Wesley Sneijder
Moderator: mods
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Aha, dank !joey schreef:Tot 2009.
Ajax hoeft niets, het is nog vroeg. Het is zeker niet uitgesloten dat een club de hoofdprijs betaalt. Bayern heeft al 14 miljoen geboden.
Klopt ook wel, alleen vind ik alles boven de 15 miljoen erg veel voor iemand met de beperkingen van Sneijder. Een uitstekende aanvallende middenvelder, maar er moet minimaal 1 middenvelder in zijn rug staan die het vuile werk voor hem opknapt. Op iedere andere positie is Sneijder nu eenmaal kwetsbaar.
- Ajaciedjuh
Noem eens een speler met deze aanvallende en scorende kwaliteiten als Sneijder die dat niet nodig heeft. Dit soort spelers blinken nooit uit in defensief gedrag. Daarnaast moet ik zeggen dat Sneijder ook op dat vlak zich behoorlijk heeft ontwikkeld. Hij doet zijn werk en kan behoorlijk op en neer!Baseman schreef:Aha, dank !joey schreef:Tot 2009.
Ajax hoeft niets, het is nog vroeg. Het is zeker niet uitgesloten dat een club de hoofdprijs betaalt. Bayern heeft al 14 miljoen geboden.
Klopt ook wel, alleen vind ik alles boven de 15 miljoen erg veel voor iemand met de beperkingen van Sneijder. Een uitstekende aanvallende middenvelder, maar er moet minimaal 1 middenvelder in zijn rug staan die het vuile werk voor hem opknapt. Op iedere andere positie is Sneijder nu eenmaal kwetsbaar.
Mwoah, verdedigend en in de omschakeling is Sneijder weinig waard.
En dit is pas zijn eerste constante seizoen, waarbij hij de pech heeft gehad het niet in de CL te kunnen laten zien. Dat komt zijn transferwaarde niet ten goede.
En dit is pas zijn eerste constante seizoen, waarbij hij de pech heeft gehad het niet in de CL te kunnen laten zien. Dat komt zijn transferwaarde niet ten goede.
Deco.Ajaciedjuh schreef:Noem eens een speler met deze aanvallende en scorende kwaliteiten als Sneijder die dat niet nodig heeft.
Is het geen optie om Sneijder te porren voor een contractverlenging tegen een geweldig salaris? Ik weet niet wat hij nu verdient, maar laten we zeggen € 3 miljoen p/j. Dit verdien je weer terug dmv kampioen worden en cl spelen.
Daarnaast zal zijn waarde alleen maar toenemen met een mogelijke cl deelname en het ek 2008 voor de deur. Na de ek lijkt mij het perfecte moment om hem te verkopen.
Enige gevaar is dat de verschillen in de selectie erg groot worden qua salaris.
Daarnaast zal zijn waarde alleen maar toenemen met een mogelijke cl deelname en het ek 2008 voor de deur. Na de ek lijkt mij het perfecte moment om hem te verkopen.
Enige gevaar is dat de verschillen in de selectie erg groot worden qua salaris.
Ajax kan en moet nooit € 3.000.000,- aan jaarsalaris gaan betalen. Als hij dan een carrièrebeëindigende blessure krijgt? Dan wil KJH natuurlijk ook weg of zo dik gaan verdienen en al snel zal de rest van de selectie volgen. Bovendien mag Ajax, bij het wederom niet halen van de lucratieve CL, blij zijn als zij een fractie van een dergelijk salaris kan betalen.
Al meer zelfs. Maar bij het wederom mislopen van de CL zal Ajax het niet kunnen permitteren om met salarisverhogingen aan te komen. Zeker gezien het signaal dat daar van zal uitgaan naar de rest van de spelersgroep.Thomas schreef:Een fractie? Mwah, ik denk dat Sneijder wel 2 miljoen euro per jaar verdient hoor.
Oja, was het vergeten.Als AJAX er ook maar aan denkt om 22 miljoen neer te tellen voor Alves moeten ze meteen heel het bestuur enz. opdoeken.Jesse schreef:Generaal.Voetske schreef:Bron ?.Jesse schreef:Ajax schijnt straks 22 miljoen voor Alves te willen gaan betalen. Kan je nagaan!
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Die 2.6 miljoen van Sneijder is - ookal staat het er wat ongelukkig - weldegelijk inclusief reclamecontracten en andere sponsoring. Ajax betaalt absoluut geen 2.6 miljoen euro aan salaris.Jabu schreef:Al meer zelfs. Maar bij het wederom mislopen van de CL zal Ajax het niet kunnen permitteren om met salarisverhogingen aan te komen. Zeker gezien het signaal dat daar van zal uitgaan naar de rest van de spelersgroep.Thomas schreef:Een fractie? Mwah, ik denk dat Sneijder wel 2 miljoen euro per jaar verdient hoor.
Als je als club de prijs kan opdrijven tot 20 miljoen dan probeer je dat toch gewoon? Als niemand hem dan wil hebben en Sneijder zegt er verder niks over is het toch prima? Dan maar volgende zomer verkopen voordat zijn contract afloopt..Baseman schreef:14 miljoen dus![]()
Het gaat er mij meer om dat Ajax net doet alsof alles onder de 15 miljoen een fooi is, lijkt me nogal overdreven.