Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Vlad Munteanu speelde het voorbije seizoen bij Cottbus en komend seizoen bij Wolfsburg. Deed het aardig...Jöhnk schreef:Ik vergis me trouwens. De Roemenen die destijds op proef waren zijn Petre en Munteanu.
Ciske de Rat kan goed ballen en matig verdedigen. Beetje 'n Maxwell. Zal ook nog eens een dure jongen zijn...
Dan zullen AZ en/of PSV hem wel volgen, die zijn volgens mij meer op zoek naar een linksback dan wij. Of feyenoord uiteraard, die scouten overal voor de plezierwimpey schreef:Vlad Munteanu speelde het voorbije seizoen bij Cottbus en komend seizoen bij Wolfsburg. Deed het aardig...Jöhnk schreef:Ik vergis me trouwens. De Roemenen die destijds op proef waren zijn Petre en Munteanu.
Ciske de Rat kan goed ballen en matig verdedigen. Beetje 'n Maxwell. Zal ook nog eens een dure jongen zijn...

Laatst gewijzigd door Jeroen126 op wo jun 13, 2007 7:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, om nu te zeggen dat het gonst van de eventuele aankopen die AJAX zouden kunnen versterken .. nou nee.Want er moet nog wel wat erbij willen we volgend seizoen meedoen om de titel ..
Laatst gewijzigd door 999 op do jun 14, 2007 9:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ben zelf eigenlijk wel blij dat ons hele scoutingsboekje eens een keer niet breed uitgemeten wordt in de pers. Scheelt een hoop centen bij onbekende spelers en op die manier kun je de concurrentie verrassen (zie de Stam deal).Voetske schreef:Nou, om nu te zeggen dat het gonst van de eventuele aankopen die AJAX zouden kunnen versterken .. nou nee.Want er moet nog wel wat erbij willen we volgend seizoen meedoen om de titel ..
Face your fears and live your dreams, No Fear
Roy Beerens en Tim Vincken mogen vertrekken bij hun huidige werkgevers.
Van Tim Vincken ben ik altijd erg gecharmeerd van geweest, maar is wel erg blessure gevoelig. In potentie kan het een klassieke Ajax rechtsbuiten worden (actie maken, achterlijn halen en een lekkere voorzet afleveren)
Ergens ben ik ook gecharmeerd van Roy Beerens. Lekker velle speler met een goeie actie en voorzet in huis. Het zou me dan ook niets verbazen als het zo'n ''huntelaar geval'' gaat worden. Via een omweg bij Ajax komen.
Van Tim Vincken ben ik altijd erg gecharmeerd van geweest, maar is wel erg blessure gevoelig. In potentie kan het een klassieke Ajax rechtsbuiten worden (actie maken, achterlijn halen en een lekkere voorzet afleveren)
Ergens ben ik ook gecharmeerd van Roy Beerens. Lekker velle speler met een goeie actie en voorzet in huis. Het zou me dan ook niets verbazen als het zo'n ''huntelaar geval'' gaat worden. Via een omweg bij Ajax komen.
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken.Goed laten we ons verrassen van wat er aan speler(s) nog gaat komen ....De Dominee schreef:Ben zelf eigenlijk wel blij dat ons hele scoutingsboekje eens een keer niet breed uitgemeten wordt in de pers. Scheelt een hoop centen bij onbekende spelers en op die manier kun je de concurrentie verrassen (zie de Stam deal).Voetske schreef:Nou, om nu te zeggen dat het gonst van de eventuele aankopen die AJAX zouden kunnen versterken .. nou nee.Want er moet nog wel wat erbij willen we volgend seizoen meedoen om de titel ..
Blij met de punten ...
Is die Vincken niet zo traag als Boogerd tegen de berg op? In Beerens heb ik nog nooit echt iets gezien...robiono schreef:Roy Beerens en Tim Vincken mogen vertrekken bij hun huidige werkgevers.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Ik vind Vincken een heel aardig spelertje die Urby doldraaide tijdens Ajax - fayenoord.De Dominee schreef:Is die Vincken niet zo traag als Boogerd tegen de berg op? In Beerens heb ik nog nooit echt iets gezien...robiono schreef:Roy Beerens en Tim Vincken mogen vertrekken bij hun huidige werkgevers.
Vincken is juist erg snel, maar ook erg licht. Nee, beiden zijn (nog) niet klaar voor Ajax. Bovendien is Vincken een erg grote fan van Feyenoord, meen ik.De Dominee schreef:Is die Vincken niet zo traag als Boogerd tegen de berg op? In Beerens heb ik nog nooit echt iets gezien...robiono schreef:Roy Beerens en Tim Vincken mogen vertrekken bij hun huidige werkgevers.
Idd.Natuurlijk doet leeftijd er wel toe. Iemand van 18 groeit nog, iemand van 32 niet meer
Hij heeft een goeie voorzet, is snel, en heeft inzicht. Dan kom je naar mijn bescheiden mening al een heel eind voor Ajax.
Alleen moet hij nog echt heeeel hard gaan werken aan z'n aanname, spelhervatting, en technieck!
De grootste reden waarom ik hem wel graag zie komen is omdat Ajax , ook in het schaduw team, niet echt goede rechtsbuitens heeft, die zich nog kunnen ontwikkelen!
(oke de Mul, maar die vertrekt)
Pompiedom