm

Ik bedoel te zeggen dat men het kampioenschap van Ajax wellicht niet al te serieus zal nemen.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma apr 23, 2007 6:05 pm

Lekker belangrijk, daar maalt niemand meer om als we op het Leidse staan...

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 23, 2007 6:06 pm

De kampioenschap zal toch niet echt serieus te nemen zijn. AJAX heeft een kut-seizoen gedraaid, onbegrijpelijk dat ze eigenlijk nog kans maken.

Verder is het verschil in doelsaldo toch 5 doelpunten, niet 6?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 23, 2007 6:07 pm

6 doelpunten verschil.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 23, 2007 6:09 pm

Mr. Ajax schreef:De kampioenschap zal toch niet echt serieus te nemen zijn. AJAX heeft een kut-seizoen gedraaid, onbegrijpelijk dat ze eigenlijk nog kans maken.
Valt wel mee hoor, met dat kut-seizoen. Ik vond het stukken leuker en aantrekkelijker dan in 2003-2004, 2004-2005 en 2005-2006. Alleen heel jammer dat we in Europa niets hebben kunnen laten zien.

Daarnaast staat er gewoon een goede basis voor volgend seizoen. Dat is de laatste jaren ook anders geweest.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 23, 2007 6:14 pm

Ik heb het niet over volgend seizoen. AJAX heeft, gezien de spelersgroep in vergelijking met die van 2005-2006, heel erg veel punten verspeeld, en heeft er op de beslissende momenten niet gestaan. AJAX heeft dit seizoen gefaald. Als ze die kampioenschap winnen is het echt een kwestie van meer geluk dan wijsheid.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 23, 2007 6:14 pm

Dus jij eiste en verwachte aan het begin van het seizoen niets minder dan een kampioenschap?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 23, 2007 6:55 pm

Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 23, 2007 7:07 pm

Thomas schreef:Dus jij eiste en verwachte aan het begin van het seizoen niets minder dan een kampioenschap?

Natuurlijk. Net als elke seizoen. Maar dit seizoen nog meer, gezien de spelers en trainer die wij hebben (aangetrokken).

In Europa staan we nu ook voor lul. Nee, dit seizoen was gewoon een slechte.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 23, 2007 7:29 pm

Dus je kijkt verder niet naar de tegenstand of de gebreken van de selectie maar eist ieder seizoen gewoon een kampioenschap? Tsja, dan kunnen we deze discussie wel beëindigen.

Ik heb dit seizoen genoten en me geërgerd, maar tenminste ook genoten. Volgend seizoen moet het echter nog een heel stuk beter.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 23, 2007 8:29 pm

Het voetbal en de prestaties zijn tot op heden stukken beter dan vorig seizoen. De titel gaan we op een haar na missen. Vorig seizoen waren we voor de winterstop al kansloos.
Ajax is vooral wisselvallig. Goed en slecht wisselen elkaar af, zelfs binnen een wedstrijd. Dat zal met ervaring en professionaliteit te maken hebben. De spelers leren dit seizoen een harde les, namelijk dat elk punt en elk doelpunt telt.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma apr 23, 2007 8:41 pm

En MvG is al heel druk bezig om volgend jaar, zowel in de organisatie (vdZee en Koster) als op de spelersmarkt er volgend jaar helemaal te staan. Wees daar maar van verzekerd :yes:

En misschien heeft HtC wel gelijk :eusa_pray:

Nihad

Bericht door Nihad » ma apr 23, 2007 9:39 pm

Spijker schreef:Lekker belangrijk, daar maalt niemand meer om als we op het Leidse staan...
Leidse? :sad:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma apr 23, 2007 10:50 pm

Om 19u gaat het stadion dicht, en vol is vol. Dan moet ik bij een kampioenschap wel rappa klappa naar Amsterdam gaan.

