Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 1:41 pm

Bertje schreef:Maar dan is hij nu nog steeds niet goed genoeg. Als Beerens over twee jaar wel goed genoeg is bel je hem dan maar.
Maar dan is ie te duur!
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:41 pm

Een zooi spelers onder contract hebben die niet goed genoeg zijn en de doorstroming van talenten remmen is ook duur.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 14, 2007 1:42 pm

Redelijk jah.

Noem eens 1 rechtsbuiten die het volgens jou gaat maken??? Er is veel talent voor de linker vlank ( Manucharyan (al kan ie op rechts, toegegeven), Martina, Goosens)

Op rechts kan Alleen Tayeb, die nimmer indruk maakt.
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:43 pm

Martina speelt volgens mij vrijwel altijd op rechts. Daarnaast ben ik geen voorstander van het kopen van een (vooralsnog) tweede keuze voor de opvulling.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 1:44 pm

Bertje schreef:Een zooi spelers onder contract hebben die niet goed genoeg zijn en de doorstroming van talenten remmen is ook duur.
Je moet uiteraard alleen jonge spelers halen waarvan je verwacht dat ze kunnen doorgroeien. Ik weet niet of Beerens zo iemand is, ik bemoeide me er alleen maar mee omdat jij zei dat leeftijd irrelevant was. En dat is onjuist wat mij betreft

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 14, 2007 1:45 pm

Martina speelt volgens mij vrijwel altijd op rechts. Daarnaast ben ik geen voorstander van het kopen van een (vooralsnog) tweede keuze voor de opvulling.
Martina is een linker-vleugel aanvaller, maar door gebrek op rechts speelt hij daar ook wel eens.

Maar jij wil beerens pas later halen wanneer hij veel duurder is? Je kan hem toch beter kopen voor een zacht prijsje en dan een jaar aan NEC of Twente verhuren?
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:46 pm

Je hebt al eigen talent dat kan groeien. Ik vind dat spelers van buitenaf pas gehaald moeten worden als ze een duidelijke meerwaarde hebben. En op dat moment doet leeftijd er eigenlijk al niet meer toe.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:47 pm

LeonardoSpits schreef:
Martina is een linker-vleugel aanvaller, maar door gebrek op rechts speelt hij daar ook wel eens.

Maar jij wil beerens pas later halen wanneer hij veel duurder is? Je kan hem toch beter kopen voor een zacht prijsje en dan een jaar aan NEC of Twente verhuren?
Negen van de tien keer mislukt dat. Bovendien moeten dergelijke clubs daar ook trek in hebben. Verstandige clubs stellen liever hun eigen spelers op.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 1:47 pm

Bertje schreef:Je hebt al eigen talent dat kan groeien. Ik vind dat spelers van buitenaf pas gehaald moeten worden als ze een duidelijke meerwaarde hebben. En op dat moment doet leeftijd er eigenlijk al niet meer toe.
Dus de aankoop van spelers als Kanu en Litmanen indertijd was geen goed beleid?

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 14, 2007 1:48 pm

Je hebt al eigen talent dat kan groeien
Dat zeg ik net, dat is dus niet het geval op rechts.

Negen van de tien keer mislukt dat
Dan bedoel jij waarschijnlijk spelers als Dehli, Lindgren etc? Die waren ouder en beschikken niet over het zelfde talent als Beerens.
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:48 pm

Nu was ik destijds nog wat jong, maar volgens mij was de technische staf van mening dat die spelers een meerwaarde hadden. Achter Bergkamp en Petterson zat immers niet veel.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:50 pm

LeonardoSpits schreef:Dat zeg ik net, dat is dus niet het geval op rechts.
Dus moet je een speler halen die wel goed genoeg is voor de basis, want hij moet immers direct het eerste elftal versterken.
Dan bedoel jij waarschijnlijk spelers als Dehli, Lindgren etc? Die waren ouder en beschikken niet over het zelfde talent als Beerens.
Noem nou eens drie spelers in Nederland waarbij dit slaagde.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 14, 2007 1:50 pm

Nu was ik destijds nog wat jong, maar volgens mij was de technische staf van mening dat die spelers een meerwaarde hadden. Achter Bergkamp en Petterson zat immers niet veel.
Kanu en Litmanen spetterde volgens mij ook niet meteen toen ze bij Ajax kwamen...
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 1:51 pm

LeonardoSpits schreef:
Kanu en Litmanen spetterde volgens mij ook niet meteen toen ze bij Ajax kwamen...
Ik zeg ook nergens dat zo'n speler gelijk veel moet spelen, maar wel dat hij mee moet kunnen in de basis. Litmanen en Kanu hadden spelers voor zich, maar waren wel goed genoeg om die spelers te vervangen als deze wegvielen.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 14, 2007 2:17 pm

Ga dan lekker verder lullen in de Mierenneuk, maar niet hier...

De Dominee kan ook beter stoppen want de vorrige keer dat hij me betrapte met een taalfout maakte hij zelf ook al een fout!

