De play-offs: Ajax-AZ
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63000LeonardoSpits schreef:je bladert maar lekker terug
Tsss, ik zit hier in het ziekenhuis en heb geen tijd om 17 pagina's te doorzoeken... pleeaze.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Oftewel, Ajax speelt heel slap en heeft één kans(je) gekregen door Huntelaar? AZ speelt ouderwets irritant en heeft één kans gekregen voor Arveladze op de lat.
Zal toch wat moeten veranderen, Henk.
Zal toch wat moeten veranderen, Henk.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Ik verwacht een hele andere tweede helft. Schandalig dat Vink niet optreed tegen het tijdrekken. Een keer geel en het is over.
Ajax moet de tweede helft er gewoon vol op: dan gaat het stadion erachter staan, maar je geeft wel meer ruimte weg aan az. Voordeel is dat Dembele er niet bij is, zodat de Ajax verdediging op snelheid geklopt kan worden.
Belachelijk dat trouwens de grensrechter het trappen van Donk niet zag: donker rood (zal wel volgende seizoen een aantal wedstrijden zijn geschorst, maar dat schiet Ajax niks mee op). De Mul kan de Clerk makkelijk hebben. Als nu ook Babel zijn nivo van vorige week terug krijgt, dan kan het nog wat worden. Perez of Sneijder, wat een wereld van verschil. Ik hoop dat Perez de tweede helft mijn mond snoert, maar ...... ik ben er bang voor.
Als Ajax kan scoren, dan krijgt het zeeen van ruimte voorin en dat moet dodelijk zijn met de Mul en Babel.
Ajax moet de tweede helft er gewoon vol op: dan gaat het stadion erachter staan, maar je geeft wel meer ruimte weg aan az. Voordeel is dat Dembele er niet bij is, zodat de Ajax verdediging op snelheid geklopt kan worden.
Belachelijk dat trouwens de grensrechter het trappen van Donk niet zag: donker rood (zal wel volgende seizoen een aantal wedstrijden zijn geschorst, maar dat schiet Ajax niks mee op). De Mul kan de Clerk makkelijk hebben. Als nu ook Babel zijn nivo van vorige week terug krijgt, dan kan het nog wat worden. Perez of Sneijder, wat een wereld van verschil. Ik hoop dat Perez de tweede helft mijn mond snoert, maar ...... ik ben er bang voor.
Als Ajax kan scoren, dan krijgt het zeeen van ruimte voorin en dat moet dodelijk zijn met de Mul en Babel.
- Ajaciedjuh