En PSV?Jöhnk schreef:Ik had vannacht een visioen. Ajax wint met 1-5 en Az speelt 2-2 tegen Excelsior (gelijkmaker in de 77-ste minuut).

Toch knap hoe HtC in zijn eentje de boel weet op te fokken.

Ik nog steeds niet (tegen beter weten in?)Peter schreef:We gaan er vol voor en we zien wel waar het schip strandt.
Helaas zal het al met al niet genoeg zijn, want ik met het feit dat we geen kampioen worden heb ik me al een tijdje verzoend.
Iedereen, denk ik. Zelfs Ten Cate. Maar de spirit zit er nog wel in bij Ajax, in tegenstelling tot bij PSV. Dat kan doorwerken in de plee-offs.Peter schreef:Helaas zal het al met al niet genoeg zijn, want ik met het feit dat we geen kampioen worden heb ik me al een tijdje verzoend.
Precies!Thijs schreef:Oh mensen, ik trek het niet langer. Gelukkig smst m'n maat dat hij zelf ook geen hap door z'n keel krijgt en slecht heeft geslapen.
Ik ga nu naar Tilburg.
Er zijn twee mogelijkheden: Ajax wordt geen kampioen, ik kom hier om een uur of zes netjes 'kut' zeggen en ik ga zuipen.
Ajax wordt kampioen, ik krijg een tienvoudig orgasme, ik zuip me helemaal te pletter vannacht, morgen ook, en dan hoop ik dat ik dinsdag nog leef. In dat geval al mijn reactie: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! YES YES YES!!!![]()
Lieve AT-vrienden, héél veel succes en sterkte vanmiddag. Denk aan elkaar als we om 16.10u nog één goal nodig hebben en van de spanning dreigen te bezwijken. Samen pakken we die schaal! AJAX!!!
Naar de kroeg is altijd beter weet je dat om kwart voor drie je al klem kan zuipen aangezien het 0-1 0-2 staat bij excelsior-az en het kampioenschap voorbij en de playoffs tegen die kakkerlakken kan beginnenMr. Ajax schreef:Ik ga over een uurtje al naar de kroeg om de wedstrijd live te kijken. Deze wedstrijd leeft hier wel heel erg!
KOM OP AJAAAAAAX!!!
Yesterday
Yesterday, all our troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday
Suddenly, I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me.
Oh, I yesterday came suddenly
Why He had to go I don't know he wouldn't say
He did something wrong, now I long for yesterday
Yesterday, RKC was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Why He had to go He don't know He couldn’t say
He did something wrong, now I long for yesterday
Yesterday, RKC was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Mm mm mm mm mm mm mm
Hoe krijg je dat?Jöhnk schreef:Ik heb ook afgesproken iets anders te gaan doen vanmiddag. Heb daar nu een beetje spijt van, want de wedstrijd begint toch te kriebelen. Gek genoeg voel ik een positieve vibe.