Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 18, 2007 12:00 pm

Je hoeft, zoals Jöhnk aangaf, toch niet hetzelfde type speler te halen? Bovendien is de markt iets groter dan Nederland.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 12:18 pm

Jöhnk schreef:Denk dat Ajax beter niet mikt op een type identiek aan Sneijder. Dan ga je er namelijk altijd op achteruit. Ik zou kiezen voor een speler die minder scoort maar meer spelbepalende kwaliteiten heeft.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. In wat Sneijder goed doet zie ik zo snel geen betere. En al zeker geen speler die haalbaar is voor Ajax.

Maar er zijn wel spelers die het team Ajax beter kunnen maken, want laten we niet vergeten dat ook Wesleij een van de spelers is die heeft gezorgd voor zwakke plekken. Zowel bij balverlies als balbezit.

Ajax komt hier sterker uit. Ik maak me eerlijk gezegd nog het meeste zorgen over het geringe scorend vermogen van Davids en Gabri.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 12:19 pm

Ach, als het gebrek aan doelpunten van Gabri en Davids te schrijnend wordt kun je altijd in de Eredivisie Gabri nog inwisselen voor Perez.

999

Bericht door 999 » vr mei 18, 2007 12:20 pm

Sinds wanneer hebben Gabri en Davids scorend vermogen ?.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 12:21 pm

Dan moet je dus wel een aanvallende middenvelder hebben aangetrokken die het controlerende blok Gabri-Davids niet nodig heeft. Maar dat is sowieso aan te raden.

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 18, 2007 12:21 pm

Als Sneijder er niet meer is heb je ook niet meer 2 verdedigende middenvelder achter hem nodig.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Alexander

Bericht door Alexander » vr mei 18, 2007 12:41 pm

Ajax heeft nog tijd genoeg om een gigantisch bedrag te gaan krijgen voor Sneijder. Onder de 15 miljoen niet verkopen, echt niet doen. Uiteindelijk komt er echt wel een club die 18 miljoen wilt betalen.

Toppie

Bericht door Toppie » vr mei 18, 2007 12:43 pm

17/5/2007 - Sneijder verwacht binnen twee of drie dagen transfer, zelf al akkoord
(Gepost door RvN)

In het Algemeen Dagblad laat Wesley Sneijder weten dat hij snel een akkoord verwacht over zijn transfer naar Valencia. "Ik denk dat het binnen twee of drie dagen wel rond is, maar dat is niet aan mij. Ik hoor het vanzelf. De wedstrijden met Ajax tegen AZ zijn nu het belangrijkst, daar wil ik me optimaal op kunnen concentreren."
Ajax Netwerk
"Ik verwacht en hoop dat de clubs er snel uitkomen. Zelf ben ik er al een tijdje uit. Valencia is een heel mooie club in een mooie competitie. Daar wil ik graag spelen. Ik denk dat ik klaar ben voor de stap, zowel sportief als gevoelsmatig. Het is nu afwachten tot de clubs eruit zijn."
Ajax Netwerk
Verwacht wordt dat de clubs tot een akkoord zullen komen over een bedrag tussen de 12 en 15 miljoen euro

AN

:wals.gif: Nou van Geel shoppen jongen en snel

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 18, 2007 12:59 pm

Alexander schreef:Ajax heeft nog tijd genoeg om een gigantisch bedrag te gaan krijgen voor Sneijder. Onder de 15 miljoen niet verkopen, echt niet doen. Uiteindelijk komt er echt wel een club die 18 miljoen wilt betalen.
Leuk bedacht, maar Sneijder heeft zelf ook iets te zeggen.
Het stinkt aan alle kanten!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » vr mei 18, 2007 1:03 pm

Maar ook weer niet zo heel erg veel, want z'n contract loopt nog twee jaar door.

Dit jaar 15 miljoen of volgend jaar drie miljoen minder maakt niet zo heel erg veel uit. Hoeveel heeft ie ons ook alweer gekost?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 18, 2007 1:04 pm

Volgend jaar heb je het mes op de keel.

Je moet ook rekening houden met de wensen van die jongen. Lijkt me wel zo menselijk.

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » vr mei 18, 2007 1:09 pm

LucaS schreef:Wat een onzin! Als Sneijder en Huntelaar vertrekken heb je aardig wat geld. Doe er alsjeblieft Babel ook nog bij en je hebt een miljoen of 45 om je elftal te versterken. Als het van geel daar niet mee lukt, dan is ie nog geen procent waard van alle jubelverhalen die hier over de man de rondte doen
Klinkt natuurlijk leuk wat je zegt, maar je rekent jezelf rijk. Echt niet dat van Geel alle miljoenen die we aan de transfers overhouden ook mag gebruiken om het elftal te versterken. Ajax is en blijft (helaas) een onderneming.

