Wesley Sneijder
Moderator: mods
Krohn-Deli heeft Ajax toch niets gekost? Bovendien was er een rechtshalf nodig. De Mul heeft het goed gedaan, al is hij de laatste weken flink uit vorm, Huntelaar heeft het fenomenaal gedaan, Gabri heeft het goed gedaan, Davids heeft het goed gedaan, Stam heeft het goed gedaan, Roger heeft het slecht gedaan, Ogararu heeft het slecht gedaan, Leonardo heeft het redelijk gedaan, Gentenaar heeft het redelijk gedaan en Perez heeft het goed gedaan. Toch een meer dan behoorlijke balans.
-
Ik heb begrepen dat Perez ons de titel heeft gekost.
En de zekerheden (Stam, Davids en Gabri) waren of door iedereen gekocht op het moment dat de kans zich voordeed, of 100% op het conto van Ten Cate te schrijven. De rest is van van Geel en is twijfelachtig.
Maar goed, Sneijder inderdaad. Als er een Ajacied is die ik een mooie transfer gun, dan is het Sneijder wel.
En de zekerheden (Stam, Davids en Gabri) waren of door iedereen gekocht op het moment dat de kans zich voordeed, of 100% op het conto van Ten Cate te schrijven. De rest is van van Geel en is twijfelachtig.
Maar goed, Sneijder inderdaad. Als er een Ajacied is die ik een mooie transfer gun, dan is het Sneijder wel.
Dus eerst waren de aankopen van de trainer (Koe) en toen van de TD (Van Geel)?
Ik denk dat zulke beslissingen in overleg worden genomen. De TD zal afgaan op de kennis van de trainer en omgekeerd. Dus Krohn Dehli en Gabri naar Ajax op aanraden van de trainer, Perez op aanraden van de TD.
Ik denk dat zulke beslissingen in overleg worden genomen. De TD zal afgaan op de kennis van de trainer en omgekeerd. Dus Krohn Dehli en Gabri naar Ajax op aanraden van de trainer, Perez op aanraden van de TD.
Het stinkt aan alle kanten!
Uiteindelijk heeft de TD natuurlijk de eindverantwoordelijkheid en moet Van Geel de grote lijn in de gaten houden. Dus De Mul en MKD zijn wellicht op voorspraak van Blind, maar onder goedkeuring van Van Geel gekomen. Net zoals Gabri, Leonardo en Davids wellicht op voorspraak van Ten Cate, maar onder goedkeuring van Van Geel zijn gekomen. Hetzelfde gaat ook weer op voor Roger en Cruijff.
Ik reken Van Geel Ogararu en Roger zeker aan. Dat zijn grappen die ik liever niet gemaakt zie worden bij Ajax.
Verder heeft Jabu gelijk wanneer hij zegt dat de TD zijn goed –of afkeuring uitspreekt, maar de trainer en TD kunnen het daar over eens blijven. Dat zou zomaar kunnen gelden voor Leonardo, De Mul en MKD, maar die jongens kostten niets en dus was het risico nihil.
Verder heeft Jabu gelijk wanneer hij zegt dat de TD zijn goed –of afkeuring uitspreekt, maar de trainer en TD kunnen het daar over eens blijven. Dat zou zomaar kunnen gelden voor Leonardo, De Mul en MKD, maar die jongens kostten niets en dus was het risico nihil.
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah niet al teveel want zn contract loopt nog twee jaar door.joey schreef:Leuk bedacht, maar Sneijder heeft zelf ook iets te zeggen.Alexander schreef:Ajax heeft nog tijd genoeg om een gigantisch bedrag te gaan krijgen voor Sneijder. Onder de 15 miljoen niet verkopen, echt niet doen. Uiteindelijk komt er echt wel een club die 18 miljoen wilt betalen.
-
- AT Toto winner 15/16
Maar als een speler echt weg wil en heel veel geld oplevert, dan is het een win-windeal.brigade zuid schreef:Mwah niet al teveel want zn contract loopt nog twee jaar door.joey schreef:Leuk bedacht, maar Sneijder heeft zelf ook iets te zeggen.Alexander schreef:Ajax heeft nog tijd genoeg om een gigantisch bedrag te gaan krijgen voor Sneijder. Onder de 15 miljoen niet verkopen, echt niet doen. Uiteindelijk komt er echt wel een club die 18 miljoen wilt betalen.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Precies, het moet zeker van AJAX kant een winsituatie zijn, dus het moet veel geld opleveren anders kan Sneijder lekker blijven ook al heeft hij geen zin.Neefkens schreef:Maar als een speler echt weg wil en heel veel geld oplevert, dan is het een win-windeal.brigade zuid schreef:Mwah niet al teveel want zn contract loopt nog twee jaar door.joey schreef: Leuk bedacht, maar Sneijder heeft zelf ook iets te zeggen.
-
- AT Toto winner 15/16
-
Ik denk dat het eerder het tweede deel van jouw opmerking was die hem kwaad maakte, BZ. Slaat namelijk nergens op. Het was gewoon een simpel verzoek van Bertje.brigade zuid schreef:Nee, jij gedraagd je teveel als mod, dus gedraag jij je maar snotneus.Bertje schreef:Zou je even normaal willen doen, BZ?
Ik ben