Dus Alves moet kiezen voor Feyenoord als ie zou moeten/kunnen kiezen tussen AZ en Feyenoord?joey schreef:Natuurlijk is Feyenoord een grotere club dan AZ.
Wesley Sneijder
Moderator: mods
Nee, daarom zal een speler op dit moment misschien voor AZ kiezen en niet voor Feyenoord. Maar op het moment dat Feyenoord de zaak op de rails heeft, is dat andersom. Feyenoord heeft toch de Kuip, de achterban, het shirt, de traditie. Feyenoord is een sleeping giant.
Maar Feyenoord is een extreem voorbeeld. Madrid kan volgende week kampioen worden. Valencia niet. (Hèhè, dat brengt ons weer op Sneijder.
)
Maar Feyenoord is een extreem voorbeeld. Madrid kan volgende week kampioen worden. Valencia niet. (Hèhè, dat brengt ons weer op Sneijder.

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vandaar ook dat al die grote namen nu kiezen voor Stuttgart en niet voor Bayern.
Sneijder zal eerst een tussenstap moeten maken bij een goeie club in de PL of in de PD om van daaruit te kijken of hij die laatste stap naar de wereldtop kan maken. Hopelijk wordt het een club in de PL, want die beschikken over het meeste geld, zoals joey al zegt.

Sneijder zal eerst een tussenstap moeten maken bij een goeie club in de PL of in de PD om van daaruit te kijken of hij die laatste stap naar de wereldtop kan maken. Hopelijk wordt het een club in de PL, want die beschikken over het meeste geld, zoals joey al zegt.
Valencia heeft de laatste jaren meer prijzen gewonnen dan Real Madrid. Al is dat ook weer niet zo knap.LucaS schreef:Valencia is niet zoveel minder dan Madrid de laatste jaren volgens mij. Er zijn misschien een paar ploegen qua naam groter, maar dat is niet hetzelfde als huidig nivo

