Inderdaad, zie me even een partij jaloers zijn :00001757.gif:goodfella schreef:En Baseman, blijf lekker weg uit dit soort topics ipv dat afgunstige gedrag.
Wesley Sneijder
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zag het net ook en dat klonk wel alsof er meer aan de hand was. Wellicht dat Ajax in ieder geval alvast voorzichtig heeft gepolst of hij beschikbaar zou zijn wanneer Sneijder vertrekt. Ik ken hem eigenlijk nauwelijks. Is hij bijvoorbeeld tweebenig?brigade zuid schreef:Overigens werd Boussafa net genoemd als mogelijke vervanger. Boussafa zelf reageerde met 'geen commentaar' toen een Belgische verslaggever hem daar naar vroeg.
Valencia zou voor Sneijder wel een mooie club zijn denk ik. Ze spelen structureel om de titel in Spanje en de kans op een vaste basisplaats is waarschijnlijk toch wat groter dan bij Barcelona. Even afwachten wat ze willen betalen. Ik wil wel de hoofdprijs hebben voor Sneijder. Als ze die betalen en hij wil dan moeten we het maar doen. Kunnen we dat geld gebruiken om het elftal op 2 tot 3 plaatsen te versterken.
VIValencia komt opnieuw Sneijder ophalen
EXCLUSIEF -Valencia meldt zich deze week opnieuw in Amsterdam om met Ajax te onderhandelen over Wesley Sneijder.
Valencia bood onlangs twaalf miljoen euro voor de creatieve middenvelder, maar dat vond de Amsterdamse club een te laag bod. Deze week waagt de huidige nummer vier van de Primera División een nieuwe poging de 33-voudige international los te weken.
Sneijder zelf heeft Ajax laten weten graag naar Valencia te willen vertrekken. De 22-jarige Utrechter staat nog tot medio 2009 onder contract bij de Amsterdamse club, maar hoopt dat zijn huidige werkgever meewerkt aan een transfer. Ook Barcelona is geïnteresseerd in de Ajacied, maar de regerend kampioen mist de financiële middelen om Sneijder aan te trekken.
Sneijder ophalen? Eerst zien, dan geloven!
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Daarom, dan zegt Sneijder het toch goed? Hij hoopt dat Ajax zal meewerken. Hij eist niks, hij heeft bij zijn contract niet lopen zeiken om een gelimiteerde afkoopsom. Ik ben ervan overtuigd dat Sneijder gewoon met volle inzet bij Ajax speelt volgend jaar als Ajax en Valencia er niet uitkomenASR_AFCA schreef:Beste Sneijdert :
Ajax wil best meewerken aan je transfer, als je er maar voor zorgt dat je nieuwe werkgever genoeg zal dokken!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Yup. En halen ze misschien een speler die in tactisch opzicht en qua samenspel wat rijper is.Jabu schreef:Inderdaad. Bovendien heeft Ajax dan gelijke de financiële middelen om er voor te zorgen dat het elftal niet op creatief gebied compleet afhankelijk is van één speler.
Ajax kan hier echt beter uit komen.
Wat mij betreft mag Voetske best als 'mediator' optreden tijdens de transferonderhandelingen, beetje azijnzeiken over het lage bod in Voetske-stijl en een miljoentje of 30 moet best mogelijk zijn.
Maar goed, hoogstwaarschijnlijk zullen we Sneijder weer onder zijn waarde verkopen voor een miljoen of 10.
Maar goed, hoogstwaarschijnlijk zullen we Sneijder weer onder zijn waarde verkopen voor een miljoen of 10.