Toch denk ik dat het te doen is. Zeuren over dat je de stap wil maken en dan weer een speler kwijtraken enzo heb ik niet zoveel aan. Kijk naar PSV. Die raken ieder jaar onderhand bepalende spelers kwijt, maar weten tegen alle verwachtingen in elk jaar sterk terug te komen met nieuwe spelers. Het kan dus echt wel.

Ik gun het Wesley wel. Over de transfersom twijfel ik. Tuurlijk is 15 miljoen veel... maar het voelt niet veel als je het koppelt naar wat hij voor dit Ajax betekend. Ik denk dan eerder aan een bedrag van rond de 18/19 miljoen. Wie weet wat hij voor ons gaat betekenen tegen AZ.. kan hij zijn eigen waarde nog even opkrikken.
Laatst gewijzigd door Pride of Amsterdam op vr mei 18, 2007 1:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Op naar de vierde ster!

Aristides

Bericht door Aristides » vr mei 18, 2007 1:10 pm

joey schreef:Volgend jaar heb je het mes op de keel.

Je moet ook rekening houden met de wensen van die jongen. Lijkt me wel zo menselijk.
Ajax moet een tomasson-verhaal voorkomen; ruzie en dan gratis wegwandelen, we hebben al genoeg geld verloren met transfervrije spelers.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 18, 2007 1:13 pm

Precies, Demo.

Maar ik heb alle vertrouwen in MVG. :headbang.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr mei 18, 2007 2:58 pm

Volgens mij staat Valencia niet echt bekend om opzienbarende transfers in de zin van dat ze smijten met geld. Wat dat betreft is het wel jammer dat er vooralsnog geen Engelse of Italiaanse clubs aan de bel trekken, of Real Madrid/Barcelona. Ik schat de marktwaarde van Sneijder op ongeveer 15-17 miljoen, maar of Valencia dat betaalt? De keuze van Sneijder lijkt vast te staan, dat maakt het onderhandelen voor Valencia er wel makkelijker op..

Ik zou Sneijder proberen te vervangen met een jongen waar statiegeld op zit. Eentje die in de schaduw van Perez en Kennedy kan rijpen. Hij mag natuurlijk ook niet teveel kosten want afgelopen seizoen is er fors verlies gedraaid, dat moet natuurlijk worden goedgemaakt met deze transfersom. Bovendien is het nog allerminst zeker dat Ajax komend seizoen wél Champions League speelt. Ik verwacht dan ook geen spectaculaire aankoop van Van Geel.
Ajax!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 3:02 pm

Van Geel is niet gek. Die weet ook dat nu een twijfelgeval halen betekent dat je in de toekomst alleen maar meer geld gaat verliezen. Van Geel haalt iemand waar hij voor de volle 100% vertrouwen in heeft.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 18, 2007 3:05 pm

Van Geel krijgt hier inmiddels Godachtige proporties!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 3:08 pm

Dat maak jij ervan, Luuk. Zullen we dergelijke geintjes tot het Rommelhok beperken?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mei 18, 2007 3:15 pm

Ik hoop wel dat Martin van God de Ogararu's voortaan achterwege laat.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 18, 2007 3:17 pm

Dat hoop ik ook, ja. Maar een vervanger voor Sneijder zoeken is natuurlijk ook iets anders dan een puzzelstukje aan de selectie toevoegen. Dit is wel een iets belangrijker puzzelstukje.

Alexander

Bericht door Alexander » vr mei 18, 2007 3:58 pm

In tegenstelling tot alle berichten hier heb ik niet zo veel vertrouwen in van Geel. Alle aankopen die ik hier voorlopig heb zien binnenkomen vind ik nou niet zo geweldig.

Nihad

Bericht door Nihad » vr mei 18, 2007 4:11 pm

Jaaah, KJH, Stam, Gabri, Perez en Davids zijn enorme prutsers. :drecul.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

jabu

Bericht door jabu » vr mei 18, 2007 4:15 pm

Maak het rijtje dan ook even af met MKD, Roger en Ogararu.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 18, 2007 4:20 pm

Bertje schreef:Dat maak jij ervan, Luuk. Zullen we dergelijke geintjes tot het Rommelhok beperken?
Nee, want het hoort hier thuis. elke mogelijke ellende lijkt wel af gedaan t eworden met, "maar ik heb het volste vertrouwen in van Geel".

Davids en Stam had iedere boerenlul gekocht als ie de kans had gehad. Gabri (en davids trouwens) zijn geheel op het conto van Ten Cate te schrijven als ik AT mag geloven. Huntelaar was op zich ook niet overdreven knap, hoewel het wel een gok was. dat is dus zeker een plus voor van Geel. Blijven over, de Mul, Krohn-Dehli, Leonardo en Ogararu. Roger zullen we ook maar aan Ten Cate toeschrijven.

Als je het niet erg vind, ben ik nog niet overtuigd

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 18, 2007 4:21 pm

Krohn Dehli moest van Blind komen. Het besluit om De Mul terug te halen was al genomen voor Ten Cate was aangesteld.

Plaats reactie