Valencia is ook geen Deportivo la Coruña dat zomaar even in een diep dal valt. Ze zijn er ieder jaar bij en hebben in de laatste 8 jaar twee keer in een Champions League finale -en twee keer in een UEFA Cup finale gestaan en wonnen twee keer het Spaanse landskampioenschap.
Over Sneijder: 15 miljoen is een prima bedrag. Nu er Engelse clubs interesse hebben is er opeens meer mogelijk. Hopelijk zorgt Ajax er voor dat we er nog wat meer geld uithalen door een hogere transfersom of een deel van het transferbedrag van de volgende verkoop.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
The Independent
Spurs become favourites to sign Sneijder from Ajax
By Jason Burt
Published: 08 June 2007
Tottenham Hotspur have edged ahead of Aston Villa in the battle to sign Wesley Sneijder as they are willing to pay the €15m (£10.2m) transfer fee being demanded by Ajax.
The creative midfielder, who is 23 this weekend, is also keen to team up with Spurs' Dutch manager Martin Jol and would prefer a move to London rather than Birmingham. Talks are understood to have been held with his agent, Rodger Lindse.
Ajax have already rejected a series of bids from Valencia for the Dutch international which peaked at €12m (£8.1m). He was recently watched by the Villa manager Martin O'Neill at the Dutch Cup final but Jol is believed to have the advantage in chasing his signature.
If he does arrive at White Hart Lane, it will be another bold statement of intent from Spurs who have already spent up to £10m on Gareth Bale from Southampton. The pair could link up down Spurs' problematic left-flank although Sneijder, who is genuinely two-footed, can play on either flank or through the middle. Sneijder, who played for the Netherlands in their friendly victory over Thailand on Wednesday, has been a first-team regular at Ajax for five years. He has two years on his current contract and the Dutch club has said they will hold on to him and run the risk of him going for free if they do not receive the transfer fee they are demanding. Spurs' interest in the player is even more long-standing than Villa's with Frank Arnesen's enquiring about his availability when he was sporting director two years ago.
Meanwhile, Sir Alan Sugar has sold his stake in Spurs to the sports and media group Enic International, which already holds 54 per cent of the club's shares. Sugar, who was chairman until 2001, will receive £25m for a deal that values Spurs at £209.5m.
Enic, whose managing director Daniel Levy is chairman of the White Hart Lane side, will take its share of the club to 66 per cent after the sale of Sugar's holding goes through on 2 July.
In accordance with City rules, Enic have made an offer for the remaining 34 per cent of the club but it is understood they want to keep it on the Stock Exchange, rather than take Spurs into private ownership along the same lines as other Premiership sides in recent years. Enic's purchase of Sugar's shares will not affect the money available for transfers.
- Ajaciedjuh
-
Ik vraag me af of er genoeg middenvelders op de wereld zijn om de koopwoede van Jol te bevredigen, maar voor wat het waard is, Sneijder is natuurlijk wel een spectaculaire speler voor de PL.
Tottenham is van oudsher een mooie club en onder Jol op de weg terug maar wel duidelijk een stapje onder de top 4. Beetje chaotisch en wanordelijk voetbal ook.
Tottenham is van oudsher een mooie club en onder Jol op de weg terug maar wel duidelijk een stapje onder de top 4. Beetje chaotisch en wanordelijk voetbal ook.
-
Uiteraard is dat zo, maar ik ben me uitstekend bewust van de relatieve waarde van zo'n begrip. Vind ik ook niet zo interessant, Valencia is de laatste jaren gewoon succesvoller en in de huidige tijd net zo hard titelkandidaat als Real. Om dan met je grote verleden te zwaaien is typische losertalk.
PSG en Saint Étienne zijn ook veel 'grotere' clubs dan Olympique Lyonnais maar vind maar eens een speler die Lyon afzegt voor een van die twee. History is always in the making, dus uiteindelijk moet er gewoon gepresteerd worden.
Maar dat terzijde. Valencia is een topteam, Spurs is beduidend minder. M.I. Moet Sneijder vooral slim kiezen; 2 jaar geleden was Valencia ideaal geweest maar nu past hij eigenlijk niet echt in de ploeg. Bij Tottenham kun je lekker vrijbuiten achter de aanval met een trainer die jou dé vedette vind. Sneijder is een spectaculaire speler met een griezelige scherpschutterskunde..die hoeft als hij het goed doet geen 2 seizoenen bij Tottenham vol te maken.
Als hij echt naar Spanje wil moet hij de competitie afwachten, dan komt er nog wel wat beweging.
PSG en Saint Étienne zijn ook veel 'grotere' clubs dan Olympique Lyonnais maar vind maar eens een speler die Lyon afzegt voor een van die twee. History is always in the making, dus uiteindelijk moet er gewoon gepresteerd worden.
Maar dat terzijde. Valencia is een topteam, Spurs is beduidend minder. M.I. Moet Sneijder vooral slim kiezen; 2 jaar geleden was Valencia ideaal geweest maar nu past hij eigenlijk niet echt in de ploeg. Bij Tottenham kun je lekker vrijbuiten achter de aanval met een trainer die jou dé vedette vind. Sneijder is een spectaculaire speler met een griezelige scherpschutterskunde..die hoeft als hij het goed doet geen 2 seizoenen bij Tottenham vol te maken.
Als hij echt naar Spanje wil moet hij de competitie afwachten, dan komt er nog wel wat beweging.
Weet jij wat meer over de plannen van Quique Flores, RGB? Ik neem aan dat Sneijder uiteindelijk toch geen serieuze optie was voor hem, maar dan nog ben ik zeer benieuwd naar welke aanvallende spelers hij komend seizoen allemaal op wil stellen: Joaquin, Vicente, Angulo, Villa, Morienties, Silva en straks wellicht nog Raul Garcia. En dan heeft hij nog altijd het blok Albelda-Baraja achter de hand en doen er geruchten de ronde dat men op zoek is naar een nieuwe spits.Raul Gonzalez Blanco schreef:Maar dat terzijde. Valencia is een topteam, Spurs is beduidend minder. M.I. Moet Sneijder vooral slim kiezen; 2 jaar geleden was Valencia ideaal geweest maar nu past hij eigenlijk niet echt in de ploeg. Bij Tottenham kun je lekker vrijbuiten achter de aanval met een trainer die jou dé vedette vind. Sneijder is een spectaculaire speler met een griezelige scherpschutterskunde..die hoeft als hij het goed doet geen 2 seizoenen bij Tottenham vol te maken.
Vooral dat laatste vind ik onvoorstelbaar. Wanneer komt er nu eindelijk een trainer die gewoon tevreden is over Morientes?
Ik denk dat het wel meer kan worden dan € 15 miljoen als de Engelse clubs interresse krijgen. Als je alleen al kijkt naar het bedrag wat iedere club in de Premier Leauge krijt(ik geloof € 40 miljoen) is een bedrag van 20 miljoen haalbaar.
Tottenham vind ik trouwens een prima ploeg. Goede spitsen: Berbatov, Keane en Defoe. Goede buitenspelers: Lennon en Jenas. Daarnaast zijn ze thuis bijna onverslaanbaar.
Tottenham vind ik trouwens een prima ploeg. Goede spitsen: Berbatov, Keane en Defoe. Goede buitenspelers: Lennon en Jenas. Daarnaast zijn ze thuis bijna onverslaanbaar.
Inderdaad sneijder wil echt weg en dan samen met Perez , dan veel geld op de bankrekening , maar wat krijg je er voor teruggaizka schreef:Ik denk dat het wel meer kan worden dan € 15 miljoen als de Engelse clubs interresse krijgen. Als je alleen al kijkt naar het bedrag wat iedere club in de Premier Leauge krijt(ik geloof € 40 miljoen) is een bedrag van 20 miljoen haalbaar.

