Wesley Sneijder
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
Op Nederlanders zeker, bovendien is de PL hotter dan hot momenteel. Geld en aandacht in overvloed.Peter schreef:Dat zijn mijn woorden. Ik denk dat een Arsenal meer aantrekkingskracht heeft op zo'n jongen dan Valencia.
Valencia is natuurlijk wel een titelkandidaat in de PD en ik kan me voorstellen dat Sneijder het wel ziet zitten om lekker te vrijbuiten op het middenveld met een paar beulen achter zich voor het vuile werk.
Ik zou echter zeggen dat valencia meer aan Raúl García heeft dan aan Sneijder, Sneijder lijkt me wat te veel van het goede in een ploeg met zoveel aanvallers. M.I. is Sneijder het beste af bij een club die hem zo aanvallend mogelijk gebruikt.
-
Ik lees net op voetbalonline (betrouwbaarheid blijft twijfelachtig) dat Valencia gaat kiezen tussen Sneijder en de la Pena. Valencia wil/kan echter niet meer uitgeven dan 12 miljoen en aangezien Ajax daar niet akkoord mee gaat zullen ze waarschijnlijk voor de la Pena kiezen die transfervrij is.
Misschien kan Ten Cate ook een poging doen bij de la Pena, lijkt me niet verkeerd...
Misschien kan Ten Cate ook een poging doen bij de la Pena, lijkt me niet verkeerd...
Davids en Gabri kun je in dienst van Sneijder laten spelen, want Sneijder is dat waard. Al blijf je flink afhankelijk van de vorm van de dag van 1 speler. Espanyol stelt zijn hele elftal af op de man die nooit scoort en continu ballen verspeelt omdat z'n steekpasses niet aankomen. Dat is dus flink stom. Vond Espanyol zonder IDLP dan ook een stuk sterker dan met.
Bakircioglu is een gevalletje Perez. In de voorhoede rendeert hij beter dan op het middenveld.
Bakircioglu is een gevalletje Perez. In de voorhoede rendeert hij beter dan op het middenveld.
MVG in Het Parool: Sneijder heeft géén clausule in zijn contract en het bod van Valencia was gemeten naar het bedrag dat ze bij Ajax in hun hoofd hebben niet interessant. Sneijder laat weten dat hij Valencia een club vindt in de categorie Barcelona, Manchester United en Bayern München. Opvallend dat hij Bayern München noemt. Desondanks meldt Het Parool dat Sneijder een voorkeur heeft voor Engeland of Spanje.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 10/11
8 miljoen? Terecht dat Van Geel niets van zich laat horen, schandalig laag bod. Die gasten begrijpen er dus helemaal niets van.5/5/2007 - 'Bod van Valencia op Sneijder was slechts 8 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
Martin van Geel bevestigde in het Algemeen Dagblad dat Valencia een bod heeft uitgebracht, maar gaf aan dat dat bod lager was dan de genoemde 12 miljoen euro. "Dat bod was veel te laag en daarom weigeren wij een tegenbod te doen. Het bedrag dat Valencia heeft geboden ligt dan ook vele malen lager dan het bedrag dat ik her en der heb gelezen."
Die uitlatingen komen overeen met de berichtgeving van het doorgaans goed bij Valencia geïnformeerde Las Provincias. Die regionale krant in Spanje meldt vandaag dat het bod van Valencia 8 miljoen euro zou bedragen.
Volgens een woordvoerder van Valencia werd het daarna stil bij Ajax. het openingsbod zou op geen enkele manier beantwoord zijn. "We wachten op een antwoord, of ze er voor open staan of niet, maar ze hebben helemaal niets geantwoord. Niet dat het te weinig is of dat ze er helemaal niet voor open staan, niets."
Ajax Netwerk
Sneijder zelf liet weten een en ander rustig af te wachten. "Valencia is een prachtige club, maar ik wacht het gewoon af."
Bron: Ajax Netwerk
En wat gebeurt hierna; Sneijder wil graag naar het buitenland en ziet de bui al hangen dat wanneer hij zijn contract verlengt zijn transfersom ook omhoog schiet. Sneijder wijst de contractaanbieding af. MVG slaat toe en geeft aan dat wanneer een speler zijn contract niet wil verlengen hij dan maar beter kan vertrekken.LeonardoSpits schreef:''Ajax wil contract Sneijder openbreken''
kan geen link plaatsen, maar het is het 2de filmpje in de lijst van VI.nl
Lijkt me puur om sneijder wat meer geld te laten verdienen enzo de lust naar het buitenland te stillen...
Gevolg: Ajax verkoopt Sneijder voor een magere 9 miljoen.