De Guzman zal wel naar Spanje gaan als hij vertrekt (naar z'n broer?)joey schreef:Castelen? Nee, bedankt.
De Guzman is welkom. Maar die laten ze echt niet naar Ajax gaan.
castelen is te vaak geblesseerd.
Moderator: mods
Gabrich kwam ook binnen op basis van tv-beelden; eerst die speler zien.Dat had je gedacht schreef:De meeste Roemenen drinken waarschijnlijk ook teveel. Dit soort vergelijkingen zeggen mij niets. Eerst maar eens wat beeldmateriaal van die jongen zien.
Niet qua speel stijl, maar de drive naar voren... Ogararu speelde in het begin van het seizoen te behoudend, en toen hij wel mee naar voren ging onstonden er vaak gaten in de verdediging, waardoor het aantal aanvallen van de tegenstander via de linker kant niet gering waren. Echter de laatste weken van het seizoen kon hij zijn drive naar voren beter doseren, zonder dat hij verdedigend al te veel liet liggen. Zo speelde Trabelsi ook ;-) en ik bedoel het dan ook in de contekst.Ogararu en Trabelsi? Ik zie de overeenkomst niet echt
Mua...2 benen, 2 armen, een mond....beetje flauw.
belgiumsoccer.beSterchele praat volgende week met Anderlecht
François Sterchele zit volgende week aan tafel met Anderlecht. Paars-wit heeft de hoop op de aanvaller zeker nog niet opgegeven.
Sterchele zal niet enkel met het bestuur praten, maar ook met trainer Franky Vercauteren. De topschutter uit de Belgische competitie geniet ook de interesse van Ajax en Heerenveen.
Ga daar maar wel van uit. Er is geen enkel gerucht dat ie verkocht gaat worden en hij was volgens mij best een dure aankoop; ik verwacht zodoende geen nieuwe rechtsback (al mag van mij Melchoit wel terugkomen).Jöhnk schreef:Ik vind Ogararu zwaar tekort komen. Zou meer ZEER tegenvallen als Ajax hem de hand boven het hoofd houdt. Er moet hoe dan ook een rechtsback bij.
Ach na die Roemeen is het ook wel even goed hoor qua aankopen. bedoel we hebben dan Vermaelen, Heitinga, Stam, Wiel, Emanuelson, Ogararu, die nieuwe roemeen en misschien Vurnon? Alleen als wes vertrekt zou ik graag nog een dynamische middenvelder zien, en misschien nog een aanvaller....Ga daar maar wel van uit. Er is geen enkel gerucht dat ie verkocht gaat worden en hij was volgens mij best een dure aankoop; ik verwacht zodoende geen nieuwe rechtsback (al mag van mij Melchoit wel terugkomen).
De flanken zijn ook prima bezet, maar het zijn allemaal brekebeentjes... Hoe vaak is Leo wel niet geblesseerd geweest in zn carriere, en Manucharyan???Waarom? Je geeft zelf al aan dat de flanken prima bezet zijn. In de spits hebben we alleen Huntelaar.
Tja nou je het zegt, dat zou idd een prima oplossing zijn.PS: als pinchitter die 'oorlog kan maken' vind ik Salmon een optie.
Roemeen? Constantin is een centrale verdediger en MVG heeft duidelijk gezegd dat Ajax genoeg centrale verdedigers heeft.LeonardoSpits schreef:Ach na die Roemeen is het ook wel even goed hoor qua aankopen. bedoel we hebben dan Vermaelen, Heitinga, Stam, Wiel, Emanuelson, Ogararu, die nieuwe roemeen en misschien Vurnon?