Boussoufa voor 5,5 miljoen.Toppie schreef:Inderdaad sneijder wil echt weg en dan samen met Perez , dan veel geld op de bankrekening , maar wat krijg je er voor teruggaizka schreef:Ik denk dat het wel meer kan worden dan € 15 miljoen als de Engelse clubs interresse krijgen. Als je alleen al kijkt naar het bedrag wat iedere club in de Premier Leauge krijt(ik geloof € 40 miljoen) is een bedrag van 20 miljoen haalbaar.

- Ajaciedjuh
Eens een keer een ander bericht .....
Jaakke: 'Sneijder blijft bij Ajax'
AJAX 'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder bij Ajax. 'Dat zei John Jaakke zaterdag in Sportclub 1890 van RTV Noord-Holland. Volgens de Ajaxvoorzitter heeft de middenvelder dit door laten schemeren na het afketsen van zijn transfer naar Valencia.
'De contacten die wij met hem hebben gehad, wijzen erop dat hij blijft. Wij zullen daar ook alles aan doen', aldus Jaakke die niets wilde zeggen over het prijskaartje dat aan Sneijder hangt.
Een transfer blijft overigens mogelijk totdat de internationale transfermarkt op 31 augustus sluit.
Jaakke: 'Sneijder blijft bij Ajax'
AJAX 'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder bij Ajax. 'Dat zei John Jaakke zaterdag in Sportclub 1890 van RTV Noord-Holland. Volgens de Ajaxvoorzitter heeft de middenvelder dit door laten schemeren na het afketsen van zijn transfer naar Valencia.
'De contacten die wij met hem hebben gehad, wijzen erop dat hij blijft. Wij zullen daar ook alles aan doen', aldus Jaakke die niets wilde zeggen over het prijskaartje dat aan Sneijder hangt.
Een transfer blijft overigens mogelijk totdat de internationale transfermarkt op 31 augustus sluit.