Perez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax Online'We hadden Perez zelf moeten schorsen'
25 april 2007
John Jaakke vindt dat Ajax eerder dit seizoen harder had moeten optreden tegen Kenneth Perez. De Deense spelmaker ging in het thuisduel met FC Twente over de schreef door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Nicky Siebert. De voorzitter van Ajax vindt dat Perez achteraf geschorst had moeten worden naar aanleiding van die uitlating.
"Als ik me in de afgelopen vier jaar iets heb aangetrokken, is het onze handelwijze in die situatie", zegt Jaakke in een interview met Intermediair. "Dat had ik anders moeten doen. Ik had eerder moeten optreden en we hadden Perez ook zelf moeten schorsen. Het was de moeilijkste week uit mijn voorzitterschap. In een volgend soortgelijk geval zou ontslag een optie zijn, zeker. Maar daar ga ik me niet op vastleggen, want ik wil dan wel eerst de situatie bekijken."
Martin van Geel wilde maandagavond in het tv-programma Voetbal Insite niet te diep ingaan op de vraag of Perez door Ajax geschorst had moeten worden. "Achteraf gezien was het beter geweest als hij tegen Sparta niet gespeeld zou hebben", aldus de technisch directeur van Ajax. "Het heeft een enorme impact gekregen op Ajax en het heeft ons punten gekost. Heel Nederland heeft zich er wekenlang mee bemoeid en dat heeft impact op een team. Het is een hele slechte zaak geweest."
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Daarbij is neger gewoon een Nederlands woord en heeft Perez naast zijn excuses ook betaald door middel van zware boetes en een zware schorsing, case closed lijkt me.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op do apr 26, 2007 6:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
In interviews met Jaakke en HtC ( van Geel ) lees ik alleen dat men al wat er fout is gegaan op het bordje van Perez wil schuiven, lekker gemakkelijk.Net alsof het Perez is geweest die Sneijder heeft ingefluisterd dat ie tegen een speler van Sparta blinde tyfushond moet roepen.Neefkens schreef:In interviews met Jaakke en HtC over de maand december waarin ze alles weggaven, kun je zien dat ze vinden dat ze eerder en harder hadden moeten ingrijpen, dat is niet zomaar.
Maar het is alleen maar mijn mening. Bén ik een keer negatief, is notabene Voetske het niet met me eens. :00001757.gif:
Blij met de punten ...
Perez mag weg bij Ajax, volgens Johan Derksen. PSV en Feyenoord zouden interesse hebben, voor wat het waard is. Maar volgens Derksen zou Perez in elke ploeg in de Eredivisie passen. Behalve bij Ajax dan, want daar schijnt zijn karakter te botsen met HtC. Wederom volgens Derksen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Volgens mij is het een gok van Derksen. Niet terug naar AZ, waar kan hij dan heen in Nederland? Juist...
Stel Feyenoord heeft 10 miljoen te besteden (stel!), zou de club dan laten we zeggen twee miljoen neertellen voor een speler van in de dertig die blijkbaar nogal lastig is? Lijkt me niet.
Stel Feyenoord heeft 10 miljoen te besteden (stel!), zou de club dan laten we zeggen twee miljoen neertellen voor een speler van in de dertig die blijkbaar nogal lastig is? Lijkt me niet.
Het stinkt aan alle kanten!