Zijn shirtje aan een gehandicapte geven.Jesse schreef:Wat deed-ie?Daniel_vT schreef:Mooi gebaar Davids.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nee, hij was de 2e helft wel beter of minder slecht. Ajax speelde de 2e helft dan ook veel meer met alles naar voren en dan kan een Perez wel van nut zijn. Dan heeft ie bewegende spelers om zich heen, passingsmogelijkheden enz.Jesse schreef:Hoe was Perez in de tweede helft? Weer niets?
Ik moet De Mul niet vergeten. Die wissel na 30 minuten was ook bepalend voor de wedstrijd.Ajaciedjuh schreef:Heitinga, Davids, KJH speelde goed.
Ooooooooooooooh, wat lekker voorronde CL. Hopelijk gaat Ajax nu investeren. Doelkansen: 7 - 1 (schoten op doel) en 14 - 7 totaal (beide een keer tegen de paal). Hoezo, dik verdiend![]()
Zo maar eens kijken of Van Gaal aan dat vermeende buitenspel dit verlies gaat ophangen. Niet terecht, want Ajax speelde vanaf minuut 1 in de 2e helft eindelijk vol gas en voluit naar voren. AZ wankelde duidelijk. Dan was dat doelpunt wel een een paar minuten later gevallen.Daniel_vT schreef:Buitenspel geval was kielekiele, je moet echt inzoomen om te zien of hij hem wel of niet raakt. Ik heb het niet goed kunnen zien, ook niet in de herhaling, misschien dat ze vanavond op Talpa wat kunnen inzoomen.
Ja hoor, het ligt weer aan de scheidsrechter (ook in de andere wedstrijden). Wat een ontzettende slechte verliezer. Alleen daarvoor is het alleen leuk.Zuidema schreef:Zo maar eens kijken of Van Gaal aan dat vermeende buitenspel dit verlies gaat ophangen. Niet terecht, want Ajax speelde vanaf minuut 1 in de 2e helft eindelijk vol gas en voluit naar voren. Dan was dat doelpunt een paar minuten wel later gevallen.Daniel_vT schreef:Buitenspel geval was kielekiele, je moet echt inzoomen om te zien of hij hem wel of niet raakt. Ik heb het niet goed kunnen zien, ook niet in de herhaling, misschien dat ze vanavond op Talpa wat kunnen inzoomen.
Ja, gek he. Hij kan dat vanaf de bank nooit beoordelen. Dan kan ik me wel voorstellen dat je dat even wil terugzien. Ok, Ajax gaf na de rust meer druk maar dan moet die bal er wel in. Als het even 0-0 blijft en AZ slaat die aanval af dan hebben ze alles in de hand. Je kunt dus best spreken van een kantelpunt in de wedstrijd.Zuidema schreef: En ja hoor, dat doelpunt kantelt de wedstrijd volgens Van Gaal. "Dan werkte onze buitenspelval niet goed" als reactie op de interpretatie van de verslaggever op geen buitenspel van Heitinga. Maar je ziet zijn ongeloof. "Dat zeg jij, dat wil ik nog wel even terugzien."
Verder vond ik Ogararu eindelijk eens ijzersterk spelen. De tweede helft waren Gabri, Davids, Huntelaar (wat een heerlijke klootzak is het toch. Degenen die de wedstrijd hebben gezien zullen weten waar ik het over heb) en De Mul ook goed.
Hij holde na de 2-0 naar Donk toe, slide naast hem en begon hem even flink af te zeiken. GE-WEL-DIG.Mr. Ajax schreef:Degenen die het niet hebben gezien niet, Thomas, maar zijn nu wel benieuwed.Verder vond ik Ogararu eindelijk eens ijzersterk spelen. De tweede helft waren Gabri, Davids, Huntelaar (wat een heerlijke klootzak is het toch. Degenen die de wedstrijd hebben gezien zullen weten waar ik het over heb) en De Mul ook goed.
De buikschuiver bij de 2-0 neem ik aan? Een kleine traktatie van Huntelaar voor het voorval in de eerste helft.Mr. Ajax schreef:Verder vond ik Ogararu eindelijk eens ijzersterk spelen. De tweede helft waren Gabri, Davids, Huntelaar (wat een heerlijke klootzak is het toch. Degenen die de wedstrijd hebben gezien zullen weten waar ik het over heb) en De Mul ook goed.
Degenen die het niet hebben gezien niet, Thomas, maar zijn nu wel benieuwed.
Een 1-0 voor Ajax was altijd een kantelpunt geweest in deze wedstrijd. Dat ie nou via vermeend buitenspel valt, maakt niet zoveel uit. Dat doelpunt was er qua spelbeeld toch wel gekomen. Maar dat is mijn overtuiging. Jij hebt de jouwe. Soit. Dat Van Gaal toch de nadruk op dat buitenspel legt, geeft voor mij nogmaals aan dat ie vanuit mijn beleving van die 2e helft een erg slechte verliezer is. Maar dat wisten we ook wel.Marillion schreef:Ja, gek he. Hij kan dat vanaf de bank nooit beoordelen. Dan kan ik me wel voorstellen dat je dat even wil terugzien. Ok, Ajax gaf na de rust meer druk maar dan moet die bal er wel in. Als het even 0-0 blijft en AZ slaat die aanval af dan hebben ze alles in de hand. Je kunt dus best spreken van een kantelpunt in de wedstrijd.Zuidema schreef: En ja hoor, dat doelpunt kantelt de wedstrijd volgens Van Gaal. "Dan werkte onze buitenspelval niet goed" als reactie op de interpretatie van de verslaggever op geen buitenspel van Heitinga. Maar je ziet zijn ongeloof. "Dat zeg jij, dat wil ik nog wel even terugzien."
Heerlijke reactie van huntelaar. Vorig jaar had hij ook zoiets was het niet na een schwalbe tegen kakkerlakken? Ook voor de play offs? En dat kopstootje van die andere kakkerlak.. ik mag dat welPeter schreef:De buikschuiver bij de 2-0 neem ik aan? Een kleine traktatie van Huntelaar voor het voorval in de eerste helft.Mr. Ajax schreef:Verder vond ik Ogararu eindelijk eens ijzersterk spelen. De tweede helft waren Gabri, Davids, Huntelaar (wat een heerlijke klootzak is het toch. Degenen die de wedstrijd hebben gezien zullen weten waar ik het over heb) en De Mul ook goed.
Degenen die het niet hebben gezien niet, Thomas, maar zijn nu wel benieuwed.