Heeft iemand recent nog iets gehoord over die geruchten van Defour/Boussoufa?
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 2:18 pm

Welke geruchten? De geruchten over Defour zijn van een jaar geleden.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do jun 14, 2007 2:19 pm

Welke geruchten? De geruchten over Defour zijn van een jaar geleden.
Nee hoor, maandje geleden, toen dat Valencia gedoe begon, kwam hij ook weer te boven!
Pompiedom

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 2:20 pm

Niets van gemerkt. Kun je dat even opduiken voor me?

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 14, 2007 2:26 pm

Is er ook een topic voor zeeeer onbetrouwbaar transfer nieuws: http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=25058 :smallgrin.gif:

'Ajax wil ver gaan voor Gianni Zuiverloon'

Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back willen aantrekken. Het zou hierbij gaan om SC Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon.

De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback.

SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.

Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde de kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.

Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf: ''Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League''. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.
Laatst gewijzigd door Daniel op do jun 14, 2007 2:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 2:28 pm

LeonardoSpits schreef:De grootste reden waarom ik hem wel graag zie komen is omdat Ajax , ook in het schaduw team, niet echt goede rechtsbuitens heeft, die zich nog kunnen ontwikkelen!

(oke de Mul, maar die vertrekt)
Een schaduwteam is een team van mogelijke nieuwe spelers voor Ajax en heeft dus niets met contractspelers van Ajax te maken, LS.
Bertje schreef:Je hebt al eigen talent dat kan groeien. Ik vind dat spelers van buitenaf pas gehaald moeten worden als ze een duidelijke meerwaarde hebben. En op dat moment doet leeftijd er eigenlijk al niet meer toe.
Dus een vent van 17 met de actie en techniek van Ronaldinho moet niet gehaald worden omdat hij fysiek nog licht is? Of is er wel ruimte voor uitzonderingen?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 2:30 pm

Thomas schreef:Dus een vent van 17 met de actie en techniek van Ronaldinho moet niet gehaald worden omdat hij fysiek nog licht is? Of is er wel ruimte voor uitzonderingen?
Een gokje: iemand met de techniek van Ronaldinho is goed genoeg voor Ajax.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 2:31 pm

Overigens, als Henry naar Barcelona gaat, kan in het kader van de samenwerking die Eto'o wel een jaartje of wat hier ballen!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 2:41 pm

LeonardoSpits schreef:Ga dan lekker verder lullen in de Mierenneuk, maar niet hier...

De Dominee kan ook beter stoppen want de vorrige keer dat hij me betrapte met een taalfout maakte hij zelf ook al een fout!

Heeft iemand recent nog iets gehoord over die geruchten van Defour/Boussoufa?
Je hebt taalfouten en taalfouten. Vlank...what's next? Ferdediger, aanfaller, kaunteren...? Ajaks?!

Zuiverloon speelde gisteren trouwens een puike pot. Wat mij betreft zeker interessant om te benaderen voor een overgang.
Laatst gewijzigd door Michael_B op do jun 14, 2007 2:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Daniel

Bericht door Daniel » do jun 14, 2007 2:41 pm

Daniel_vT schreef:Is er ook een topic voor zeeeer onbetrouwbaar transfer nieuws: http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=25058 :smallgrin.gif:

'Ajax wil ver gaan voor Gianni Zuiverloon'

Henk ten Cate heeft onlangs in een interview gezegd een nieuwe rechtsback te willen. George Ogararu wordt nu te licht bevonden voor het echte werk en coach Henk ten Cate zou daarvoor graag een betere back willen aantrekken. Het zou hierbij gaan om SC Heerenveen-verdediger Gianni Zuiverloon.

De 20-jarige Zuiverloon kan op vele posities uit de voeten. Hij zou eventueel ook op de plek van verdedigende middenvelder kunnen spelen, maar zou worden gehaald als rechtsback.

SC Heerenveen zou enkel wel de hoofdprijs willen vangen voor dit ruwe diamantje. Zuiverloon zou 2 á 3 miljoen euro moeten kosten, een hoop geld voor een verdediger.

Gianni Zuiverloon speelt op dit moment voor Jong Nederland. Gisteren speelde hij tegen Jong Portugal een puike wedstrijd en was samen met Royston Drenthe matchwinnaar van dit duel. Hij speelde de kersverse Manchester United aankoop Nani volledig uit de wedstrijd. Dit wel tot irritatie van Nani, die vervolgens nasloeg.

Ajax zou heel ver voor Zuiverloon willen gaan. Zuiverloon zou niet onwillig tegenover een overgang naar Ajax staan. Hij zegt zelf: ''Ik heb er nooit een geheim van gemaakt om graag te willen uitkomen voor een ploeg in de Champions League''. Ajax speelt volgend seizoen voorronde Champions League.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 14, 2007 2:44 pm

Samen met Drenthe matchwinnaar?? :biggrin.gif:

Verder ben ik wel gecharmeerd van Zuiverloon. Snap niet dat feyenoord hem zo makkelijk liet vertrekken.

@De Dominee:

Doe niet zo lullig man, reageer je frustraties niet op die jongen af man!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie