Als Valencia 15 miljoen euro had geboden was Sneijder echt wel weg geweest of was een transfer dichtbij geweest. No way dat Ajax zo'n bedrag naast zich neerlegt. Ik heb meer het vermoeden dat - zoals sommige berichten ook al aangaven - Valencia niet meer dan 12 miljoen heeft geboden. En voor die 12 miljoen kun je hem beter nog een maandje op de transferlijst laten staan, die 15 miljoen wordt echt nog wel geboden en dan mag Sneijder ook echt wel weg.Dr. Living Stoned schreef:en weer een seizoen verkloten Scherrer? Gewoon redelijk blijven, goede opvolgers zoeken voor Sneijder voor die €15 miljoen en het volgende jaar alle prijzen pakken die reeel gepakt kunnen worden. Plaatsing CL, Landskampioenschap, beker en supercup zonder Sneijder maar met een goede sfeer in een gezonde groep levert veel meer op. Sportief en financieel.
Wesley Sneijder
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
-
LucaS schreef:Sneijder is beter dan Ibrahimovic en belangrijker voor Ajax. Ibrahimovic werd voor 18 miljoen verkocht, ik zie niet in waarom 15 miljoen voor Sneijder redelijk is en 20 miljoen onredelijk

Persoonlijk vind ik 12 miljoen veel te weinig en lijkt 20 miljoen me wel erg veel van het goede. Nogmaals, Ajax kan wel heel hoog gaan zitten met de vraagprijs, maar Sneijder moet het ook nog kunnen begrijpen en accepteren.
Het enige dat er nog voor kan zorgen dat Sneijder niet vertrekt is dat er gewoon niet al teveel topclubs zijn met plek voor hem in het elftal. Anders blijft Ajax heus niet zitten op dat bedrag van 20 miljoen terwijl de ene na de andere grote club 17 miljoen biedt voor Sneijder.
15 miljoen? Als je 20 miljoen kan krijgen moet je het toch proberen? Krijg je dat niet, pech gehad, dan blijft Sneijder en dat is ook echt niet verkeerd want we kunnen hem goed gebruiken. En zoals HTC zei: ''Voorlopig hoeven we niet te verkopen..''Mr. Ajax schreef:Vooruit dan, 15 miljoen. Ook geen verkeerde bedrag.
Ik denk dat Sneijder vertrekt, want hij wil weg en is al tevreden met Valencia. Valencia is een mooie club maar nog lang geen Barcelona of Real Madrid. Een club van het kaliber Valencia zal zich nog wel melden, vermoed ik, tegen de tijd dat de transfermarkt op gang komt. Valencia wilde er snel bij zijn en Sneijder voor een prikje ophalen, zo'n club zal het niet worden.
Ajax kan Sneijder wel willen houden, maar het gaat er ook om wat die jongen wil. Veel spelers van Ajax staan bij Lerby/Swart onder contract, dus zullen Ajax en de speler/zijn zaakwaarnemers er graag op een normale manier uit willen komen.
Ajax kan Sneijder wel willen houden, maar het gaat er ook om wat die jongen wil. Veel spelers van Ajax staan bij Lerby/Swart onder contract, dus zullen Ajax en de speler/zijn zaakwaarnemers er graag op een normale manier uit willen komen.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lucas heeft hier gewoon een punt. Ik denk ook niet zozeer dat Lucas de Zlatan van nu bedoeld, aangezien hij daar minder kijk op heeft (no hard feelings, maar verbeter me maar wanneer ik er naast zit als ik zeg dat je weinig kijkt naar de Serie A). Neemt niet weg dat Sneijder qua ontwikkeling veel verder was dan de Zlatan die we kenden in zijn tijd bij Ajax. Toen al legde een club een vorstelijk bedrag neer, wat toen vooral werd geboden op de potentie die Zlatan had. Sneijder heeft zich wat dat betreft veel meer laten zien, zowel bij Ajax als in Oranje, en zou dus zeker voor hetzelfde bedrag weg kunnen.Thomas schreef:LucaS schreef:Sneijder is beter dan Ibrahimovic en belangrijker voor Ajax. Ibrahimovic werd voor 18 miljoen verkocht, ik zie niet in waarom 15 miljoen voor Sneijder redelijk is en 20 miljoen onredelijk![]()
Persoonlijk vind ik 12 miljoen veel te weinig en lijkt 20 miljoen me wel erg veel van het goede. Nogmaals, Ajax kan wel heel hoog gaan zitten met de vraagprijs, maar Sneijder moet het ook nog kunnen begrijpen en accepteren.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
zlatan heeft de club bijna 20 miljoen gulden gekost, die mag je nog even van "de winst"aftrekken, luuk.LucaS schreef:Sneijder is beter dan Ibrahimovic en belangrijker voor Ajax. Ibrahimovic werd voor 18 miljoen verkocht, ik zie niet in waarom 15 miljoen voor Sneijder redelijk is en 20 miljoen onredelijk
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father