Trouwens, wedstrijdbezoekers. Hoe gaan jullie naar Tilburg? Heeft iedereen een auto? Mocht iemand nog twee plekkies vrij hebben en langs Utrecht rijden, ik hou me aanbevolen en we zorgen voor een kratje bier + delen in de benzinekosten.
Anders moet ik met de Axiosbus mee vanuit Den Bosch of gewoon op vrij vervoer gaan en gokken dat ik er toch in kom. Wat zijn de ervaringen?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 24, 2007 3:15 am

joey schreef:Het voetbal en de prestaties zijn tot op heden stukken beter dan vorig seizoen. De titel gaan we op een haar na missen. Vorig seizoen waren we voor de winterstop al kansloos.
Ajax is vooral wisselvallig. Goed en slecht wisselen elkaar af, zelfs binnen een wedstrijd. Dat zal met ervaring en professionaliteit te maken hebben. De spelers leren dit seizoen een harde les, namelijk dat elk punt en elk doelpunt telt.
Natuurlijk gaat/ging het dit seizoen beter dan vorig seizoen, maar dat we dichterbij een kampioenschap zijn ligt niet aan AJAX maar aan de concurrentie.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 3:52 am

En dus ook aan Ajax. Want als we net zoveel punten hadden gehaald als vorig seizoen, hadden we niet meegedaan om de titel.

999

Bericht door 999 » di apr 24, 2007 7:29 am

AJACIEDEN ONTWIJKEN MEDIAHAUSSE

AMSTERDAM, dinsdag

Om in alle rust en zonder opgeklopte mediadruk toe te leven naar de ontknoping in de eredivisie, zet Ajax de komende dagen de spelers even uit de wind. Ook AZ en PSV zijn tot een soortgelijke maatregel overgegaan. Alleen op vrijdag zal er zoals gewoonlijk kort vooruitgeblikt worden, maar verder zijn de spelers niet beschikbaar voor uitgebreide interviews.

In de ArenA kunnen supporters de uitwedstrijd tegen Willem II zondag op grote videoschermen bekijken. De toegang is gratis, ook voor aanhangers zonder clubcard. Als Ajax onverhoopt toch kampioen wordt, vindt er ’s avonds een huldiging plaats in het eigen stadion. Henk ten Cate gelooft dat Excelsior ondanks de lage klassering in staat moet worden geacht opnieuw voor een stunt te zorgen. De Rotterdamse ploeg staat dit seizoen immers bekend als een reuzendoder. „Tegen ons werd het 2-2, tegen PSV 0-0. Daar past 1-1 tegen AZ prima tussen”, blijft de coach optimistisch.

Overigens lopen de fans ook al warm voor de bekerfinale op zondag 6 mei. De 6400 kaarten voor een zogeheten treincombi waren binnen een dag verkocht aan seizoenkaarthouders. Er resteren nu alleen nog kaarten voor een buscombi.
De T.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di apr 24, 2007 7:33 am

Thomas schreef:En dus ook aan Ajax. Want als we net zoveel punten hadden gehaald als vorig seizoen, hadden we niet meegedaan om de titel.
Veel te gemakkelijk, bij Studio voetbal lieten ze een paar weken geleden een grafiek zien waarom te zien was dat op het moment dat Psv zijjn dip had en AJAX de kans kreeg om dichterbij of gelijk te komen AJAX het vrolijk af liet weten ... nu kan men weer een grafiek maken ( de derde ) waarin Psv zijn dip doortrekt maar AJAX daar weer niet van profiteert .. of ben jij er ook zou een die net als dat gezwam van HtC vindt dat AJAX een punt heeft gewonnen bij Rkc ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 12:29 pm

Het zou overigens zomaar kunnen dat Ajax er 7 of 8 inragt tegen Willem II. De Tilburgers hebben statistisch gezien de slechtste verdediging van de Eredivisie, hebben het altijd moeilijk tegen Ajax, zullen een feestje hebben gevierd vanwege het lijfsbehoud en hebben werkelijk niets meer om te bewijzen en voor te spelen.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 24, 2007 12:33 pm

Het is zeker mogelijk. Ik hoop alleen wel dat de spelers dat ook beseffen.

Thijs

Bericht door Thijs » di apr 24, 2007 12:41 pm

Of Willem II zet de deuren wagenwijd open om AZ (die toch niet erg geliefd zijn daar) terug te pakken voor het leegkopen door Scheringa twee jaar geleden. Zou ik op zich wel een mooie actie vinden. ;)

Thijs

Bericht door Thijs » di apr 24, 2007 1:08 pm

Wie trouwens naar deze wedstrijd wil heeft keuze te over. Willem II seizoenskaarthouders bieden op marktplaats massaal hun seizoenkaarten te koop aan.

Aanbod is nu zo hoog dat het niet eens echt heel duur is.

Plaats reactie